Dit gebeurd automatish op livestram, heb hier geen invloed op maar het lijkt wel gebugged, hij zegt dat hij aan het sturen is maar vertikt het om verder te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef Lenzdert het volgende:
Kwamen de streams van de andere finale-potten trouwens nog online?
Momenteel staat alleen die akelige derde pot er
hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Beter kijk je hem toch even af tot het eind
Nifty fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef Jace_TBL het volgende:
Het was inderdaad hulde, ook leuk om zo met die stream mee te kijken. Kan ik me alvast inschrijven voor het volgende toernooi? (met de belofte dat ik dan beter m'n best zal doen)
Ja daar ga ik over, Revje had het over Html omdat de huidige site gewoon plain html is, de site die ik wou maken gaat volledig in Php/Sql/Css noem maar op, ben je zelf een starcraft speler ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Er wordt gesproken over het maken van een goede site voor de tournooien. Zag dat iemand daar HTML voor wil leren.
Ik doe de hele dag niets anders voor mn werk, wil best een site in mekaar zetten met poule + knockout systeem. Wellicht leuk om een aparte ladder te maken waar je mekaar kan uitdagen voor een potje...
Gooi maar wat in de groep, kan binnen 2 weken zo'n site in mn vrije tijd in mekaar hebben incl techniek erachter. Laat maar even weten, wie er ook over gaat)
Fijne vakantie! Geniet van de zonquote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Volgens mij is er iets niet goed gegaan en zal je het moeten doen met pot 3. En ik ga nu officieel afscheid nemen van de Fok SC community, morgen met het vliegtuig naar vakantie bestemming. Tot in november. (bij het volgende toernooi ongeveer)
Heb je msn of xfire zodat ik je kan toevoegen ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Uiteraard, opt moment even in een dryspell door kapotte pc en te trage laptop. Vandaar dat ik me wel verder nuttig wil maken
Maargoed, weet niet of je al begonnen was of wat je plannen zijn , lemme know
Altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef UnholyTauren het volgende:
Vond het een leuk toernooi, zelf niet meegedaan (te slecht) maar de replays + stream waren leuk
Is er animo voor een toernooitje tussendoor nog, voordat Revje en Benx over 3-4 weken weer los gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |