Was meer een vraag ja, gezien mijn PIquote:Op donderdag 23 september 2010 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Florian Jozefzoon. Die gister tegen MVV een uitstekende indruk maakte. Of vraag je je het af?
Talentvolle familie.
quote:zou dat nog bestaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En de andere helft van Rev' n Ros dan?
quote:Ik ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind haar nog steeds boring, in alles
quote:Volgens mij zei hij dat hij er kippenvel van kreeg. Lijkt me lastig als hij dat van het publiek kan zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik ook.
Na 1 zin hoorde je die producer iets zeggen van "het publiek krijgt kippenvel" terwijl het mij totaal niks deed.
quote:Eens. Ook deze battle begon bijna op muziek te lijken. Stemmen die ook goed bij elkaar pasten. Een van de top rondjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
maar ik moet zeggen dat de samenzang in dit duet tussen de twee dames misschien wel de beste van alle duetten was.
dat klonk toch wel heel erg lekkerquote:
Lijkt me duidelijk, ze zijn vanaf dag 1 om één of andere reden al helemaal gek van haar.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
In het nummer met Simon (waarom mocht zij?)
Mwa, er zal wel geloot zijn denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, ze zijn vanaf dag 1 om één of andere reden al helemaal gek van haar.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef mootie het volgende:
Blijf haar saai vinden, gewoon weer een goede soulstem. Niet bijzonder of apart.
En jij niet?quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag was ze in Almelo, Legally Blonde op het toneel spelen. Moeder en zus waren erg enthousiast.
Voor mij ook, haar optreden was briljant vrijdagquote:Op maandag 13 december 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft zoals ze vrijdag zong en performde gewoon internationale uitstraling. Heeft zich voor mij ontpopt als dé verrassing van The Voice.
Wat leukquote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag was ze in Almelo, Legally Blonde op het toneel spelen. Moeder en zus waren erg enthousiast.
Internationaal nog welquote:Op maandag 13 december 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft zoals ze vrijdag zong en performde gewoon internationale uitstraling. Heeft zich voor mij ontpopt als dé verrassing van The Voice.
Tja, verschil van inzicht, dat kanquote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Internationaal nog welAls ze al uitstraling heeft vind ik die totaal niet internationaal...
Ik vind haar zó ubersaai. Ik vind haar absoluut niet slecht maar wat is er nou zo onderscheidend aan Pearl?
Het gaat toch om de stem? Het is geen Xfactor waar het om "dat ene" gaat, of ik begrijp niks van het programmaquote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Internationaal nog welAls ze al uitstraling heeft vind ik die totaal niet internationaal...
Ik vind haar zó ubersaai. Ik vind haar absoluut niet slecht maar wat is er nou zo onderscheidend aan Pearl?
Nouja performance blijft hoe dan ook een belangrijk elememt in zo'n show.quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de stem? Het is geen Xfactor waar het om "dat ene" gaat, of ik begrijp niks van het programma
Zullen we dan samen Kim aanmoedigen?quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja performance blijft hoe dan ook een belangrijk elememt in zo'n show.
Maar goed, ook haar stem vind ik saai
Dat lijkt mij een beter planquote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we dan samen Kim aanmoedigen?
quote:
Klopt.. maar goed, eigen keuze, of door haar strotje gedouwd.. je weet t niet..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
Pearl deed het weer goed gister, jammer dat ze niet die swingende remix van het nummer heeft gekozen, die is zo lekker.
dat laatstequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. maar goed, eigen keuze, of door haar strotje gedouwd.. je weet t niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |