[Redactie sport]quote:
JAAAAAAAAAAAAA TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTTTTTquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
MPG gefeli met je nieuwe kleurtje![]()
![]()
![]()
Krijgen we nu taart?![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
MPG gefeli met je nieuwe kleurtje![]()
![]()
![]()
Krijgen we nu taart?![]()
Ik ook!!!quote:
Oh dan ga ik snel even plassen om ruimte te maken voor meer theequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
Dankjewel![]()
En voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS, Mart, Fha, de thee komt er zo aan...
Oehhhhhhhhhhh lekkolllllquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dan ik ook een tagje he!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Alle vrouwen van vruchtbare leeftijd kunnen datquote:
Laten we dat wel hopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk. Alle vrouwen van vruchtbare leeftijd kunnen dat
ZIe, ik ben blind voor hintsquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Fha het volgende:
Als dat al zaadvragend is dan snap ik ineens waarom mannen denken dat vrouwen ja bedoelen als ze nee zeggen
Dat is geen taart.. dat is vlaaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niet hoor Flessiequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie, ik ben blind voor hintsWeet ik zelf ook wel
Nee, gaf het maar wat, dan had je nog watquote:
Wat een faaltekst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Nu eerst koffie met speculaas. ^^
[ afbeelding ]
Wat ik wil: wakker worden lekker in pyjama met mijn benen op tafel en een beetje stom zappen voor ik heerlijk een boek ga lezenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
speculaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:
quote:
Wakker en UITgekleed, dat wil ik nog meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat?![]()
Op mn mok? Daar staat 'Wakker en aangekleed, wat wil je nog meer". Is toch leuk![]()
![]()
VETquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Fha het volgende:
Wat knap! Aan het getal te zien is mijn STUFI gestort, maar het staat niet vermeld in de lijst met gebeurtenissenDus ik heb gewoon gratis geld gekregen dat uit de lucht is komen vallen ofzo
Ja ja mannen bluf pftquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wakker en UITgekleed, dat wil ik nog meer
iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat?![]()
Op mn mok? Daar staat 'Wakker en aangekleed, wat wil je nog meer". Is toch leuk![]()
![]()
Oh dat heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Fha het volgende:
Wat knap! Aan het getal te zien is mijn STUFI gestort, maar het staat niet vermeld in de lijst met gebeurtenissenDus ik heb gewoon gratis geld gekregen dat uit de lucht is komen vallen ofzo
dat is idd knapquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Fha het volgende:
Ik ben nog geen mamma he dus jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
er staat iig niet op voor mijn liefste mamma
Als ik het nou allemaal uitgeef en dan claim dat ik nooit iets heb gekregen.. zou het werken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
VETNiks zeggen, misschien merken ze het dan niet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ook hier even: dat bijna-roze staat je goed, MPG.
Hmm.... Wellicht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik het nou allemaal uitgeef en dan claim dat ik nooit iets heb gekregen.. zou het werken?![]()
Ik zat even te kijken om je op de FP zelf een poepkleur te geven, maar dat gaat nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat kon. Paultjuhhh had dat een tijd. Maar dankjewel.
Ja, hoi, iets met Limburger enzulksquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen taart.. dat is vlaai
Zoiets?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken om je op de FP zelf een poepkleur te geven, maar dat gaat niet
Toch durf ik het niet helemaal aanquote:
Nee, doe dan:quote:
Ik zou naar de dokter gaan als dat je poepkleur is... dan gaat er toch iets niet helemaal goed namelijkquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan als dat je poepkleur is... dan gaat er toch iets niet helemaal goed namelijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch durf ik het niet helemaal aan![]()
Zo, ik heb ook al een idioot lange mail naar vriendlief gestuurd, nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen
[..]
Ik zou naar de dokter gaan als dat je poepkleur is... dan gaat er toch iets niet helemaal goed namelijk.
JA en?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi, iets met Limburger enzulks.
Zo een mail van "het is nu 1 minuut over 12 en ik drink thee" "nu is het 2 minuten over 12 en moet ik niezen" "3 over 12 en mijn thee is op" "4 over 12 ik ga nu maar iemand anders mailen want ik weet niks meer"quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
Echt
Kan je online spelletjes doen op je werk? XD
Is je boek al uit?
Vlaaiquote:
Spannende mailquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een mail van "het is nu 1 minuut over 12 en ik drink thee" "nu is het 2 minuten over 12 en moet ik niezen" "3 over 12 en mijn thee is op" "4 over 12 ik ga nu maar iemand anders mailen want ik weet niks meer"
Nee boek is nog niet uitIk ga zo beginnen
Internet is namelijk veeel te sloom hier voor spelletjes
[..]
ik zie dan weer een controller liggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt het in elk geval geprobeerd, succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, was heel kort, ze hadden veel mensen gehad die erop hadden gereageerd, dus ws wordt t niets, heb nl ook geen echte ervaring op dat gebied...
Ach ja, ik heb mn best gedaan
(Ben nu ook weer aan t kijken naar vacatures.)
Ohw vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Spannende mailZal ie leuk vinden
Haha okeDan je boek dus!
En je dossier die je nog moet doen tot 4 uur bewaren?
Die zag ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie dan weer een controller liggen
marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze![]()
[..]
Je hebt het in elk geval geprobeerd, succes in ieder geval
En MPG je hebt je kleurtje!
beroepsmisvormingquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liebchenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze![]()
[..]
Je hebt het in elk geval geprobeerd, succes in ieder geval
En MPG je hebt je kleurtje!
He GFquote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw vast
Ik heb geen dossiers meerStraks beneden kijken of er met de post nog iets binnen is gekomen, dus ik wacht tot het een uur of 1 is voor ik weer naar beneden ga
Spannendddd
de speculaasquote:
Was lekkerquote:
Kippensoep, boterhammetjes en worteltjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF![]()
[..]Wat eet jij vandaag? Wanna share?
Ik wil ook je foto kunnen zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb champignonnensoep, bammetjes en tomaatjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kippensoep, boterhammetjes en worteltjes.
Entuurlijk wil ik wel delen![]()
niks voor mij bewaardquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Was lekkerHeb gewoon alle 5 de koekjes opgegeten
![]()
wel voorzichtig pleurenquote:
Nee MPG is beter.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zal ff nieuwe voor je kopen zo
Een dildo, die voor IT-ers best op een controller kan lijkenquote:
werk ze marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan de slag, fijne middag allemaal
nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dildo, die voor IT-ers best op een controller kan lijken
Werkze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey giertjequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb champignonnensoep, bammetjes en tomaatjeslijkt verdacht veel op elkaar
mja morgen naar lebbisquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werkze!
[..]
Hey giertje![]()
Lekker!
giertjequote:
gfquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja morgen naar lebbis
alles goed met je?
Werk ze nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
jij weet er meer vanaf dan ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegtphilips heeft ooit een vormpje gemaakt voor inwendige stimulering die daar wel wat op lijkt
oow das wel fijn want gisteren ging het echt kut he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!
Mèh, iets beter dan gister. Nog niet super. Wel wat minder pijn zonder pijnstillers gelukkig
Hoe ist verder met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |