Dat is precies het hele probleem. Bestuurders denken niet meer op lange termijn. Daarom faalt nu ook ieder kabinet en iedere partij. Te bang voor lange termijn zaken.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
Maatregelen die over 10 of 20 jaar pas effect sorteren boeien mij niet zoveel. Ik wil gewoon concreet weten wat we er op korte termijn van merken in onze portemonnee.
Zorgtoeslag omlaag, basispakket kleiner, huurprijzen omhoog, loonmatiging, hogere boetes.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
Maatregelen die over 10 of 20 jaar pas effect sorteren boeien mij niet zoveel. Ik wil gewoon concreet weten wat we er op korte termijn van merken in onze portemonnee.
Zullen veel boetes worden uitgeschreven, nu je zo hard mag rijden als je wilt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zorgtoeslag omlaag, basispakket kleiner, huurprijzen omhoog, loonmatiging, hogere boetes.
130 toch alleen op sommige plekken?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef BradleyQ het volgende:
Zullen veel boetes worden uitgeschreven, nu je zo hard mag rijden als je wilt.
Zijn teefje luisterde niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lief doen voor hondjes en thuis zijn zwangere vrouw aftuigen.
Typisch Pechtold (en dan noemen ze Verhagen een rat). Want hij weet zelf ook wel hoe het zit, maar toch fijn doen alsof ze bij het CDA info achter houden voor hun leden/stemmers. Zeer ondermaats en achterbaks.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:57 schreef matthijst het volgende:
Pff, Pechtold, wat een vage actie, dat gedoogaccoord pdf-je met een samenvatting van het regeeraccoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |