Dat dacht ikquote:
Ach laat de haters en trollies toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Dekatria het volgende:
* Dekatria wacht op de lurkerts over de TT
Op Roda na dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste club van heel Europa man
Als ik voor 1 van de overige 17 clubs was geweest van Nederland dan was ik ook vol van jaloezie hier gekomen om te gaan zuigen bij de supporters die het spel wél goed zienquote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Dekatria het volgende:
* Dekatria wacht op de lurkerts over de TT
- Maakt veel ruziequote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef o.us het volgende:
Been moet blijven. Het is het spelersmateriaal. Waarom kijkt iedereen Been aan...
Domme wissels, steeds vast houden en rare formaties.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef o.us het volgende:
Been moet blijven. Het is het spelersmateriaal. Waarom kijkt iedereen Been aan...
-speelt 4-3-3quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Maakt veel ruzie
- Stelt Schaken en Mulder te vaak op
- Zet praktisch elke aanvaller op de verkeerde plek
- Wisselt waardeloos
- Talenten ontwikkelen zich te weinig
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef tralalala het volgende:
Waarom mocht Roda met strafschoppen beginnen van Fer?
Black-out?
En vorig seizoen was dat niet het geval? Toen deden ze het prima en was iedereen blij met hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Maakt veel ruzie
- Stelt Schaken en Mulder te vaak op
- Zet praktisch elke aanvaller op de verkeerde plek
- Wisselt waardeloos
- Talenten ontwikkelen zich te weinig
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen.
Fer is geen normale voetballert. Fer is een robot. Een T-010, verzonden door een Amsterdamse nevenonderneming uit het jaar 2245 om ervoor te zorgen dat het 45e landskampioenschap en daardoor beklonken hegemonie van Feyenoord geen feit wordt.
Waar is Arnie?
Ik dacht dat jullie daarom naar ons topic kwamen!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als ik voor 1 van de overige 17 clubs was geweest van Nederland dan was ik ook vol van jaloezie hier gekomen om te gaan zuigen bij de supporters die het spel wél goed zien
Het Been-effect was al snel uitgewerkt. Slechte tweede seizoenshelft gespeeld.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
En vorig seizoen was dat niet het geval? Toen deden ze het prima.
Nee hoor, ook toen speelde we 4-3-3 met de verkeerde spelers op de verkeerde spelers. Alleen toen hadden we alle geluk van de wereld en rolde de bal vaak gelukkig in het andere doel. Verder dezelfde foutenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
En vorig seizoen was dat niet het geval? Toen deden ze het prima en was iedereen blij met hem.
En dat was, wanneer?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie daarom naar ons topic kwamen!
Wat ken jou de beker nou rotten manquote:Op woensdag 22 september 2010 23:43 schreef o.us het volgende:
Met de EL kon ik er nog meeleven gezien de selectie maar de beker vind ik het ver gaan.En de RvC is ook al niet veel soeps daar
.
Elke week is er weer iets anders fout. Na de verloren wedstrijd tegen NAC was het wanbeleid dat El Ahmadi niet mocht spelen en na Ajax was het weer een kut Marokkaan die moet oprotten.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
En vorig seizoen was dat niet het geval? Toen deden ze het prima en was iedereen blij met hem.
Dat is geen beker meer maar 10 silo's.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
De gifbeker moet wel helemaal leeg zo
Het is en blijft mijn Feyenoord en al speelden ze in de topklasse moeten ze voor het uiterste gaan. Punt.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat ken jou de beker nou rotten man
Als Ajax niet oppast zitten ze over 3-4 jaar in dezelfde situatie, want daar lopen ze ook enorm te kloten.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:46 schreef Cara het volgende:
Feyenoorders, kom over 10 mins maar terug, dan zijn alle ajacieden weer terug in hun eigen topic om te schelden op hun eigen spelers omdat ze 7 jaar geleden voor het laatst kampioen zijn geworden
Mij kan het in ieder geval geen flikker schelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is en blijft mijn Feyenoord en al speelden ze in de topklasse moeten ze voor het uiterste gaan. Punt.
Het is een combinatie van alles. Jaren slecht spel, slecht beleid wat betreft alles, financiële gezeik, geen resultaten... Been is zeker nirt hoofdverantwoordelijk, want zolang er geen doekoe is, kan Feyenoord niet opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef o.us het volgende:
Nee hoor, dan verkopen we Suarez / Stekelenburg en Vertonghen welquote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Ajax niet oppast zitten ze over 3-4 jaar in dezelfde situatie, want daar lopen ze ook enorm te kloten.
toen had Feyenoord ontzettend veel geluk !! Veldspel was toen al dramatischquote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, daarom moeten we nu opschieten met andere clubs uitlachen voordat wij de lul zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Ajax niet oppast zitten ze over 3-4 jaar in dezelfde situatie, want daar lopen ze ook enorm te kloten.
En dan spelen jullie ook in de middenmoot.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, dan verkopen we Suarez / Stekelenburg en Vertonghen wel
Het doet mij eigenlijk pijn dat de mensen verantwoordelijk voor de chaos lekker warmpjes zijn vertrokken, en nu elders aan de weg timmeren terwijl degenen die hun rotzooi nu moeten opruimen alle slijk over zich heenkrijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
niemand wil Suarez, ja elke subtopper als hij transfervrij is net als Ibiquote:Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou weer over Ajax in dit topic?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou Gudde en Jacobs zitten er nog vrolijk hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het doet mij eigenlijk pijn dat de mensen verantwoordelijk voor de chaos lekker warmpjes zijn vertrokken, en nu elders aan de weg timmeren terwijl degenen die hun rotzooi nu moeten opruimen alle slijk over zich heenkrijgen.
Zoals Bosz, met z'n "over 3 jaar heeft Feyenoord weer een sterke selectie". Ja vriend, niet dankzij jou
Vandaar dat je mijn topic sloot..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die gast waar hij op reageerde begon er overquote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou weer over Ajax in dit topic?
Meer off-topic kan je niet gaan
Ik begin er niet over hoor, moet je die andere gozert aansprekenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou weer over Ajax in dit topic?
Meer off-topic kan je niet gaan
Serieus, je weet dat ik altijd wel wat kan vinden bij Feyenoord als ze verloren hebben maar nu echt niet. Ik was juist hartstikke trots op die jonge jongens dat ze zich ter pletter hebben gerend en in de 115e minuut amper op hun poten konden blijven staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
Ik voel me klote en ga volgens mij nog lang niet slapen van de adrenaline/spanning/ellende.
Even zonder gein, jou vindt ik wel een echte supporter.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Serieus, je weet dat ik altijd wel wat kan vinden bij Feyenoord als ze verloren hebben maar nu echt niet. Ik was juist hartstikke trots op die jonge jongens dat ze zich ter pletter hebben gerend en in de 115e minuut amper op hun poten konden blijven staan.
En dan verliezen we maar, wat zou het. Dat gevoel is me weer waard dan winnen tegen provincie clubje Roda voor die suffe troostprijs. Nee, trots zijn op Feyenoord is waar het omdraait en vanavond was ik dat
Ik neem ook niemand wat kwalijk het is gewoon een grote teleurstelling voor me.En heb nog niet eens de puf,energie,zin om ook maar iets of iemand te beoordelen/veroordelen. Ik had gehoopt dat we in de beker weer leuke wedstrijden zouden krijgen, heerlijke avondwedstrijden tegen Utrecht.Nac,Twente,PSV etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Serieus, je weet dat ik altijd wel wat kan vinden bij Feyenoord als ze verloren hebben maar nu echt niet. Ik was juist hartstikke trots op die jonge jongens dat ze zich ter pletter hebben gerend en in de 115e minuut amper op hun poten konden blijven staan.
En dan verliezen we maar, wat zou het. Dat gevoel is me weer waard dan winnen tegen provincie clubje Roda voor die suffe troostprijs. Nee, trots zijn op Feyenoord is waar het omdraait en vanavond was ik dat
Amen to this.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sinnie het volgende:
Gudde kwam pas na 2006-2007 bij Feyenoord, en toen was het kwaad al geschied. Voor die periode waren er veel te lange en te dure contracten afgesloten, die pas weer geld zouden opleveren na een aantal seizoenen achter elkaar CL te hebben gedraaid. Veel te optimistisch dus. En nu is de boel in elkaar geflikkert, en zit Bosz lekker bijdehand te doen op de bank in Tukkerland.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef macca728 het volgende:
nou Gudde en Jacobs zitten er nog vrolijk hoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, en ik vind het ook jammer als ik weer die Europa-league progammering zie voor op de woensdag/donderdag avond. Dan denk ik ook 'ja, daar hadden wij ook Liverpool/CSKA/Valencia om ver kunnen spelen. Maar het zei zoquote:Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik neem ook niemand wat kwalijk het is gewoon een grote teleurstelling voor me.En heb nog niet eens de puf,energie,zin om ook maar iets of iemand te beoordelen/veroordelen. Ik had gehoopt dat we in de beker weer leuke wedstrijden zouden krijgen, heerlijke avondwedstrijden tegen Utrecht.Nac,Twente,PSV etc.
het heeft niet zo mogen zijn en daar baal ik van.
Ik heb alleen de extra tijd gezien, was volgens mij wel genoeg, maar ik heb wel wat gevonden en dat is dat Fer er op het moment waar het toedoet weer niet staat. Hij als aanvoerder moet het team veel meer dragen en een keer zijn team laten overwinnen. Liet hij in Gent na en nu weer.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar zat je ?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:59 schreef Mixende_match het volgende:
Wat een afgang. Zonde dat ik er ben geweest zeg.... Maja iedere keer denk je weer te hopen dat het beter gaat worden...
Je kan alles zeggen maar niet het gebrek aan inzet. Zeker niet bij de jonge spelers. Man, die Fer leek wel dood van binnen zo moe was diequote:Op woensdag 22 september 2010 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Trots??
Wtf, het was gewoon een wanprestatie van formaat met inzet 0,0
Je zat met je ogen dicht ?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Trots??
Wtf, het was gewoon een wanprestatie van formaat met inzet 0,0
Neem je Fer niks kwalijk dan? Ik bedoel, die gast heeft al aardig wat ervaring...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, en ik vind het ook jammer als ik weer die Europa-league progammering zie voor op de woensdag/donderdag avond. Dan denk ik ook 'ja, daar hadden wij ook Liverpool/CSKA/Valencia om ver kunnen spelen. Maar het zei zo
Maar vandaag was ik echt trots op die jonge jongens. Enige die buiten de boot vallen (wederom) zijn de Cler en Schaken. Die de Cler moet zijn tyfus smoelwerk eens houden, die gast moet een voorbeeld zijn voor het team maar in plaats daarvan heeft hij alleen maar kritiek en zelf komt er geen fatsoenlijke bal van links en ook verdedigend laat hij steken vallen. Inderdaad, steken geen steekjes.
Ja, maar die schoot hem ook weer belabberd in. Van hem had ik wel meer verwacht met die reeks. Dat Leerdam hem mist kan je hem nauwelijks kwalijk nemen. Gelukkig bleken Fer en Wijnaldum beter bestand tegen de druk. En vooral Fer die zich toch kon revancheren. Had hij dit gemist dan zat hij er zowel fysiek als mentaal er helemaal doorheen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:01 schreef H.M.Murdock het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat Mario allemaal gaat schrijven in zijn komende mail.
Een penalty missen in de verlengingIk dacht dat Bruins de eerste man was?
Geen slecht woord over Mokotjo en Cabral en Luc en Leerdamquote:Op donderdag 23 september 2010 00:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen maar niet het gebrek aan inzet. Zeker niet bij de jonge spelers. Man, die Fer leek wel dood van binnen zo moe was die
Wat moet ik hem kwalijk nemen? Die gozer is 20 jaar, aanvoerder van Feyenoorder en alles rust op zijn schouders. Dat MAG je niet verwachten. Dat mag gewoon niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neem je Fer niks kwalijk dan? Ik bedoel, die gast heeft al aardig wat ervaring...
Ach alsof hij die penalty met opzet verkloot, hij schiet hem kut in naja fack it. Ze hebben zich allemaal kapot gewerkt, het niveau was niet hoog maar als er dan nog keihard gewerkt word heb ik er vrede mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neem je Fer niks kwalijk dan? Ik bedoel, die gast heeft al aardig wat ervaring...
Lekker zo'n mentaliteit , Fer had gewoon die strafschop aan Wijnaldum moeten laten, of desnoods Van Dijk als die niet lekker in zn velletje zatquote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach alsof hij die penalty met opzet verkloot, hij schiet hem kut in naja fack it. Ze hebben zich allemaal kapot gewerkt, het niveau was niet hoog maar als er dan nog keihard gewerkt word heb ik er vrede mee.
Kijk eens naar de leeftijden/ervaring bij Roda, die trainen/spelen al jaren op niveau weten wat een verlenging/penaltys inhouden. Maar als jij het de spelers allemaal kwalijk wil nemen moet je dat doen, ik doe het in elk geval niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Mokotjo en Cabral en Luc en Leerdam
Maar het zijn allemaal jongens in de bloei van hun leven????
Fer is één brok fysiiek en liep dr bij alsof hij gisteren de halve nacht samen met De Cler in de Skihut heb doorgebracht![]()
En die Rodanezen waren ondanks de reis van 3 uur allemaal zo fit als wat
Fer heeft ook heel veel werk verzet hoor, vergis je niet. En vergeet Wijnaldum nietquote:Op donderdag 23 september 2010 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Mokotjo en Cabral en Luc en Leerdam
Maar het zijn allemaal jongens in de bloei van hun leven????
Fer is één brok fysiiek en liep dr bij alsof hij gisteren de halve nacht samen met De Cler in de Skihut heb doorgebracht![]()
En die Rodanezen waren ondanks de reis van 3 uur allemaal zo fit als wat
Had je dat ook gezegd als hij erin zat ? Achteraf gelul als wijnaldum had gemist was het weer ja Fer moet die nemen die is aanvoerder.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker zo'n mentaliteit , Fer had gewoon die strafschop aan Wijnaldum moeten laten, of desnoods Van Dijk als die niet lekker in zn velletje zat
Ach man, de 3 minuten dat ze aandrongen na de 0-1 zat die 1-1 er zo in . Iets meer inzet en we hadden gewoon gewonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Merkie het volgende:
Altijd dat gezeik van 0,0 inzet, ga toch weg.
Die gasten hebben allemaal geknokt en gevochten maar je praat echt te simpel, oh iets meer inzet en we hadden die 2-1 gemaakt wat een slap gelul zeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, de 3 minuten dat ze aandrongen na de 0-1 zat die 1-1 er zo in . Iets meer inzet en we hadden gewoon gewonnen
Wat is dat nou weer voor bullshit ?? Leroy is aanvoerder ! Hij beslist wie die strafschop mag nemen !quote:Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als hij erin zat ? Achteraf gelul als wijnaldum had gemist was het weer ja Fer moet die nemen die is aanvoerder.
Ze hebben zich echt kapot gelopen in de verlenging hoor om er nog een overwinning uit te slepen. Ze moesten ook wel, 2 backs waren al gewisseld.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, de 3 minuten dat ze aandrongen na de 0-1 zat die 1-1 er zo in . Iets meer inzet en we hadden gewoon gewonnen
Daarom, Fer voelde zich verantwoordelijk en misschien wilde Bruins hem helemaal niet nemen? Zo'n gekke gedachte is dat niet hoor. Zoveel krediet heeft Bruins niet binnen Feyenoord en als hij had gemist dan kon hij ook weer oprotten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als hij erin zat ? Achteraf gelul als wijnaldum had gemist was het weer ja Fer moet die nemen die is aanvoerder.
We hadden na één minuut al voor moeten staan, of kom jij uit een ei ???quote:Op donderdag 23 september 2010 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gasten hebben allemaal geknokt en gevochten maar je praat echt te simpel, oh iets meer inzet en we hadden die 2-1 gemaakt wat een slap gelul zeg.
Nee dat had inderdaad gemoeten zo had ook Roda een penalty moeten krijgen en hadden ze nog wel meer goede kansen moeten afmaken. Maar al die dingen gebeuren niet dus dat is allemaal nutteloos.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hadden na één minuut al voor moeten staan, of kom jij uit een ei ???
ja die superjonge gasten zonder wedstrijdritme neem ik niks kwalijk. Maar die gassies van Roda waren 3x fitter .quote:Op donderdag 23 september 2010 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben zich echt kapot gelopen in de verlenging hoor om er nog een overwinning uit te slepen. Ze moesten ook wel, 2 backs waren al gewisseld.
Ja, en 3 minuten later had het gelijk kunnen staan. Niet iedere kans vliegt erin hoor. Daarbij, ik denk qua kansen dat Roda en Feyenoord nauwelijks van elkaar onder deden exclusief de verlenging.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hadden na één minuut al voor moeten staan, of kom jij uit een ei ???
Het enige wat ik zeg is dat we op zeker moment IETS meer hadden aangezet we gewoon gewonnen hadden .quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat had inderdaad gemoeten zo had ook Roda een penalty moeten krijgen en hadden ze nog wel meer goede kansen moeten afmaken. Maar al die dingen gebeuren niet dus dat is allemaal nutteloos.
Ja, voor een wedstrijd met het belofte team zouden ze allemaal vlekkeloos een verlenging kunnen spelen en dan nog rustig verder gaan op het pleintje achter hun huis. Maar er is nogal een verschil tussen de Eredevisie en de competities die ze normaliter in (horen) te spelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja die superjonge gasten zonder wedstrijdritme neem ik niks kwalijk. Maar die gassies van Roda waren 3x fitter .
Kun je wel beginnen over de wissels die ook weer kut waren maar dan nog![]()
20 jaar hoor je toch topfit te zijn ?
Hou nou alsjeblieft op met dat slappe achteraf gelul man...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat we op zeker moment IETS meer hadden aangezet we gewoon gewonnen hadden .
Dat ze moe waren in die verlening snap ik deels ook nog wel, al waren die van Roda kennelijk een stuk minder moe allemaal
Die laatste 20 minuten hadden ze alles gegeven wat ze nog hadden en dat was nét niet genoeg. Ja, en als je dan ook nog met 2 verdedigers speelt in de verlenging dan hebben ze het nog goed gedaan vind ikquote:Op donderdag 23 september 2010 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat we op zeker moment IETS meer hadden aangezet we gewoon gewonnen hadden .
Dat ze moe waren in die verlening snap ik deels ook nog wel, al waren die van Roda kennelijk een stuk minder moe allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |