Nou nou dit was ook niet nodig geweest Token. Ik kan me nog herinneren dat ik het wel van je won, Nifty heb ik daarentegen wel een paar keer van verloren, Lenz heeft me keurig weggespeeld (al wil ik graag een keer een rematch, ben momenteel hopeloos uit vorm en hopelijk kan ik je dan wat meer tegenstand bieden) en tegen Rovado moest ik ook een map inleveren. Moraal van dit verhaal: iedereen heeft wel eens een slechte of goede dag, ik ga er gezien je in de finale staat vanuit dat je een slechte dag had toen je tegen mij speelde. Maar ik weet wel dat Nifty een bijzonder goede speler is en als je daar van kan winnen, hats off. Succes tegen Lenz, je gaat het nodig hebben!quote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler worden
Je hebt gewoon fair and square verloren nifty, dat je het niet kan hebben met je grote bek maakt het alleen maar zieliger
Vooral ook omdat je nog luid tegen mij vooraf zat te verkondigen wat voor een noob ik wel niet was en hoe gemakkelijk je dit toernooi even ging winnen![]()
En post even die replays, of heeft je spectatende vriendje toevallig wat ingame messages gestuurd die je niet openbaar wilt hebben?
quote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler worden
Je hebt gewoon fair and square verloren nifty, dat je het niet kan hebben met je grote bek maakt het alleen maar zieliger
Vooral ook omdat je nog luid tegen mij vooraf zat te verkondigen wat voor een noob ik wel niet was en hoe gemakkelijk je dit toernooi even ging winnen![]()
En post even die replays, of heeft je spectatende vriendje toevallig wat ingame messages gestuurd die je niet openbaar wilt hebben?
En je hebt eerlijk gewonnen van mij, net als Basz. Jullie waren gewoon beter.quote:
Ik profileer mij niet als god lol. Paar sarcastische opmerkingen, waar jij je schijnbaar kwaad om kan maken.quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Token651 het volgende:
[..]
En je hebt eerlijk gewonnen van mij, net als Basz. Jullie waren gewoon beter.
Vind het alleen hilarisch dat Nifty niet over die sportieve attitude beschikt en zich hier als de god van starcraft 2 profileert. Vervolgens 0-2 verliezen en dan gaan lopen verkondigen dat de geloofwaardigheid van het toernooi in geding komt omdat hij niet in de finale zit
Anyway, teveel tijd aan een interwebzforum besteed
finale incoming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
haha jahoor lijkt me wel komisch. Kan jij meer zinnigs over Zerg zeggen en ik over Terranquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef benx het volgende:
Iemand die samen met wij wil commentaten ?
Stream zal op Livestream zijn.
http://www.livestream.com/benxstarcraft
Haha sgoed, via skype doen ?quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
haha jahoor lijkt me wel komisch. Kan jij meer zinnigs over Zerg zeggen en ik over Terran![]()
Ik wil ook wel maar ik heb zon kinderstemquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef benx het volgende:
Iemand die samen met wij wil commentaten ?
Stream zal op Livestream zijn.
http://www.livestream.com/benxstarcraft
hahaquote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef benx het volgende:
Hier een text commantate van nifty en mij:
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumb
Ben bang dat het mischien te veel gaat storen op jou stem via skypequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens ik kijk nu even, waar is ingame geluid? Moet er wel bij of course!
Morgen nog even testen dan? Ik ga die microfoon ook anders instellen klinkte voor geen meter. Kwam jij met je rustige stem en dan opeens ik met ruis van een boeing 747 op de achtergrond. Terwijl het wel kwaliteit headset is...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:24 schreef benx het volgende:
[..]
Ben bang dat het mischien te veel gaat storen op jou stem via skype
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Morgen nog even testen dan? Ik ga die microfoon ook anders instellen klinkte voor geen meter. Kwam jij met je rustige stem en dan opeens ik met ruis van een boeing 747 op de achtergrond. Terwijl het wel kwaliteit headset is...
Hoe breng jij mijn skype stem dan in die stream?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |