Kippensoep, boterhammetjes en worteltjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF![]()
[..]Wat eet jij vandaag? Wanna share?
Ik wil ook je foto kunnen zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Nu eerst koffie met speculaas. ^^
[ afbeelding ]
Ik heb champignonnensoep, bammetjes en tomaatjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kippensoep, boterhammetjes en worteltjes.
Entuurlijk wil ik wel delen![]()
niks voor mij bewaardquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Was lekkerHeb gewoon alle 5 de koekjes opgegeten
![]()
wel voorzichtig pleurenquote:
Nee MPG is beter.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zal ff nieuwe voor je kopen zo
Een dildo, die voor IT-ers best op een controller kan lijkenquote:
werk ze marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan de slag, fijne middag allemaal
nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dildo, die voor IT-ers best op een controller kan lijken
Werkze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey giertjequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb champignonnensoep, bammetjes en tomaatjeslijkt verdacht veel op elkaar
mja morgen naar lebbisquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werkze!
[..]
Hey giertje![]()
Lekker!
giertjequote:
gfquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja morgen naar lebbis
alles goed met je?
Werk ze nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
jij weet er meer vanaf dan ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegtphilips heeft ooit een vormpje gemaakt voor inwendige stimulering die daar wel wat op lijkt
oow das wel fijn want gisteren ging het echt kut he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!
Mèh, iets beter dan gister. Nog niet super. Wel wat minder pijn zonder pijnstillers gelukkig
Hoe ist verder met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |