quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
die heeft er duidelijk geen verstand van.bij 1 of 2 kleuren is de moeite (en kosten) van 't verzenden niet waard. het is bovendien juist de kick om heel veel kleuren tegelijk te hebben.
ik overleg dat soort dingen niet hoor, mijn man beslist ook geheel zelfstandig of hij een bepaalde dobber of hengel koopt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Domo-kun! Nerdigurumi heeft er een haakpatroon van op haar site staan![]()
Belachelijk duur inderdaad Trui, die plaid. De knuffels in de folder zijn ook van dat merk. Je moet voor de grap eens verder kijken op die site. Ik zag een gehaakt theeservies bestaande uit een theepot en 2 kopjes met schotels voor 169 euro!!! Echt te belachelijk voor woorden!
toch bijzonder hoe je er toch een draai aan kan geven dat het prima is dat het hele dorp meehaakt aan de producten en dat Anne-Claire Petit er rijker van wordt... ik ga er maar niet vanuit dat het dorpje per gehaakt ding er ook meer dan 50% van de verkoopprijs voor krijgt... maar ik hoop dat ik ongelijk heb...quote:Een groot deel van het crochet wordt gemaakt in Azie. Dankzij het werk dat ze voor Anne-Claire Petit doen zijn ze in staat om vrijwel het gehele jaar geld te verdienen. Daar profiteert hun hele gemeenschap van. De vrouwen werken vanuit huis waar ze de nieuwe collecties samen met hun buren maken. Dat geeft ze goed gevoel van veiligheid en samenwerken, en dat vind je terug in alle producten van Anne-Claire Petit.
Daar is het natuurlijk heel erg handig voor ja, inspiratie en leuke ideetjes opdoen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef trui het volgende:
ik weet 't, ik ken die site aardig goed. gebruik de anne-claire petit maaksels wel als voorbeeld voor m'n muziekdoosjes.ik vind de plaid wel heel mooi (en er zit met alleen maar vasten heel wat garen en werk in), maar deze prijs is wel erg alle perken te buiten...)
ik geloof dat anne claire petit hen niet al te belabberd betaalt hoor, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef mijsje het volgende:
toch bijzonder hoe je er toch een draai aan kan geven dat het prima is dat het hele dorp meehaakt aan de producten en dat Anne-Claire Petit er rijker van wordt... ik ga er maar niet vanuit dat het dorpje per gehaakt ding er ook meer dan 50% van de verkoopprijs voor krijgt... maar ik hoop dat ik ongelijk heb...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef trui het volgende:
[..]
ik geloof dat anne claire petit hen niet al te belabberd betaalt hoor, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb.
die is gaaf geworden! Waar heb je dat patroon vandaan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 september 2010 00:47 schreef Muck het volgende:
Mijn troetelbeer is bijna af
[ afbeelding ]
Er moeten nog ogen op en hartjes onder zijn voetjes, maar dat komt morgen wel
Welke schoentjes zijn het?quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef BuupWerk het volgende:
buup heeft het patroon van de baby schoentjes via iemand met een credit card gekocht...maar toch best moeilijk hoor voor een beginner !!
WIP =PIW?quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef phluphy het volgende:
Alle begin is moeilijk, buup![]()
Mooie sjaal, Ophelia!! Hoeveel bolletjes heb je nodig gehad? En haakte dit materiaal makkelijk?
Hier mijn wip (poncho in wording):
De bedoeling is om de 3 kleuren/kleurverloop (zwart, donkergroen, groen) steeds 1 rij breder te maken. Ertussen steeds 1 rij lichtgroen.
De onderste baan moet dan een hele brede zwarte rand worden, waarop ik lichtgroene bloemen wil maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
WIP =PIW?
Mooie kleuren phluphy!
Er zitten ruim 6 bollen in (heb nog wel wat over) en het haakte super zodra ik de juiste naald had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |