Haha, ik heb niet eens een E-reader... daarom ook een iTouchquote:Op woensdag 22 september 2010 09:39 schreef Freudie het volgende:
[..]
Jazeker! Mooi ding. Nog niet veel mee gedaan. (hij is ook eigenlijk van mijn vrouw). Maar, ik ga wel een s kijken hoe dat leest. Als dat goed gaat, dan gaat mijn eReader de deur uit...;-)
Ziet er inderdaad goed uit, ik zal eens kijken!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klinkt als iets voor een database-app als Bento
Shit, we gaan geboycot wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
404 error @ http://www.apple.com/nl/.
Heeft hier waarschijnlijk niks mee te maken, maar je hebt virtual machines toch wel uitgesloten he?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Maak dan ruimte! Daarvoor heb ik jou toch, Timemachine? 2TB TM en 2TB HD in iMac met 160GB vrij. Vorige week nog een schone backup laten draaien omdat ik dezelfde melding kreeg.
Dat gebruik ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Heeft hier waarschijnlijk niks mee te maken, maar je hebt virtual machines toch wel uitgesloten he?
Vergeet Timetracker ook niet; erg handig. Hoewel het onderstaande suggereert dat het nog (lang) niet af is, werkt het hier erg prima.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebruik ik niet.
Ik ben nu met WhatSize (erg handige app overigens) ff aan 't checken waar ik veel data heb zitten en wat eventueel weg kan.
quote:TimeTracker is a quick-and-dirty application that displays the contents of your Time Machine backups, and shows what's changed since the previous backup. TimeTracker is in an extremely early state, and is as such very unpolished (for example, it doesn't yet have an icon).
Ik was wel erg blij met de manier waarop ze dat geregeld hebben. Niets zo frustrerend als een briefje van de postbode in de bus als je op een leuke bestelling wacht. Vooral als je het ook de volgende dag niet kunt aannemen en dus pas de dag erna de bestelling op het Postkantoor kunt ophalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ook leuk, kreeg een sms van T-Mobile dat ik een bezorgafspraak kan laten maken voor m'n nieuwe iPhone. Dus ik meteen ingelogd, kan het pas vanaf volgende week maandag.. Zucht.
thnx, ga ik ff proberenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vergeet Timetracker ook niet; erg handig. Hoewel het onderstaande suggereert dat het nog (lang) niet af is, werkt het hier erg prima.
[..]
Mwa. Het idee is wel aardig, maar ik kan alsnog nu alleen een dag kiezen en krijg dan de avond van te voren te horen in welk tijdsvak ze langs komen. Echt ideaal is het nog niet. Dat je ook een ander adres kan opgeven is wel erg makkelijk trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was wel erg blij met de manier waarop ze dat geregeld hebben. Niets zo frustrerend als een briefje van de postbode in de bus als je op een leuke bestelling wacht. Vooral als je het ook de volgende dag niet kunt aannemen en dus pas de dag erna de bestelling op het Postkantoor kunt ophalen.
Mja, betekent niet dat het een goed idee is natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-11389416
Wat een prachtige cirkel. Toen de eerste iPhone uitkwam en er alleen webapps of aangepaste websites op zouden kunnen draaien noemden velen dat een domme keuze. Toen kwam de App Store, en Android, en nu krijgt een project 10 miljoen euro om een app-systeem te maken dat op iedere smartphone kan draaien - webapps.
Hmm, kan dat ook op een iTouch?! En hoe gaat het met je Macbook ?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef Renesite het volgende:
Ik wil applecare maar mijn paypal heeft zichzelf uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd.
Tuurlijk wel... Het probleem is alleen dat er al meerdere opties zijn die op deze manier werken, zoals Phonegap en Appcelerator Titanium.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mja, betekent niet dat het een goed idee is natuurlijk.
Heeft je scherm meerdere ingangen? Misschien is de verkeerde geselecteerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Meh, ik heb hier een 20" Samsung SyncMaster (2043 NW) en die hang ik met een Mini DIsplayPort naar DVI kabel aan mijn MacBook Pro 13".
In Displays onder System Preferences zie ik wel 'SyncMaster' staan, en ik kan de displays arrangeren, maar het LEDje van het scherm zelf blijft knipperen. Druk ik op 'Menu' op het scherm dan krijg ik 'Test Good', maar geen beeld. Meer mensen ervaring hiermee?![]()
Heeft de monitor meerdere ingangen? En staat die op de juiste ingang ingesteld?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Meh, ik heb hier een 20" Samsung SyncMaster (2043 NW) en die hang ik met een Mini DIsplayPort naar DVI kabel aan mijn MacBook Pro 13".
In Displays onder System Preferences zie ik wel 'SyncMaster' staan, en ik kan de displays arrangeren, maar het LEDje van het scherm zelf blijft knipperen. Druk ik op 'Menu' op het scherm dan krijg ik 'Test Good', maar geen beeld. Meer mensen ervaring hiermee?![]()
Waarom herhaal je een uur later bijna exact wat ik vraag?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heeft de monitor meerdere ingangen? En staat die op de juiste ingang ingesteld?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Heeft je scherm meerdere ingangen? Misschien is de verkeerde geselecteerd.
Ik heb het nu op twee monitoren geprobeerd. Allebei hebben ze een echte DVI uitgang op de stekker, maar de converter is DVI-D.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heeft de monitor meerdere ingangen? En staat die op de juiste ingang ingesteld?
FF tabje stond nog open. En had niet gerefresht.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom herhaal je een uur later bijna exact wat ik vraag?
Eh, nee, dat is VGA. Geen wonder dat het niet werktquote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is DVI (rechter kabel):
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt gelijk. Maar gaat een Mini Display Port -> DVI-D -> VGA monitor niet werken dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eh, nee, dat is VGA. Geen wonder dat het niet werkt
Ik prefereer native apps toch wel boven webapps hoor, vooral als die webapps ook nog eens geen iPhone interface hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Het probleem is alleen dat er al meerdere opties zijn die op deze manier werken, zoals Phonegap en Appcelerator Titanium.
Nee, want DVI-D(igital) verstuurt alleen het DVI-signaal. DVI-I is wat op de meeste videokaarten zit, dat is DVI met over dat metalen plusje nog een extra VGA-signaal. Wat jij nodig hebt is een Mini DisplayPort -> VGA connector (katsjing!).quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gaat een Mini Display Port -> DVI-D -> VGA monitor niet werken dan?
Ah, duidelijk. Dan moet ik ook maar even een Mini DisplayPort -> VGA connector van eBay plukken, de vorige kostte met 6 USD incl. shipping dus ik lig er niet wakker van. Dank.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, want DVI-D(igital) verstuurt alleen het DVI-signaal. DVI-I is wat op de meeste videokaarten zit, dat is DVI met over dat metalen plusje nog een extra VGA-signaal. Wat jij nodig hebt is een Mini DisplayPort -> VGA connector (katsjing!).
Die moet haast net zo slecht zijn als mijn Acer, raad ik!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
FF tabje stond nog open. En had niet gerefresht.![]()
Speciaal voor jouw dan een HP Slate & Windows 7 filmpje
![]()
1:05: "The ctrl-alt-delete-key"quote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
Naja, hij heeft in elk geval iets van apple : I'm recording this with my iPhone!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef n8n het volgende:
[..]
1:05: "The ctrl-alt-delete-key"![]()
![]()
![]()
Dankjewel
Een van de comments eronder zegt het ook al: dit laat perfect zien waarom een touchinterface op een op de muis gericht systeem niet werkt. Het enige wat wel aardig was was de Swipe-Back in die browser, maar alle andere acties kostte minstens twee klikken te veel. Oh, en een knop om het toetsenbord te laten zien? Kan dat nu echt niet automatisch?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
Nee. Ik heb vandaag een DVI-kabel (twee keer male) en een Mini DisplayPort naar DVI gekocht en dat werkt wel naar behoren. Of je haalt natuurlijk een Mini DisplayPort naar VGA en gebruikt een VGA-kabel.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gaat een Mini Display Port -> DVI-D -> VGA monitor niet werken dan?
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
Maar hey, hij heeft wel Flash!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar hey, hij heeft wel Flash!
Goede besteding van je bonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef De_Hertog het volgende:
Kwam er achter dat ik nog wat irischeques over had, dus ik dacht toch maar eens zo'n Trackpad aanschaffen. Helaas, want er zijn nauwelijks winkels die die dingen accepteren en Magic Trackpads hebben. Handig systeem hoor..
Mooiste was nog wel bij Wehkamp. Is een 'Apple authorized reseller', maar het trackpad hebben ze niet. Niet dat het veel uitmaakt, want de manier om je waardebonnen daar in te wisselen is via de post, bij voorkeur aangetekend..
Ja, alleen jammer dat het dus niet lukt. Zo komen die dingen nooit opquote:Op donderdag 23 september 2010 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede besteding van je bonnen.
Dixons accepteert die bonnen volgens mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef De_Hertog het volgende:
Kwam er achter dat ik nog wat irischeques over had, dus ik dacht toch maar eens zo'n Trackpad aanschaffen. Helaas, want er zijn nauwelijks winkels die die dingen accepteren en Magic Trackpads hebben. Handig systeem hoor..
Mooiste was nog wel bij Wehkamp. Is een 'Apple authorized reseller', maar het trackpad hebben ze niet. Niet dat het veel uitmaakt, want de manier om je waardebonnen daar in te wisselen is via de post, bij voorkeur aangetekend..
Muis cursorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |