1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.
Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Plek van de FOK! emo.gif van dit moment: De gehele bal.
De gehele bal: http://two.drawball.com/
De lapo opent een nieuw topic.
De (oude) OP vind je hierrr
Vorige deel: [Drawball # 7] Paint de :') smiley 23/9 20:00!
[ Bericht 1% gewijzigd door Dhaha op 24-09-2010 13:30:43 ]wat is dit
Je gebruikt ws een te snel scriptjequote:Op donderdag 23 september 2010 22:08 schreef rickyszz het volgende:
Ik krijg telkens Connection lost!
heb m ff gefixed voor jequote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij stond hier: http://two.drawball.com/f6tuw5
Maar een of andere kut Fok!er vond het leuk er overheen te tekenen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Welke klootviool is hier aan het gelen, terwijl 4chan noujuist bezig was ons te helpen door te zwarten
http://two.drawball.com/698hozo
Zijn ze aan het helpen???.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Welke klootviool is hier aan het gelen, terwijl 4chan noujuist bezig was ons te helpen door te zwarten
http://two.drawball.com/698hozo
er stond 4chan boven, in het zwartquote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Zijn ze aan het helpen???.![]()
![]()
![]()
NICE!!!..
Ongeveer 30 mensen erop.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe is het gegaan om 20:00?!
Dat was ik nu niet, enne ik heb mijn foutje net hersteldquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
http://two.drawball.com/63rtvrd
En welke klootviool had van de M een K gemaakt, waarna ik dat weer verbeterde naar een M en vervolgens wordt daar geel over heen gekwakt
Als je het midden, midden, midden bedoeld is dat verkeerd jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een zooi zwart in het midden gedaan, is dat goed?
1 bezoekje, terugkomen, als het goed is heb je dan over 9k%, als niet nog een keer sluiten en terugkomenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Radioheader het volgende:
Ik wil wel helpen, maar hoe kun je 9000% krijgen?
Ja, en je naam in het rood neergekwakt!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een zooi zwart in het midden gedaan, is dat goed?
Hehequote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja, en je naam in het rood neergekwakt!
jij moet iets met topografie doen man, wát een orientatievermogen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Links, onder de evenaar, en links en dan ietsje naar rechts en dan boven de evenaar zit een vlak groen welke in het zicht erg irriterend werkt.
Nee nog niks, Ik heb weleens vaker aan Drawball gedaan heeft dat ermee te maken ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 bezoekje, terugkomen, als het goed is heb je dan over 9k%, als niet nog een keer sluiten en terugkomen
Workin' on it!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Links, onder de evenaar, en links en dan ietsje naar rechts en dan boven de evenaar zit een vlak groen welke in het zicht erg irriterend werkt.
Ik ben niet gestopt, ik houd slechts toezicht om te voorkomen dat mijn inkt te snel opraakt. (ik heb meer dan 6000% op de bal gegooid)quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef Bot13 het volgende:
Ik tel 24 stipjes.
Zijn dus ongeveer 10 man gestopt. Da's ongeveer 30% die er binnen 2,5 uur mee stopt! Waarschijnlijk meer want een hoop stipjes zijn GS'ers.
Ik, en meerdere fokkers, 9000% en na wat wachten nog ongeveer 1000%.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt, ik houd slechts toezicht om te voorkomen dat mijn inkt te snel opraakt. (ik heb meer dan 6000% op de bal gegooid)
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef NeonPanda het volgende:
Met snelle stipjes script krijg ik vaak connection lost. Heeft iemand dit ook?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:08 schreef rickyszz het volgende:
Ik krijg telkens Connection lost!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:08 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je gebruikt ws een te snel scriptje
Gebruik een ander scriptquote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Hoe maak ik hem langzamer. Heb al zitten knooien met scriptje maar zonder succes.
Ja, en linker oog is iemand met het puntjes script alles wit aan het maken..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
MYV: doe het rechrer oog en daar zit iemand steeds eroveerheen te gelen en Fuck you te schrijven dus kan je daar iets van zeggen ?
bij deze
Dan gaan we weer onze centrale emo.gif linksboven weer vormen, en over een tijdje doen we kees kankerkachel, hoorde ik in de wandelgangen...quote:
origineel hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
We moeten gewoon de nederlandse vlag doen! over de hele bol!
Nee een smiley is origineelquote:
Ben nu bezig om hem weer zwart te krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:33 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Wie snapt het concept oog niet en zit te gelen..... untermenschen
De vlag is al 5x teruggekomen, de emo.gif is echt van fok en nog nooit gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee een smiley is origineel
die vlag en dan 1 maand lang oid.
Gelijk al m'n inkt op het linkeroog gegooid. Direct erna kwam iemand de boel weer ingelenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ook even hier: Zwart nodig op beide ogen, toestand is kritiek
Ben toch thuis, kan ik net zo goed even herstel werkzaamheden uitvoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:26 schreef koekii het volgende:
Grappig om te zien dat er nog steeds mensen bezig zijn
Ik had hem net helemaal zwart:quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef SvenM het volgende:
Wtf, wie zit die ogen geel te kleuren.. ben ik ze net zwart aan het maken.
Zie OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Cerbie het volgende:
Wie zet er die vierkantjes met gele stippenLijkt me een handig scriptje
Zie er nog niet veel van, of is die uil van hun?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef KaasManiak het volgende:
4chan gaat roet in het eten gooien
ze geven de fransen de schuld.
Ik ben van de partij, voor de tijd wel ff een mailtje versturen ofc. ik zet deze link even in mijn sig.quote:
Ja, of op hyves.... paar jaar terug was er ook zo'n hyvequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Is goed.... kunnen we niet op andere fora recruiten of zo
Iemand met een hoog bezochte twitter of zo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, of op hyves.... paar jaar terug was er ook zo'n hyve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Mortaxx op 24-09-2010 14:27:48 ]
ik zou me eerder zorgen maken om dat oog zelf, dat is langzaam in één en al hakenkruis aan het veranderen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef Dhaha het volgende:
Is die lijn een wenkbrauw of de uitbreiding van het oog?
Zat er ook net aan te denken, dan kun je hem veel efficiënter overpainten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef danilel het volgende:
Heeft iemand ms een scriptje van dat hakenkruis???
(ben zelf ook al aan het zoeken)
Mooie! Goeie vooruitgang is te zien! Ik heb trouwens 2 mensen die ook gaan helpen.. Via Tjetter geregeldquote:
Yep heb ik ook gedaan, kreeg net een pm van Dhaha, vanavond weer bekladdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Zetfil het volgende:
Ik gooi er nu even 9000% op en ben er vanavond denk ik ook weer bij.
uilen zijn ook Fokkers.......quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef koekii het volgende:
Hij is echt duidelijk geworden. Vanavond maken em keigeelIk ben nu iemands uil aan het bekladden met geel
Goodbye Owl
Goeie signature!! Die van mij lijkt er behoorlijk opquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef ry4life het volgende:
ik steek geen energie meer in die ogen hoor, verspilde moeite/inkt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goeie signature!! Die van mij lijkt er behoorlijk op
Ik ga maar eens een andere bedenken... En ik maar denken dat ik origineel wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef ry4life het volgende:
[..]
hahaha
had het nog niet eens opgemerkt, wat toevallig
Profitquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm.. bugje in drawball?ik kan behoorlijke stukken kleuren met 6% inkt.. :")
Stelt niet zo veel voor dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb het blauw onder het rechteroog zo veel mogelijk bestreden.
Ik help wel ff..quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef Swomp het volgende:
Wie gaat mij om 8uur helpen met het bestrijden van het blauwe onder het rechteroog ?
Mooiquote:
Prima..quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Swomp het volgende:
[..]
MooiAls jij dan aan de linkerkant begint dan doe ik de rechterkant, anders gaan we door elkaar heen
En iemand maakt ook een unieyequote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Swomp het volgende:
Volgens mij komt er vanavond bijna niemand helpen
Jawel maar alle hulp is welkom want we hebben het moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef danilel het volgende:
Schrijft iemand van ons daar "hoe doe je dat?" bij mijn spiraal?
Lol, hoe doe je dat!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Cerbie het volgende:
M'n nieuwste aanwinst
http://two.drawball.com/32vht9w
[ afbeelding ]
Ah, thanxquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[Drawball # 6] Paint de :') smiley!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef koekii het volgende:
Hij is echt duidelijk geworden. Vanavond maken em keigeelIk ben nu iemands uil aan het bekladden met geel
Goodbye Owl
Bijna zover om 4chan te vragen of die wel respect hebben voor uilenquote:
kl00tz@kk¤nquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die kut hakenkruizen zijn er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Dat is ook alles. Het is een pythonscript dat je met die andere downloads kunt draaien. Als ie goed is ingesteld maakt hij elke keer een .ahk script als je op imageprinter.py klikt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nope, het bestand is daarbij ook maar 12kb
Ah, ik snap het al Windows zag het als een WinRar bestandquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is ook alles. Het is een pythonscript dat je met die andere downloads kunt draaien. Als ie goed is ingesteld maakt hij elke keer een .ahk script als je op imageprinter.py klikt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Cerbie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ben je al bezig?..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Swomp het volgende:
Wie gaat zometeen de ogen fixen ?
Ik en Tism gaan het blauw proberen te gelen...
Bij een refresh is een groot deel weer wegquote:
Werkt dat niet op x64?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[Drawball # 6] Paint de :') smiley!
Kon zo snel geen x64 imagelibrary vinden toenquote:
valt wel mee hoor. Het is al weer bijna weg.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De traan moet groter!
Dat was vast Animewolkenforum... Daar hebben mensen ook reclame gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb nog wa zwart aangebracht in de mond, stonde hier en daar nogal wat negatieve teksten over FOK!. dat kan natuurlijk niet!
best triest van hun, ik kalk er mooi lekker overheen hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was vast Animewolkenforum... Daar hebben mensen ook reclame gemaakt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
best triest van hun, ik kalk er mooi lekker overheen haha
wat? ik bdoel dat ik over dingen heenverf zoals FOK! zuigt en meer van dat soort teksten. We willen niks negatiefs over FOK! zien in onze bol niewaar?quote:
Wat een kutnaam heeft dat forum tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was vast Animewolkenforum... Daar hebben mensen ook reclame gemaakt
waarschijnlijk doelt hij op ''hun'' dat moet namelijk ''hen'' zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat? ik bdoel dat ik over dingen heenverf zoals FOK! zuigt en meer van dat soort teksten. We willen niks negatiefs over FOK! zien in onze bol niewaar?
ah okequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef sciter het volgende:
[..]
waarschijnlijk doelt hij op ''hun'' dat moet namelijk ''hen'' zijn
..quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Dhaha het volgende:
Het is gewoon gelukt!
Feest!
[ afbeelding ]
quote:
Doen we!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef dralion13 het volgende:
ik ben ook inktloos,
uiteraard moeten we nu elke avond bezig om er voor te zorgen dat detot in de eeuwigheid blijft staan
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
wie heeft die neus gedaan homo!
Ben bezig met gelen maar inkt is opquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
wie heeft die neus gedaan homo!
SPAM!!!..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
wie heeft dat fedex neergezet linksboven?
3fm logo is niet meer dankzij mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft het AZ logo al gevonden? en het 3FM logo?
lulquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
3fm logo is niet meer dankzij mij
Die is al weg volgens mijquote:
YES!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
pff ik ga slapen ga morgen wel verder
Painten jij!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
hij is gekomen... nou trusten fokkertjes
Kijk zelf..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef ikke043 het volgende:
Hoe staat het er mee?????
Is de emo er al????
Kan zij de emo.gif in het echt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef _Fanta het volgende:
die ogen van die smiley lijken beetje op die ogen van Roos van oh oh cherso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |