abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:45:02 #76
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_86789909
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bovendien is het paspoort van een van de daders dezelfde dag nog teruggevonden, hadden ze al genoeg bewijs want de resten van het WTC zijn vernietigd ook al was dat niet helemaal legaal, hadden ze zoveel bewijs dat ze ook nog wat achter konden houden, heeft de regering Bush er maar een paar keer over gelogen en heeft Bin Laden na zijn nosejob en nadat hij dik is geworden overduidelijk bekend, zo duidelijk, dat het de moeite niet was hem officieel verdachte te maken.
Absurditeiten
pi_86789990
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Absurditeiten
Behoorlijk ja. Het is eigenlijk een hele rare complottheorie vol met gaten, maar ja, de autoriteit van de regering maakt dat weinig kritische geesten dat allemaal maar voor zoete koek slikken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:52:12 #78
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_86790205
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Behoorlijk ja. Het is eigenlijk een hele rare complottheorie vol met gaten, maar ja, de autoriteit van de regering maakt dat weinig kritische geesten dat allemaal maar voor zoete koek slikken.
Het zal allemaal best, dit soort kul leidt de aandacht af van de wezenlijke zaken. Zaken als Islamterrorisme, goed buitenlands beleid vs slecht buitenlands beleid, het functioneren van geheime diensten enz enz enz.
pi_86790722
Begrijp de reactie van Obama niet echt. Ze verheffen de status van Ahmadinejad telkens tot ongekende hoogten. Ons wordt verteld dat die vent evil incarnated is. Wat verstandig zou zijn, is die man zn speech laten afmaken en zoiets hebben van: 'oke, leuk man'. Nu wordt het opgeblazen tot ongekende proporties. Volstrekt onnodig imo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86803198
Beetje triest dat weglopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_86803661
Waar je toch telkens van schrikt is dat er mensen zijn die deze president serieuzer neemt dan de VS.
Meer vertrouwen hebben in een fascistisch regime als dat van Iran dan in dat van de VS.
pi_86803887
Over respect voor je publiek gesproken, blijkbaar was Obama te laat voor zijn speech.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 20:30:22 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86804060
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Begrijp de reactie van Obama niet echt. Ze verheffen de status van Ahmadinejad telkens tot ongekende hoogten. Ons wordt verteld dat die vent evil incarnated is. Wat verstandig zou zijn, is die man zn speech laten afmaken en zoiets hebben van: 'oke, leuk man'. Nu wordt het opgeblazen tot ongekende proporties. Volstrekt onnodig imo.
ze hebben hem zijn speech af laten maken maar hadden zelf betere dingen te doen met hun vrije tijd ... poepen ofzo
ze geven op deze manier juist een signaal af dat het zonde van de tijd is om er aandacht aan te besteden 'not going to dignify that with a response' op zijn engels

die reactie van Obama vind ik dan wel weer onnodig, die had gewoon moeten zeggen 'ja hallo, ik ben de president van de Verenigde Staten, als ik naar elk lulverhaal zou moeten luisteren dat me verteld werd dan was Ahmardinnerdad allang dood en zaten we niet met dit probleem ... haha hoho en klaar'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_86804250
9/11 is de grootste media hoax ooit. :')
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 20:35:20 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86804281
ja de gebouwen staan er gewoon nog!!!

special effects ftw!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_86804713
En zo wordt langzaamaan de weg vrijgemaakt voor een invasie...zo is het ook met Saddam gegaan..nu eerst nog groen licht van de publieke opinie..
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
pi_86804764
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:07 schreef superworm het volgende:

[..]

Iran afdoen als een tamelijk betekenisloos derdewereldland :')
De stenigingen zijn gestopt? (ik weiger om de islam achterlijk te noemen, then again, het is een democratie)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_86804846
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Maron het volgende:
En zo wordt langzaamaan de weg vrijgemaakt voor een invasie...zo is het ook met Saddam gegaan..nu eerst nog groen licht van de publieke opinie..

[..]

pakt een bak chips en een fles cola, frituur aan :Y)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:51:44 #89
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_86804986
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:07 schreef superworm het volgende:

[..]

Iran afdoen als een tamelijk betekenisloos derdewereldland :')
Waarom niet?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_86805685
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Maron het volgende:

[..]

Daar werkt Iran anders ook erg graag zelf aan mee!
pi_86808988
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef JohannesPaulus het volgende:

Dit dus!
Nog nooit zijn Arabische delegaties weggelopen bij een toespraak van Bush. Weglopen doen alleen zwakkelingen (zelfs in onze Tweede Kamer hebben we zulke slapjanussen).

Er zijn helemaal geen beelden nodig om twijfels te plaatsen bij de officiële lezing. Met politieke, economische en militaire feiten kan elk weldenkend mens zien dat er minimaal kennis was van een op handen zijnde aanslag.

Ik heb geen zin om weer die hele lijst van feiten en verdachte omstandigheden op te sommen. Een open land zou aan een onafhankelijk onderzoek meewerken. Iran heeft zijn atoomprogramma volledig opengelegd voor de IAEA!
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_86813410
Ahmadinejad komt me over als de Iraanse Wilders. Steeds ophef veroorzaken en de kemphanen (zoals hier op forum) vliegen elkaar in de haren.

Dat van 9/11door VS bewerkstelligd kan zijn (al of niet met Israel) kan ik me overigens voorstellen.
pi_86819007
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dit dus!
Nog nooit zijn Arabische delegaties weggelopen bij een toespraak van Bush. Weglopen doen alleen zwakkelingen (zelfs in onze Tweede Kamer hebben we zulke slapjanussen).
Je kunt je afvragen wat de Amerikaanse vertegenwoordigers bij de toespraak van Ahmedinejahd deden. Waren ze niet op komen dagen ('te laat gekomen'), dan hadden ze ook niet weg hoeven lopen. Hadden ze echt gedacht dat deze toespraak beter zou zijn dan de vorige toespraken?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_86819025
Mensen zoals Ahmadinejad en Mourinho zijn niet geliefd maar het zijn vakmensen als het gaat om de aandacht afleiden.
pi_86819036
En hij kon hier niet vorig jaar mee op de proppen komen?
Volgend jaar heeft hij vast een nog mooier verhaal, of is net zo dood als Saddam.
pi_86819040
Makkelijk om te beschuldigen , maar waar is zijn bewijs dan ?
megalomaniac
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 07:42:08 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86819083
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 07:12 schreef kitao het volgende:
Makkelijk om te beschuldigen , maar waar is zijn bewijs dan ?
Lees nou eens wat hij echt gezegd heeft.

Ik zal je helpen. Ahmadinejad zei dat er naast de officiele theorie (die van dat Osama vanuit een grot in Afghanistan in staat was norad uit te schakelen) er andere theorien zijn over wat er echt gebeurd is.

Bijvoorbeeld dat het een False Flag was. Hij gaf ook wat mogelijke redenen zoals economische voordelen, een boost voor de MO agenda, steun voor Israel en een pretext om enkele oorlogen te beginnen.

Hij zie ook dat er wereldwijd de officiele theorie niet zoveel aanhang heeft en veel mensen in hun hart iets anders geloven.

Allemaal dingen waar weinig tegen in te brengen is, ook al ben je nog zo'n diehard aanhanger van de BS die voor de officiele theorie door moet gaan.

Tevens zei hij dat het aandacht verdiend en hij er volgend jaar een platform voor wil bieden. Hij deed een oproep aan wetenschappers en experts om bij te dragen.

Puur het feit, en het is een feit, luidop zeggen dat er andere theorien bestaan en dat veel mensen de officiele theorie niet geloven is genoeg om de westerse delegaties het hazenpad te laten kiezen.

Onze zogenaamde leiders liegen en onze zogenaamde vijand spreekt de waarheid, dat is de trieste realiteit. De geschiedenis zal uiteindelijk mensen als Ahmadinejad rehabiliteren en vernietigend zijn over de schoften die zelfs oorlogen beginnen op basis van bedrog.
pi_86819130
Eten jullie wel groente en fruit?
pi_86819148
Ik laat mij graag overtuigen. Ik kan er in komen dat de officiële theorie niet helemaal waar is, maar ik geloof niet dat men doelbewust en met grote overtuiging zijn eigen economisch centrum opblaast, vooral omdat het economisch meer schade opgeleverd heeft dan dat er winsten zijn behaald.

Dit is een complottheorie. Complottheorieën zijn het nieuwe geloof. Immers, mensen willen graag geloven in dingen waar ze geen invloed op hebben, het maakt het leven begrijpelijk en overzichtelijk. Gebeurt er iets naars? Dan is het God. Is God niet relevant in jouw leven geweest? Dan was het de overheid. Nog zo'n instantie ver buiten jouw bereik. Zoals religieuze fundamentalisten geloven dat alle wetenschappers betaald worden om te liegen over de leeftijd van de aarde, ondanks overweldigend wetenschappelijk bewijs, zo geloven de complotdenkers dat alle wetenschappers betaald worden door de overheid om valse theorieën te verkondigen. De media is natuurlijk hetzelfde lot toebedeeld.

Er wordt echter niet bij stilgestaan dan individuen of groeperingen op het zogenaamd vrije internet exact dezelfde agenda kunnen hebben. Waarom zouden al die websites en al die 'documentaires' over de waarheid achter wie 9/11 heeft opgezet wél waar zijn? Iedereen kan onzin verspreiden. Maar omdat complotdenkers bereikbare mensen zijn, ze antwoorden op jouw e-mail en kiezen een persoonlijke benadering, ben je veel meer geneigd om hun verhaal te geloven. Zij zijn de underdog, en de mens supportert van nature voor de underdog.

Iemand die in complottheorieën gelooft is vaak geen kritisch denker. Als je net als het officiële verhaal de complottheorie heel kritisch bekijkt, dan kan je daar vaak nog wel grotere gaten in schieten. Op school wordt je geleerd om alles kritisch te bekijken. Ook de underdog, en ook de zogenaamde vrije media. Wetenschappers zijn wel kritische denkers. Ze beoordelen elkaar op fouten en hebben de kennis in huis om allerlei zaken tegen een kritisch licht te houden. Bovendien zijn hun resultaten meetbaar. Het doel is dan ook om, als je het ergens niet mee eens bent, die resultaten als eerste onderuit te halen, en niet een alternatieve theorie los te laten zonder de andere te ontkrachten.

Dan nog even een reactie op het volgende:

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 07:42 schreef NorthernStar het volgende:

Onze zogenaamde leiders liegen en onze zogenaamde vijand spreekt de waarheid, dat is de trieste realiteit. De geschiedenis zal uiteindelijk mensen als Ahmadinejad rehabiliteren en vernietigend zijn over de schoften die zelfs oorlogen beginnen op basis van bedrog.
Wacht, jij schaalt Ahmadinejad op de schaal van schofterigheid lager in dan bijvoorbeeld een Tony Blair?
pi_86819150
EDIT:

Verkeerde knop :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')