Ja altijd makkelijk als je zelf tot niets in staat bent geblekenquote:
totaal verkeerde toepassing van een gezegdequote:
Nou ja, hij noemde het 'jurken'.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:20 schreef Verburg_K het volgende:
kansloos wat pechtold doet, hij is dus voor burkas
hij moet een spindoctor aanstellen
Je hebt niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:20 schreef Verburg_K het volgende:
kansloos wat pechtold doet, hij is dus voor burkas
Valt me ook op, hij is eindelijk relaxed.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat heeft Cohen gegeten? Hij komt op mij heel sterk over. Vooral in vergelijking met de afgelopen weken/maanden.
Al volgt Cohen trainingen van de beste mensen, het is gewoon geen showman.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat heeft Cohen gegeten? Hij komt op mij heel sterk over. Vooral in vergelijking met de afgelopen weken/maanden.
De beste stuurlui staan aan wal, dat geldt zeker voor Pechtold. Met name omdat hij nog wel eens een loopje wil nemen met de werkelijkheid ten faveure van zijn zalvende verhaaltjes altijd.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef ChickenTonight het volgende:
Wat had ik graag gewild dat D66 en dan met name Pechtold in dit kabinet zat...
Ben het weer roerend met hem eens.
En dat moet ie vooral ook niet worden. Laat hij maar gewoon inhoudelijk blijven en het populisme aan anderen over laten.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:27 schreef ChickenTonight het volgende:
Al volgt Cohen trainingen van de beste mensen, het is gewoon geen showman.
Je hoeft nog niet naar Pearl.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Frits Wester is wel echt de kaalste man die er maar is
Hij kan wel een beetje wenkbrauw van Cohen gebruiken ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke keer als ik hem zie moet ik weer denken aan zijn frauduleuze optreden in de Nationale Nieuwsquiz.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is precies het hele probleem. Bestuurders denken niet meer op lange termijn. Daarom faalt nu ook ieder kabinet en iedere partij. Te bang voor lange termijn zaken.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
Maatregelen die over 10 of 20 jaar pas effect sorteren boeien mij niet zoveel. Ik wil gewoon concreet weten wat we er op korte termijn van merken in onze portemonnee.
Zorgtoeslag omlaag, basispakket kleiner, huurprijzen omhoog, loonmatiging, hogere boetes.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
Maatregelen die over 10 of 20 jaar pas effect sorteren boeien mij niet zoveel. Ik wil gewoon concreet weten wat we er op korte termijn van merken in onze portemonnee.
Zullen veel boetes worden uitgeschreven, nu je zo hard mag rijden als je wilt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zorgtoeslag omlaag, basispakket kleiner, huurprijzen omhoog, loonmatiging, hogere boetes.
130 toch alleen op sommige plekken?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef BradleyQ het volgende:
Zullen veel boetes worden uitgeschreven, nu je zo hard mag rijden als je wilt.
Zijn teefje luisterde niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lief doen voor hondjes en thuis zijn zwangere vrouw aftuigen.
Typisch Pechtold (en dan noemen ze Verhagen een rat). Want hij weet zelf ook wel hoe het zit, maar toch fijn doen alsof ze bij het CDA info achter houden voor hun leden/stemmers. Zeer ondermaats en achterbaks.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:57 schreef matthijst het volgende:
Pff, Pechtold, wat een vage actie, dat gedoogaccoord pdf-je met een samenvatting van het regeeraccoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |