Ja, jij bent een man he...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nieuw? Als ik toch eens kon blokkeren op "Thailand".
Zal ik hem maar vertellen dat ik niet rijk genoeg ben om hem aan een verblijfsvergunning te helpen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LOL, zo makkelijk gaat dat toch niet in Nederland? las ik laatst iets over. dat een voruw naar belgie verhuisde, daar met haar afrikaanse vriend trouwde zodat hij Belg kon worden en dan Nederlander. Je kunt nl makkelijker Belg worden naar Nederlander...
als ie echt verliefd op je is maakt hem dat vast niet uit en mag je gezellig met His Illegalness illegaal naar een ander land vertrekken. hoe romantischquote:Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, jij bent een man he...
[..]
Zal ik hem maar vertellen dat ik niet rijk genoeg ben om hem aan een verblijfsvergunning te helpen?
Ja, om dan gezellig tig pulletjes uit te broeden en mijn man te gehoorzamen....quote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie echt verliefd op je is maakt hem dat vast niet uit en mag je gezellig met His Illegalness illegaal naar een ander land vertrekken. hoe romantisch
jij weet tenminste wat de taken van een vrouw zijn :pquote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, om dan gezellig tig pulletjes uit te broeden en mijn man te gehoorzamen....
Ik weet het wel, maar ik doe het niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij weet tenminste wat de taken van een vrouw zijn :p
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoetquote:
gaan wij nog smsen of?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoet
Daag me niet uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoet
mmm, ik voor zover ik weet hebben Spirit en ik nooit gesmst......betekent dit dat we wel hebben gedate???quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans maakt op een date met Spirit82 als je NIET met haar SMSed
Schijnbaar...maar dan heb ik ook met haar gedate...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik voor zover ik weet hebben Spirit en ik nooit gesmst......betekent dit dat we wel hebben gedate???
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
succesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef GForceT1 het volgende:
over een half uurtje date... spannend!
nope, bank/bureaustoel hangen en bijkomen van het achter m'n zoontje aan hollen op z'n loopfietsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Thornado het volgende:
Het is plots zo rustig hier...is iedereen aan het daten ofzo?
jammer dat je geen vrouw bentquote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Thornado het volgende:
Klinkt als een goed plan!
Ik denk alleen dat ik Chuck ga kijken, stroopwafels uit mijn tas vis en koffie uit de Senseo ga halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest totaal geen actie meer aan deze kantMaar voor een aantal anderen hier wel zo te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |