quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe je woorden speld
'Woorden' is dan ook zo goed als het enige juiste woord in bovenstaande zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen je doet er niks mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze gaan iig niet diep genoeg, want hij is er nog steedsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
welke spelden gebruik jij altijd
Ja ik dacht... ik gebruik de dingen die ik geleerd heb vanochtend.quote:
Jullie maken van heel ook altijd heul enzow.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen je doet er niks mee?
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht... ik gebruik de dingen die ik geleerd heb vanochtend.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Woorden' is dan ook zo goed als het enige juiste woord in bovenstaande zin.
Dus?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie maken van heel ook altijd heul enzow.
Hierquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?
ODOL, PLORK, PINO, WOKNOK, IPHquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?
Ik moet vanaf volgende week andere woordjes leren.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ODOL, PLORK, PINO, WOKNOK, IPH
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd hebquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tombo is de enige vrouw die ze allemaal kentquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd heb
Die heeft er een iPhone-app voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al verdenk ik C_A er ook wel van, vraag me niet waarom
Hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd heb
een iPH-appquote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft er een iPhone-app voor.
Ontzettende dikke ochtend lulquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |