hoaxquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Tis alweer donker buiten
En nu weer "druk" aan het werk
Om half acht was het hier, dus ze heeft flink geblazenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag![]()
[..]
harder blazen
ben je gestopt met de sport redactie?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:
vermist: Een tagje
wie mij zoekt zit weer eens achter de PS3
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om half acht was het hier, dus ze heeft flink geblazenGing wel ff flink tekeer, de kids waren er minder blij mee
. Maar nu is het weer wat verder weg en liggen ze alsnog in bed.
ik ookquote:
naar de stad effe naar de kroeg geweest eigenaresse van mijn stamkroeg was jarigquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar de stad effe naar de kroeg geweest eigenaresse van mijn stamkroeg was jarig
dus effe bloemetje gebracht en een biertje gedronken
mja en nu ga ik slapenquote:
jupsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je gestopt met de sport redactie?
Gezellig!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar de stad effe naar de kroeg geweest eigenaresse van mijn stamkroeg was jarig
dus effe bloemetje gebracht en een biertje gedronken
Trustenquote:
* Trevland geeft Enfe een knuffelquote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Ik ben er weer. Ik moest even bijkomen van mijn huisartsen bezoek. Ik zit bij een praktijk waar er meerdere zitten, heb er inmiddels al zo'n 4 gezien (incl mijn vaste huisarts), en het zijn allemaal pummels. Vandaag dus pummel #4 ontmoet.
Het is dus blijkbaar hetzelfde, peesontsteking met nu ook een zenuwontsteking erbij zoals de arts in Spanje al zei. Hij (huisarts) was daar nogal rationeel over, ik zat gelijk in de put natuurlijk. Hij heeft nog wat onderzoek gedaan bij me, en zei dat het wellicht ook een hernia kon zijn, maar dat was waarschijnlijk niet zo. Ik vroeg hem hoe hij dat wist. Hij zei: tja, dat is gewoon een kansberekening, je bent 25, dus nog te jong om een hernia te hebben.
Vriendin van me, ook verpleegkundige, zei dat hernia's juist meer voorkomen bij jonge mensen.
Ik vind het sowieso raar dat hij dat zegt zonder verder onderzoek te doen ofzo. Ik vroeg hem ook om een verwijzing naar een orthopeed. Hij vond het maar raar, maar 'ik kon hem wel krijgen (die verwijzing) als ik dat wilde'.![]()
Ik zei dat ik dat gewoon wilde om zaken uit te sluiten. Hij zo; wat kan het anders zijn dan?
Nouja. Ik was er klaar mee. Ik vind het lastig om assertief te zijn bij een arts, je bent toch kwetsbaar op zo'n moment.. Zelfs als verpleegkundige ja.
Ik moet ook weer naar de fysio. Dat ik daar al zowat een jaar loop was voor hem blijkbaar niet belangrijk.
Ik heb voor over 2 weken een afspraak bij de orthopeed en as maandag bij de fysio. Ben benieuwd.
Ondertussen kan je me mentaal wel opvegen.De morfine haalt gelukkig de scherpe kantjes er een beetje vanaf.
![]()
Slaap Lekker Giertjequote:
Fha!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Tis alweer donker buiten
En nu weer "druk" aan het werk
Thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Enfe een knuffel
Je kan je wel een betere dag voor stellen
[..]
Slaap Lekker Giertje
Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik ook een vrolijk persoon maar soms heb je helaas van die dagen dat het gewoon niet wilquote:Op donderdag 23 september 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Nou he.Ik ook. Ik ben normaal echt een heel vrolijk iemand, maak veel grapjes enzo, maar nu, echt. Het is dat die morfine heb
en mn man, anders had ik allang iets raars gedaan.
Heeeeyquote:
Haha, nee iddquote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik ook een vrolijk persoon maar soms heb je helaas van die dagen dat het gewoon niet wil
Nou, zeker lang geleden!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HeeeeyLang geleden
Hoe is het?
eindelijk thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |