Is er werkelijk een apart topic over gemaakt.. lolquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Monco10 het volgende:
[..]
tada
Waarom de MBO-er soms beter af is dan de HBO-er/WO-er
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef Drive-r het volgende:
De hele WO/HBO/MBO discussie begint wel een beetje het topic te verzieken,
Dat geld dan ook alleen maar voor de financiėle wereld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat de relevantie van de studie zelf niet belangrijk is. Een ingenieur is een prima basis voor een bankier, hij heeft namelijk wel de "skills" (analytisch vermogen, etc...) en de kennis stelt weinig voor (en heeft een student economie vaak ook niet).
Dat lijkt me dan weer het nadeel van zo'n job. Super natuurlijk als je het helemaal leuk vind enzo, maar net als tandartsen weet je al zo jong wat je de rest van je leven gaat doen. Ik zou daar simpelweg niet tegen kunnen, daarvoor leef ik iets teveel met een focus op de korte termijnquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef Surferboy het volgende:
Meesten blijven het tot pensioen doen, al dan niet in combinatie met neventaken. (Procedures ontwikkelen, Opleiden, Management etc) Sommigen zien voor het bereiken van hun pensioenleeftijd ergens anders een grotere uitdaging in en stoppen wel compleet, maar dat zijn er niet veel.
Wrs meer dan Balkenendenorm.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Blik het volgende:
Wat is het plafond van een dergelijke functie? Waar zit je bijvoorbeeld na 5 jaar of 10 jaar?
Ik gok zo rond de 1.5 a 2 ton?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Blik het volgende:
Wat is het plafond van een dergelijke functie? Waar zit je bijvoorbeeld na 5 jaar of 10 jaar?
Heb je zeker een punt, maar behalve je trainingsbond (45k aflopend in 5 jaar, schijntje van de 1 miljoen aan opleidingskosten) ben je niks verplicht t.o.v. de LVNL. Dus als je na 10 jaar alsnog de Finance wereld in wil oid dan kan dat natuurlijk altijd. (Je hebt ook vrije tijd genoeg om naast je baan te studeren, zoals ik ook van plan ben) Enige is dat je aan je werkervaring als Luchtverkeersleider niet enorm veel hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer het nadeel van zo'n job. Super natuurlijk als je het helemaal leuk vind enzo, maar net als tandartsen weet je al zo jong wat je de rest van je leven gaat doen. Ik zou daar simpelweg niet tegen kunnen, daarvoor leef ik iets teveel met een focus op de korte termijn![]()
Maar da's persoonlijk, dat weet ik. Als dat geen issues is, moet dit natuurlijk een heerlijke baan zijn, dus congrats!
Dat niet alleen, je verdient ook knetterveel geld, wat je als starter in een nieuwe functie (want je werkervaring is niet relevant) nooit gaat verdienen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Surferboy het volgende:
Heb je zeker een punt, maar behalve je trainingsbond (45k aflopend in 5 jaar, schijntje van de 1 miljoen aan opleidingskosten) ben je niks verplicht t.o.v. de LVNL. Dus als je na 10 jaar alsnog de Finance wereld in wil oid dan kan dat natuurlijk altijd. (Je hebt ook vrije tijd genoeg om naast je baan te studeren, zoals ik ook van plan ben) Enige is dat je aan je werkervaring als Luchtverkeersleider niet enorm veel hebt.
Dat wil jij graag horen, zodat je weer het slachtoffer van de samenleving uit kan gaan hangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Succes is toch een keuze? En dan stem je toch op de VVD?
Dat is dan hetzelfde. Bij de VVD zijn ze ervan overtuigd. Maar de VVD loopt over van de intelligentsia, heus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |