Tnxquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft droompje een kopje thee
Wat is dat nou weer voor een instelling?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik morgen nog![]()
Weet nog niet zeker of ik naar school ga trouwens, maarja.
?????????quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling?
Gezien zijn lies zou ik ook er goed over nadenken om wel of niet te gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling?
Zie je morgen toch wel weerquote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik morgen nog![]()
Weet nog niet zeker of ik naar school ga trouwens, maarja.
het lijkt me ook niet echt prettig liggenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
ik gamag morgen sowieso niet naar school.
Heb jij al niet genoeg geslapen?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga nog even een power nap doen![]()
laters
Zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, moet je morgen maar even kijken hoe het gaat
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij al niet genoeg geslapen?![]()
Slaap ze
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga morgen sowieso niet naar school.
Dat is de 3e keer al vandaagquote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt wel ietsquote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zo.
Ben net officieel van alle sporten die ik deed af gehaald![]()
Nou, ik zit er nog wel op maar ik hoef geen contributie te betalen
Ik zie haast niet anders dan dat jij gaat slapen vandaagquote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik moet nog werken tot een uur of 2 vannacht
Trustequote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
9 minuten te vroegquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de 3e keer al vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je maar beter oplettenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie haast niet anders dan dat jij gaat slapen vandaag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zal wel lukkenquote:
Hey ik was gewoon netjes aan het werkquote:Op donderdag 23 september 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
moet je maar beter opletten
zoek maar verder ownee, de tt had het ndervangen. welkom.quote:
PWN.quote:vanuit een vertraagde trein.
daarom post je ook hierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik was gewoon netjes aan het werk
je had beter met de auto kunnen gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
Theevindpost vanuit een vertraagde trein.
Lees de OP, Koffie & Thee SCquote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
zoek maar verder ownee, de tt had het ndervangen. welkom.
Volgens het treinpersoneel hadden ze op Utrecht geen machinist voor de trein. Geheel ontopic zie ik voor me hoe een andere machinist zijn koffiepauze moest onderbreken om die trein, eindelijk eens met de juiste lengte, zij het 10 minuten vertraagd, te gaan rijden.quote:[..]
PWN.
dus je bent echt gepwndquote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens het treinpersoneel hadden ze op Utrecht geen machinist voor de trein. Geheel ontopic zie ik voor me hoe een andere machinist zijn koffiepauze moest onderbreken om die trein, eindelijk eens met de juiste lengte, zij het 10 minuten vertraagd, te gaan rijden.
Overigens was dat nog niet alles, want op weg van station naar huis zat er eenPool
met kapot gaspedaal voor me... die oostblokker hield me op met zijn tien km te langzame auto
.
ga eens aan het werkquote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Ladylike het volgende:
mijn eerste mobiele post vanaf het werk
dan zal ik die maar eens gaan veranderenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:44 schreef Ladylike het volgende:
had je me de key maar niet moeten geven
iddquote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Ladylike het volgende:
onweer
nu ijs in de bak mikken zodat we open kunnen.
Kutweer dus zal wel druk worden
vertel mij watquote:
Onweer?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Ladylike het volgende:
onweer
nu ijs in de bak mikken zodat we open kunnen.
Kutweer dus zal wel druk worden
graagquote:Op donderdag 23 september 2010 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onweer?![]()
Stuur je dat deze kant op?
harder blazenquote:
flesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |