Dit heb ik bij de AH ook weleens gedaan, maar -afhankelijk van welke medewerker er staat- dit staat meestal garant voor discussie. Ik heb al meerdere keren gehad dat de Appie medewerker (meestal een vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef deedeetee het volgende:
Voorverpakte kaas zit altijd een bijsmaakje aan vind ik. Ik koop wel kaas in de supermarkt maar dan laat ik een groot stuk vers van een kaas afsnijden.
[ afbeelding ]
ja tot op zekere hoogte jaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef captainkid het volgende:
[..]
Veel supermarkten hebben hun eigen bakkerij en slagerij..
De jong belegen boerenkaas is lekker op dit moment. Van grasmelk, niet te verwarren met graskaas, dat is alleen de allerjongste en daar wordt de eerste grasmelk altijd voor misbruikt. Ik had laatst stolwijker gatenkaas, ook vrij jong maar erg markant.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
En als iemand nog een tip heeft voor een lekkere kaas om zo op te etenZe hebben zo veel, ik weet echt niet wat te nemen en ik vind alles lekker. Hele oude, schimmel, jonge, maakt niet uit, allemaal lekker.
Ik ken het iig niet, en ik heb mijn levensmiddelen stage bij een kaasfabriek gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je kaas invriezen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef captainkid het volgende:
[..]
Veel supermarkten hebben hun eigen bakkerij en slagerij..
Bullshit. Randstedelijk dedain.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
http://www.lamuse.nl/
Beter bestaat niet.
He, mijn kaasboertje. Ik vind die jongens daar maar zozo, maar hun kaas is geweldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Bullshit. Randstedelijk dedain.
http://www.kaashandel-debrink.nl/
Beste kaasboer van Nederland.
Ik stond zonet naast hem bij de visboer op de markt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, beetje ver uit de buurt om een onsje kaas te halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vond de stelling te stellig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, beetje ver uit de buurt om een onsje kaas te halenAmuse zit bij mij om de hoek.
Grappig dat je bij kaas kieskeurig bent, terecht, maar wel voor margarine kiest ipv boter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij ligt het er maar aan wat voor kaas je koopt. De kaasboer verkoopt net zo goed 'fabriekskazen', van gepasteuriseerde melk. Die zijn eigenlijk nooit écht lekker, waar je ze ook kooptDe kaasboer verkoopt ook boerenkaas, gemaakt van rauwe melk, dat is gewoon veel smaakvoller. En over voorverpakte kaas hoeven we het natuurlijk helemaal niet te hebben
Ik vind het juist zo triest dat de meeste bakkers in NL eigenlijk erg slecht brood hebben. En vlees is sowieso een ramp, zowel bij de slager als bij de supermarkt. Een goede slager moet je koesteren, dat zijn net als goede bakkers witte ravenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Dit geldt trouwens ook voor brood van de bakker en vlees van de slager. Ook veel lekkerder dan die voorverpakte meuk bij de AH.
Ik ben ook een fan van boerenkaas, maar ik weet wel zeker dat mijn kaasboer ook zijn gepasteuriseerde kazen proeft en keurt. Er zijn ook kaasmakers die proberen met gepasteuriseerde melk een mooie kaas te maken. De leveranciers van de supermarkten proberen dat niet, die proberen constante kwaliteit te leveren, altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij ligt het er maar aan wat voor kaas je koopt. De kaasboer verkoopt net zo goed 'fabriekskazen', van gepasteuriseerde melk. Die zijn eigenlijk nooit écht lekker, waar je ze ook kooptDe kaasboer verkoopt ook boerenkaas, gemaakt van rauwe melk, dat is gewoon veel smaakvoller. En over voorverpakte kaas hoeven we het natuurlijk helemaal niet te hebben
Nou dan haalt mijn school het brood kennelijk bij een goede bakker, want dat is echt ontzettend lekker broodquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo triest dat de meeste bakkers in NL eigenlijk erg slecht brood hebben. En vlees is sowieso een ramp, zowel bij de slager als bij de supermarkt. Een goede slager moet je koesteren, dat zijn net als goede bakkers witte raven
iets met referentiekadersquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan haalt mijn school het brood kennelijk bij een goede bakker, want dat is echt ontzettend lekker brood. Dan wil je echt geen kleverige boterhammetjes van thuis meer meenemen
.
Maakt het niet minder waar, niet? Waarheid is nu eenmaal hard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets met ontzettend arrogante opmerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |