Ich kom nu denkquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Token651 het volgende:
Ben nu online, morgenavond wss ook maar zondagavond weer niet
Lastig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef Token651 het volgende:
Nifty is alweer gevlucht, de druk werd hem weer is te veel Ik moest nog heel hard gaan oefenen van Nifty en nu gaan we zaterdagavond of zondag overdag nog even uit formaliteit spelen.
Kijk die mensen een kick krijgen als ze mij eens keertje verslaanquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef Token651 het volgende:![]()
Yeeehaaah! Whose your daddy!
vanaf 5 uur ben ik vanavond niet meer online
maar kan wel finale morgen overdag spelen
Oh the tears of unfathomable sadness! Mm yummie yummiequote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kijk die mensen een kick krijgen als ze mij eens keertje verslaan
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler wordenquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef GoodGawd het volgende:
Ach ik hecht meer waarde aan de FOK ranking list dan aan zo'n moment opname. http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Het toernooi verliest zo wel zijn geloofwaardigheid...
Toernooi is toch anders omdat je er ook druk heb. Ik heb daar in de pouls al last vanquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef GoodGawd het volgende:
Ach ik hecht meer waarde aan de FOK ranking list dan aan zo'n moment opname. http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Het toernooi verliest zo wel zijn geloofwaardigheid...
Finale Morgenavond doen om 8 uur ofzo, dan stream ik hem live met commentary ofzo ;Pquote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Toernooi is toch anders omdat je er ook druk heb. Ik daar in de pouls al last van![]()
Maar opzich ook leuk als er ook eens iemand verassend door is naar de finale. Bied weer hoop voor iedereen!
Voor de finalisten. Zou mooi zijn als vanavond of morgenavond de finale gespeeld kan worden.
Jij met je ingame messages dat jij daar aan denkt zegt meer wat over jezelfquote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler worden
Je hebt gewoon fair and square verloren nifty, dat je het niet kan hebben met je grote bek maakt het alleen maar zieliger
Vooral ook omdat je nog luid tegen mij vooraf zat te verkondigen wat voor een noob ik wel niet was en hoe gemakkelijk je dit toernooi even ging winnen![]()
En post even die replays, of heeft je spectatende vriendje toevallig wat ingame messages gestuurd die je niet openbaar wilt hebben?
Nou nou dit was ook niet nodig geweest Token. Ik kan me nog herinneren dat ik het wel van je won, Nifty heb ik daarentegen wel een paar keer van verloren, Lenz heeft me keurig weggespeeld (al wil ik graag een keer een rematch, ben momenteel hopeloos uit vorm en hopelijk kan ik je dan wat meer tegenstand bieden) en tegen Rovado moest ik ook een map inleveren. Moraal van dit verhaal: iedereen heeft wel eens een slechte of goede dag, ik ga er gezien je in de finale staat vanuit dat je een slechte dag had toen je tegen mij speelde. Maar ik weet wel dat Nifty een bijzonder goede speler is en als je daar van kan winnen, hats off. Succes tegen Lenz, je gaat het nodig hebben!quote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler worden
Je hebt gewoon fair and square verloren nifty, dat je het niet kan hebben met je grote bek maakt het alleen maar zieliger
Vooral ook omdat je nog luid tegen mij vooraf zat te verkondigen wat voor een noob ik wel niet was en hoe gemakkelijk je dit toernooi even ging winnen![]()
En post even die replays, of heeft je spectatende vriendje toevallig wat ingame messages gestuurd die je niet openbaar wilt hebben?
quote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
En je hebt eerlijk gewonnen van mij, net als Basz. Jullie waren gewoon beter.quote:
Ik profileer mij niet als god lol. Paar sarcastische opmerkingen, waar jij je schijnbaar kwaad om kan maken.quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Token651 het volgende:
[..]
En je hebt eerlijk gewonnen van mij, net als Basz. Jullie waren gewoon beter.
Vind het alleen hilarisch dat Nifty niet over die sportieve attitude beschikt en zich hier als de god van starcraft 2 profileert. Vervolgens 0-2 verliezen en dan gaan lopen verkondigen dat de geloofwaardigheid van het toernooi in geding komt omdat hij niet in de finale zit
Anyway, teveel tijd aan een interwebzforum besteed
finale incoming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
haha jahoor lijkt me wel komisch. Kan jij meer zinnigs over Zerg zeggen en ik over Terranquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef benx het volgende:
Iemand die samen met wij wil commentaten ?
Stream zal op Livestream zijn.
http://www.livestream.com/benxstarcraft
Haha sgoed, via skype doen ?quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
haha jahoor lijkt me wel komisch. Kan jij meer zinnigs over Zerg zeggen en ik over Terran![]()
Ik wil ook wel maar ik heb zon kinderstemquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef benx het volgende:
Iemand die samen met wij wil commentaten ?
Stream zal op Livestream zijn.
http://www.livestream.com/benxstarcraft
hahaquote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef benx het volgende:
Hier een text commantate van nifty en mij:
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumb
Ben bang dat het mischien te veel gaat storen op jou stem via skypequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens ik kijk nu even, waar is ingame geluid? Moet er wel bij of course!
Morgen nog even testen dan? Ik ga die microfoon ook anders instellen klinkte voor geen meter. Kwam jij met je rustige stem en dan opeens ik met ruis van een boeing 747 op de achtergrond. Terwijl het wel kwaliteit headset is...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:24 schreef benx het volgende:
[..]
Ben bang dat het mischien te veel gaat storen op jou stem via skype
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Morgen nog even testen dan? Ik ga die microfoon ook anders instellen klinkte voor geen meter. Kwam jij met je rustige stem en dan opeens ik met ruis van een boeing 747 op de achtergrond. Terwijl het wel kwaliteit headset is...
Hoe breng jij mijn skype stem dan in die stream?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef Revje1 het volgende:
Wel leuk dat ik aan het accent van Benx hoor waar die vandaan komt![]()
Tis gewoon Huskey met twents accent.
Kiek! daer skiek een marine voorbie
Maar mensen op de site staat een link naar de livestream.
Dus iedereen komen kijken!
Grats!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Lenzdert het volgende:
gg, en hoera~!
Wanneer start het tweede toernooi?
Waarom Benx?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Token651 het volgende:
gefeliciteerd Benx!
En ik moet heel hard gaan oefenen na deze anale vernedering
Ja je hebt gelijk, zal er even na kijken, heb je btw xfire ?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef GoodGawd het volgende:
Benx Lenz lijkt opelkaar.![]()
En hoe zie je die streams terug? Alleen Set 3 staat erop namelijk en die testversie van eergisteren. Mijn microfoon stoorde nog best wel door dat transferren van skype naar de stream, volgende keer doe ik de versterking wel wat minder dat zal wel wat schelen.
5 seconden vol gehoudenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef GoodGawd het volgende:
Maar we deden het wel beter dan dit Benx
Hoelang kan je daar naar kijken zonder te lachen XD
Beter kijk je hem toch even af tot het eindquote:
Dit gebeurd automatish op livestram, heb hier geen invloed op maar het lijkt wel gebugged, hij zegt dat hij aan het sturen is maar vertikt het om verder te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef Lenzdert het volgende:
Kwamen de streams van de andere finale-potten trouwens nog online?
Momenteel staat alleen die akelige derde pot er
hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Beter kijk je hem toch even af tot het eind
Nifty fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef Jace_TBL het volgende:
Het was inderdaad hulde, ook leuk om zo met die stream mee te kijken. Kan ik me alvast inschrijven voor het volgende toernooi? (met de belofte dat ik dan beter m'n best zal doen)
Ja daar ga ik over, Revje had het over Html omdat de huidige site gewoon plain html is, de site die ik wou maken gaat volledig in Php/Sql/Css noem maar op, ben je zelf een starcraft speler ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Er wordt gesproken over het maken van een goede site voor de tournooien. Zag dat iemand daar HTML voor wil leren.
Ik doe de hele dag niets anders voor mn werk, wil best een site in mekaar zetten met poule + knockout systeem. Wellicht leuk om een aparte ladder te maken waar je mekaar kan uitdagen voor een potje...
Gooi maar wat in de groep, kan binnen 2 weken zo'n site in mn vrije tijd in mekaar hebben incl techniek erachter. Laat maar even weten, wie er ook over gaat)
Fijne vakantie! Geniet van de zonquote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Volgens mij is er iets niet goed gegaan en zal je het moeten doen met pot 3. En ik ga nu officieel afscheid nemen van de Fok SC community, morgen met het vliegtuig naar vakantie bestemming. Tot in november. (bij het volgende toernooi ongeveer)
Heb je msn of xfire zodat ik je kan toevoegen ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Uiteraard, opt moment even in een dryspell door kapotte pc en te trage laptop. Vandaar dat ik me wel verder nuttig wil maken
Maargoed, weet niet of je al begonnen was of wat je plannen zijn , lemme know
Altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef UnholyTauren het volgende:
Vond het een leuk toernooi, zelf niet meegedaan (te slecht) maar de replays + stream waren leuk
Is er animo voor een toernooitje tussendoor nog, voordat Revje en Benx over 3-4 weken weer los gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |