Dat is zeker handig Anitra! (Dat combineren he, niet weggevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef AnitraX het volgende:
Ik ben de helft al kwijt ben ik bang, had het ook nooit aan puber moeten laten zienalleen al dat je alle kleurtjes kan zien en naast elkaar leggen om te combineren lijkt me heerlijk
in het midden bovenin met twee granny blokjes denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:19 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat is zeker handig Anitra! (Dat combineren he, niet weggeven)Zo haal ik het assortiment in een wolwinkel ook altijd overhoop
![]()
Ik heb nu toch zo'n mooi betaald patroon gezien op ravelry:
http://www.ravelry.com/patterns/library/pretty-triangle-scarf Meestal kan ik nog wel uitvissen hoe ik het kan namaken maar met dit weet ik niet waar ik moet beginnen.
die heeft er duidelijk geen verstand van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef mijsje het volgende:
ik krijg het er niet doorheen bij manliefdas weer makkelijk, hoef ik zelf geen keuze te maken...
"aanbieding van catania-garen... nog geen 2 euro per bol..."
"alleen als het 1 of 2 kleuren zijn, mag je dat doen..."
"nee, het zijn 46 kleuren"
"hoeveel?"
"ehm, maar 46 kleuren"
"als het er nou 1 of 2 waren..."
![]()
ik heb kort geleden een totoro gemaakt, weet niet of je die bedoelde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
@Arual, had jij nou totoro gemaakt of was dat iemand anders?
hmm, best handig. maar: niet alle patronen gebruiken dezelfde symbolen... ik had er laatst een (die schelpjeshandschoenen) die voor een dubbel stokje het symbool gebruiken dat hier een gewoon stokje aanduidt... dus als 't even kan ook de legenda raadplegen die bij het patroon zelf gegeven wordt!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:14 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit misschien wel handig was. Het stond in een boekje (Creepy Cute).
Ik vind hem niet bijzonder mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef trui het volgende:
moet je nou es kijken, wat deze plaid kost.
Domo-kun! Nerdigurumi heeft er een haakpatroon van op haar site staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:38 schreef appelfan het volgende:
Weet iemand hoe dat bekende bruine vierkante monster heet met die grote bek?
weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Domo-kun! Nerdigurumi heeft er een haakpatroon van op haar site staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |