quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:03 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx , die bracht me hier , tijd gemist deze.
deze dus ?quote:
De hele ep is lekkerquote:
Daar had het nummer dat ik nu beluister ook op kunnen staan, maar ik doe het maar met een mp3'tje: Sonny & Cher - The Beat Goes On.quote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
A lazy sunday afternoon - The small faces.
Op een single, en offcourse op de jukebox
quote:
dat was de mindere herinnering aan mijn laatste bandquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef JJH het volgende:
http://open.spotify.com/track/1yg7fwwYmx9DQ2TdXUmfpJ
Simply Red - Holding back the years.
Ik vind dat nummer zo zeikerig gezongen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef JJH het volgende:
http://open.spotify.com/track/1yg7fwwYmx9DQ2TdXUmfpJ
Simply Red - Holding back the years.
om te spelen met een band is het de absolute horrorquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer zo zeikerig gezongen..
bleehhhh en toch ken je hem zo goed dat het iets heeft.... waarschijnlijk gewoon nostalgie
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om te spelen met een band is het de absolute horror
Dat was altijd mijn OB moment van de avond. Sowieso is muziek van Simply Red kut om te spelen met een band.
Split Enz is een Nieuw Zeelandse band ! eNZ...zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nu voor de twaalfde keer naar Split EnZ te luisteren.
Twee Australische nummers in mijn top 10
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
T.Rex Avatar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:41 schreef friekin_ het volgende:
Wat lief. Een ontroerde neger die iets wil weten.
tnxquote:Op maandag 27 september 2010 16:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Deze gast neemt alles op met z'n stem en gebruikt daarbij een loop pedaal en geluidsvervormers.. en de sax erbij maakt 't helemaal af, voor DnB liefhebbers een aanrader:
quote:
quote:
dat wil ik ook wel met jou als die .com zo eens bekijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |