Oke, ik ga het door geven aan mijn vriend. Hij wilde ook eerst nog gaan luisteren of t wat was en aan gezien ik er helemaal geen verstand van heb vind ik alles goed, als t maar geen mega grote boxen/speakers zijn.
Oplever datum is niet bekend. We gaan een heleboel zelf doen, dus de aannemer is ook afhankelijk van hoe snel wij dadelijk zijn met alles. Zoals je hierboven ziet zijn we al bezig met het boren. Aankomende zaterdag komt er iemand de trap in meten en krijgen we een nood trap erin en mijn vriend gaat dan de laatste paar gaten boren voor de stopcontacten. (zolder moet ook nog als die klaar is)
Wat we de aankomende tijd nog willen gaan doen:
-resterende gaten boren voor de stopcontacten
-sleuven frezen voor de electra en het weg werken van kabels
-gaten boren voor de spotjes
-keuken bestellen
-cv ketel uitzoeken
-leidingen voor electra leggen
-vloerverwarming leggen
-loodgietswerk
-de voeg kleur bepalen
-schilderen van de rand om de daggoot, (de aannemer laat daarvoor de steigers nog ff staan, dan kunnen we er makkelijk bij)
Als we dat klaar hebben wordt de cementdekvloer gestort en dan kunnen we weer verder met de rest.
De aannemer verwacht dat t huis binnen 2 maanden wind en water dicht is, dus voor die tijd willen we het boren klaar hebben. Maar dat gaat wel lukken, want dat boren gaat gemakkelijker dan dat we hadden verwacht. Hopelijk gaat het frezen ook zo makkelijk, maar daar komen we vanzelf achter

We hebben al een beetje rond gekeken, maar ik denk dat we inplaats van een sleuvenfrees een sleuvenboor moeten huren ivm de hardheid van de binenmuren. Maar daar laten we ons nog wel ff over inlichten.
[ Bericht 0% gewijzigd door doehetzelfer op 14-10-2010 11:54:13 ]