Kijk die mensen een kick krijgen als ze mij eens keertje verslaanquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef Token651 het volgende:![]()
Yeeehaaah! Whose your daddy!
vanaf 5 uur ben ik vanavond niet meer online
maar kan wel finale morgen overdag spelen
Oh the tears of unfathomable sadness! Mm yummie yummiequote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kijk die mensen een kick krijgen als ze mij eens keertje verslaan
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler wordenquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef GoodGawd het volgende:
Ach ik hecht meer waarde aan de FOK ranking list dan aan zo'n moment opname. http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Het toernooi verliest zo wel zijn geloofwaardigheid...
Toernooi is toch anders omdat je er ook druk heb. Ik heb daar in de pouls al last vanquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef GoodGawd het volgende:
Ach ik hecht meer waarde aan de FOK ranking list dan aan zo'n moment opname. http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Het toernooi verliest zo wel zijn geloofwaardigheid...
Finale Morgenavond doen om 8 uur ofzo, dan stream ik hem live met commentary ofzo ;Pquote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Toernooi is toch anders omdat je er ook druk heb. Ik daar in de pouls al last van![]()
Maar opzich ook leuk als er ook eens iemand verassend door is naar de finale. Bied weer hoop voor iedereen!
Voor de finalisten. Zou mooi zijn als vanavond of morgenavond de finale gespeeld kan worden.
Jij met je ingame messages dat jij daar aan denkt zegt meer wat over jezelfquote:Op maandag 27 september 2010 02:59 schreef Token651 het volgende:
[..]
Net of in je in een echt toernooi meer kansen krijgt... Als je niet onder druk kan presteren zal je nooit een goede speler worden
Je hebt gewoon fair and square verloren nifty, dat je het niet kan hebben met je grote bek maakt het alleen maar zieliger
Vooral ook omdat je nog luid tegen mij vooraf zat te verkondigen wat voor een noob ik wel niet was en hoe gemakkelijk je dit toernooi even ging winnen![]()
En post even die replays, of heeft je spectatende vriendje toevallig wat ingame messages gestuurd die je niet openbaar wilt hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |