quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Copycat het volgende:
Morgen bestel ik dus twee boeken van Dan Brown. De nieuwste en die Bernini. In het Engels en die laten we op haar thuisadres bezorgen. Doorpakken!
Mocht iemand andere Browntitels suggereren: I'm all ears.
quote:Romans
2009 The Lost Symbol Het Verloren Symbool ISBN 978-0-593-05427-7
2003 The Da Vinci Code De Da Vinci Code ISBN 978-90-245-4800-2
2001 Deception Point De Delta Deceptie ISBN 978-90-245-4983-2
2000 Angels & Demons Het Bernini Mysterie ISBN 978-90-245-4790-6
1998 Digital Fortress Het Juvenalis Dilemma ISBN 978-90-245-2943-8
?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Copycat het volgende:
Beter of slechter dan de eerdere suggesties?
Nee joh, ik gaf nog 2 titels omdat Lies daarnaar vroeg. Ik vind zelf Het Bernini Mystery, bijvoorbeeld, vele malen beter dan De Da Vinci Code.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
Beter of slechter dan Angels & Demons en The Lost Symbol die ik van plan ben morgen te kopen. Da Vinci heeft ze al gelezen. En ik ben niet thuis in zijn werk.
Ik vind het allemaal ongeveer hetzelfde. Het is niet ook echt mijn favoriete schrijver.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
Beter of slechter dan Angels & Demons en The Lost Symbol die ik van plan ben morgen te kopen. Da Vinci heeft ze al gelezen. En ik ben niet thuis in zijn werk.
Hoeveel is er nog over?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
En hoeveel is dat uit de pot, hoeveel houden we over en wat gaan we hierna sturen?
Ja gelezen, maar voordat die twee boeken eraf gaan dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lees de post eens? Die je quote?
162,50, en daar moeten dus de boeken nog vanaf.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja gelezen, maar voordat die twee boeken eraf gaan dan?
Was dat bedrag voor 1 of 2 boeken?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna die andere twee Browns er ook bij doen. Omdat het zo makkelijk kan.
Gewoon doen. Heeft ze niet alleen in het zkh wat aan, maar ook in het verpleegtehuis en desnoods thuis. Om het geld hoef je het niet te laten en het is wel iets wat ze zelf heeft aangegeven te willen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna die andere twee Browns er ook bij doen. Omdat het zo makkelijk kan.
Dat zou ik sowieso doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker als ze op 't thuisadres bezorgt worden, prima!
Ze heeft op dit moment nog geen behoefte aan muziek begreep ik van Dental. of in ieder geval niet aan een mp3speler met muziek. (naar aanleiding van mijn vraag naar haar muziekinteresse.)quote:
Nee eerder gelezen hier dat ze die gelezen heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef Copycat het volgende:
Okay. Bestel ze morgen allemaal. Ik verzin het toch niet hè, dat ze Da Vinci al gelezen heeft?
Dat heeft in het topic gestaan, post van BQ.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef Copycat het volgende:
Okay. Bestel ze morgen allemaal. Ik verzin het toch niet hè, dat ze Da Vinci al gelezen heeft?
ja, ik kreeg ook een nieuwe toen, en was me er een partijtje blij mee want altijd handig, in het ziekenhuis maar ook thuisquote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is best wel een goed idee. Fijn voor in het ziekenhuis, maar ook voor als ze eenmaal thuis is. Als ze er al eentje heeft kan ze die ander dragen als ie in de was zit.
Geen idee! Over dat boek?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien een heel stom idee, maar dan moeten jullie het zeggen.
Is het een idee om een boek voor haar te maken? Van ons? De mensen die mee hebben gedaan zeg maar? Dat we allemaal (digitaal) een a4tje vullen en het bij de Hema ofzo laten afdrukken in zo'n fotoboek? Volgens mij zou dat het ultieme "blijvende" kado zijn.
Ook kunnen we misschien de beterschapstopics erin doen.
En eventueel de kadotopics.
Dat iedereen gewoon vrij is om erin te doen wat hij of zij wil, misschien een verhaaltje, of een briefje, een gedichtje of gewoon wat plaatjes, foto's etc.....?
Als het jullie het dom vinden is dat ook prima hoor, maar kwam gewoon in mij op. En als iedereen het leuk vindt is hier dan iemand handig mee?
En een ochtendjas vind ik ook een leuk idee.
Het laatste wat ik weet is dat er van de 13 kaarten die Heksje heeft verstuurd 2 zijn aangekomen.........quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
Weet iemand eigenlijk of inmiddels de post goed aankomt...Dat vroeg ik me af omdat het bloemetje ook niet bezorgd kon worden
En nog wat, voor een habbekrats kun je er een leuke tekst op laten borduren. Om alle discussie bij voorbaat uit te sluiten stel ik voor als tekst "Disana"quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is best wel een goed idee. Fijn voor in het ziekenhuis, maar ook voor als ze eenmaal thuis is. Als ze er al eentje heeft kan ze die ander dragen als ie in de was zit.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog wat, voor een habbekrats kun je er een leuke tekst op laten borduren. Om alle discussie bij voorbaat uit te sluiten stel ik voor als tekst "Disana"![]()
Ik kan heel mooi bordurenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog wat, voor een habbekrats kun je er een leuke tekst op laten borduren. Om alle discussie bij voorbaat uit te sluiten stel ik voor als tekst "Disana"![]()
Edit: heeft ze ook meteen wat als ze voor de K1 gaat uitkomen![]()
Dat is misschien een stuk makkelijker ja,quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee! Over dat boek?
We kunnen wel een kaartje laten maken van iedereen die mee doet. (Gewoon alle avatars knippen en plakken en dat bestandje gebruiken om als foto te gebruiken).
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Is het niet "veiliger" om gewoon een wat neutralere ochtendjas te doen?
Wel met haar naam erop maar zonder de poesjes?
Ok Disana houdt van katten enzo, maar ik vind zo'n ochtendjas als op het plaatje nogal smaakgevoelig
leveren ze er ook zonnebrillen bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn dr echt met poesjes
http://www.badjasparadijs(...)fruit--dames-badjas/
ik denk dat Disana dit helemaal gaaf vind die link van Laysa, zonder dolle Liesje, ik vind het een topidee al zeg ik het zelf, maar denk dat Disana zo een ochtendjas wel ziet zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ok Disana houdt van katten enzo, maar ik vind zo'n ochtendjas als op het plaatje nogal smaakgevoelig
Nee, dan stel ik een tijger voor onder de naam. Disana is van de duvel niet bang en gaat geen discussie uit de weg. (en het maakt wel indruk als ze de K1 ring in stapt)quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
quote:The Lost Symbol 1 ¤8.16 ¤8.16
Angels and Demons 1 ¤7.49 ¤7.49
Deception Point 1 ¤7.65 ¤7.65
Digital Fortress 1 ¤6.88 ¤6.88
Delivery FREE
Total ¤30.18
Ik zal er vandaag nog weer achteraan bellen. Als het goed is zit er een kaart bij met al onze namen en ja het blijft een gezamenlijk kado.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:38 schreef Copycat het volgende:
En hoe zit het nu met die bloemen? Ik mag toch aannemen dat wat bedoeld was als een gezamenlijk cadeau, ook een gezamenlijk cadeau is gebleven?
Zo gauw ik de rekening heb zal ik laten weten wat het heeft gekost.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Marrije het volgende:![]()
En hoeveel geld is er dan nog over?
Oh! Wehequote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef Copycat het volgende:
De ochtendjas is al gegeven door haar vriend.
Maar! De boeken zijn besteld en betaald.
[..]
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef Toverheks het volgende:
een kadobon van Hunkemoller, zelf kopen maar gewoon een kadobon dat ze zelf kan uitzoeken(via internet of thuis) want nu ze een stoma heeft moet ze natuurlijk ook ander ondergoed, en die dingen zijn best prijzig.
ik weet niet hoeveel geld er over is maar ik zou zeggen een kadobon van 50 euro.
Goed plan Heksje! En het UMCG heeft een internetcafe, daar kan ze dan misschien eens heen om te bestellen als ze zich wat beter voelt.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef Toverheks het volgende:Cc
The Lost Symbol 1 ¤8.16 ¤8.16
Angels and Demons 1 ¤7.49 ¤7.49
Deception Point 1 ¤7.65 ¤7.65
Digital Fortress 1 ¤6.88 ¤6.88
Delivery FREE
Total ¤30.18
En ik las Dentall had een ochtendjas voor Disana gekocht dus dat plan laten we dus vallen.
en ik had ander ideetje en Liesje vertelde ze heeft met Dentall overlegt en hij zei ja.
Liesje zei ik moet het gewoon op het topic gooien waarvoor het bestemt is.
een kadobon van Hunkemoller, zelf kopen maar gewoon een kadobon dat ze zelf kan uitzoeken(via internet of thuis) want nu ze een stoma heeft moet ze natuurlijk ook ander ondergoed, en die dingen zijn best prijzig.
ik weet niet hoeveel geld er over is maar ik zou zeggen een kadobon van 50 euro.
Een beterschap paintquote:Op donderdag 23 september 2010 08:54 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een paint eigenlijk, volgens mij heb ik dat gemist?
Vind ik ook een goed plan. Als die speciale ondermode zo aan de prijs is, kunnen we beter een fikse bon uitschrijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Dus van het geld dat over is van de bloemen, VN en boeken wordt dan een Hunkemöller bon gekocht.
Wat een goed plan
Doen!! Of anders misschien in Iris cheques met een briefje erbij? Kan ze zelf een lingeriezaak uitzoeken. Ik roep ook maar iets hoor........quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Zeg dat er 100 Euro overblijft, dan ben ik voor een bon van Hunkemöller of Livera voor dat hele bedrag. Anders wordt het zo uitgekleed.
Prima, zolang ze (of haar familie/vrienden) zich niet ongemakkelijk bij al die dure kado's gaat voelenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:12 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben meer dan genoeg geld om ze nieuw te kopen.
30 Euro voor vier boeken ... jij bent echt niet veel gewend, wel?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Prima, zolang ze (of haar familie/vrienden) zich niet ongemakkelijk bij al die dure kado's gaat voelen.
Dat geld is onder een grote groep mensen opgehaald en heel eerlijk gezegd denk ik dat het haar goed zal doen dat er zoveel mensen om haar begaan zijn...En dat het haar echt niet om het geld te doen is...het is de gedachte die teltquote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Prima, zolang ze (of haar familie/vrienden) zich niet ongemakkelijk bij al die dure kado's gaat voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |