Mijn macbook is erggg warmquote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Meer mensen bij wie hun mac nogal warm wordt na die laatste security update?
Maar verkoopt de Trackpads dan weer niet. Ja, ze staan wel op de site, maar ze hebben hem nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dixons accepteert die bonnen volgens mij.
Nu er nog vernoemD van maken en dan is issie compleetquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Renesite het volgende:
Planetoide moest het zijn... fuck. Wissel het zelf wel
( http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)emd-naar-Cruijff.htm )
Hij is net gemaakt, dus veel vergelijkingsmateriaal had/heb ik niet meer. Toch heb ik het sterke vermoeden dat hij koeler was voor de update, in de periode tussen het ontvangen van de gemaakte macbookje en de update.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook sinds de laatste update?
Hij staat nu niet ingesteld op automatisch synchroniseren. Dat deed ik op mijn oude computer zelf als ik dat wilde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe plaats je nu muziek op je iPod? Synchroniseer je of staat hij ingesteld op "handmatig beheren"?
Enig idee wat helpt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Had ik ook met 4Gb: gewoon gaan swappen met 2Gb inactief geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |