Dat dacht ikquote:
Ach laat de haters en trollies toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Dekatria het volgende:
* Dekatria wacht op de lurkerts over de TT
Op Roda na dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste club van heel Europa man
Als ik voor 1 van de overige 17 clubs was geweest van Nederland dan was ik ook vol van jaloezie hier gekomen om te gaan zuigen bij de supporters die het spel wél goed zienquote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Dekatria het volgende:
* Dekatria wacht op de lurkerts over de TT
- Maakt veel ruziequote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef o.us het volgende:
Been moet blijven. Het is het spelersmateriaal. Waarom kijkt iedereen Been aan...
Domme wissels, steeds vast houden en rare formaties.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef o.us het volgende:
Been moet blijven. Het is het spelersmateriaal. Waarom kijkt iedereen Been aan...
-speelt 4-3-3quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Maakt veel ruzie
- Stelt Schaken en Mulder te vaak op
- Zet praktisch elke aanvaller op de verkeerde plek
- Wisselt waardeloos
- Talenten ontwikkelen zich te weinig
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef tralalala het volgende:
Waarom mocht Roda met strafschoppen beginnen van Fer?
Black-out?
En vorig seizoen was dat niet het geval? Toen deden ze het prima en was iedereen blij met hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Maakt veel ruzie
- Stelt Schaken en Mulder te vaak op
- Zet praktisch elke aanvaller op de verkeerde plek
- Wisselt waardeloos
- Talenten ontwikkelen zich te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |