Mijn macbook is erggg warmquote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Meer mensen bij wie hun mac nogal warm wordt na die laatste security update?
Maar verkoopt de Trackpads dan weer niet. Ja, ze staan wel op de site, maar ze hebben hem nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dixons accepteert die bonnen volgens mij.
Nu er nog vernoemD van maken en dan is issie compleetquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Renesite het volgende:
Planetoide moest het zijn... fuck. Wissel het zelf wel
( http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)emd-naar-Cruijff.htm )
Hij is net gemaakt, dus veel vergelijkingsmateriaal had/heb ik niet meer. Toch heb ik het sterke vermoeden dat hij koeler was voor de update, in de periode tussen het ontvangen van de gemaakte macbookje en de update.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook sinds de laatste update?
Hij staat nu niet ingesteld op automatisch synchroniseren. Dat deed ik op mijn oude computer zelf als ik dat wilde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe plaats je nu muziek op je iPod? Synchroniseer je of staat hij ingesteld op "handmatig beheren"?
Enig idee wat helpt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Had ik ook met 4Gb: gewoon gaan swappen met 2Gb inactief geheugen
Rebooten. Of soms permissies laten herstellen, omdat OSX dan het inactieve geheugen om onduidelijke reden wel gaat vrijgeven.quote:
Ja rebooten, die kende ik, maar ik heb toch geen geld uitgegeven aan een (#%#%-ing Windows-bak.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Rebooten. Of soms permissies laten herstellen, omdat OSX dan het inactieve geheugen om onduidelijke reden wel gaat vrijgeven.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja rebooten, die kende ik, maar ik heb toch geen geld uitgegeven aan een (#%#%-ing Windows-bak.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja rebooten, die kende ik, maar ik heb toch geen geld uitgegeven aan een (#%#%-ing Windows-bak.
Nik Dfine. http://www.niksoftware.com/dfine/en/entry.phpquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef Junkie het volgende:
Niet helemaal een Apple vraagje, maar weet dat er wat fotografen hier aan de SC mee doen.
Wie heeft een goede tip voor een goed programma (voor OSX) om ruis weg te filteren op foto's? (Of een plug-in)
Ik heb wel wat programma's gezien, maar misschien hebben jullie een gouden tip.
studentenkorting is 12% en je krijgt volgens mij een gratis printerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Renesite het volgende:
MaxMe in assen gaat morgen open, 10% korting op alle iMacs
8%quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
studentenkorting is 12% en je krijgt volgens mij een gratis printer
en de meeste mensen kennen vast wel iemand die studeert
ik zie dat de korting is gedaald, maar ik krijg nog steeds 10% korting als ik via surfspot inlog en een gratis printer als ik een imac 21,5 inch neem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou net zeggen, ik kreeg echt niet 12%
Dankje, die ga ik ff bekijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nik Dfine. http://www.niksoftware.com/dfine/en/entry.php
Plugin voor zowel Aperture als Photoshop.
Veel beter bestaat volgens mij niet.
Beter! Ziet er een stuk beter uit en werkt daardoor prettiger. Nog geen problemen tegengekomen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gebruikt er al iemand Office:2011 for Mac? En zo ja, beter of kutter dan de 2008 versie?
10% is niet bij elke onderwijsinstelling zo. Verder krijg je die printer ook als je hem bij een reseller koopt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
ik zie dat de korting is gedaald, maar ik krijg nog steeds 10% korting als ik via surfspot inlog en een gratis printer als ik een imac 21,5 inch neem.
¤ 1.079,33 met korting - ¤ 1.199 zonder korting
Ja. Het is vooral veel sneller. Maar ik gebruik enkel Word en heel heel soms Excel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gebruikt er al iemand Office:2011 for Mac? En zo ja, beter of kutter dan de 2008 versie?
First-gen AppleTV en ATVFlash?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb momenteel geen TV en ben erg onder de indruk van Plex. Probleem is dat de meest voor de hand liggende oplossing op Plex te draaien een Mac Mini is, en dat is me eigenlijk een wat te duur apparaat als mediacenter. Hebben jullie nog andere ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |