Zou natuurlijk wel vet zijn als ie helemaal niet jarig was. Net zoals dat we Bartman een tijd geleden feliciteerde met z'n soa-testquote:Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Koepert het volgende:
K geloof T-Force wel..... dus bij deze Quyxz_ : Feli
Voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:02 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Als je T-Force zat ben mag je bij mij langs komen hoor![]()
![]()
Ja! Goed opgemerkt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
En volgens mij is Quyxz_ jarig vandaag dus bij deze gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
En volgens mij is was Quyxz_ jarig vandaag gister dus bij deze gefeliciteerd
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)quote:
Wat hij zegt! O ja en welkom nogquote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)
Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken
Dit.quote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)
Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken
Vette plaat, net als die In for the kill bootleg (behalve dat gejengel/gezang dan).quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again![]()
![]()
Te horen in de laatste Scantraxx Radioshow met guestmix van Ran-D
Hey andere Remco (Ja, ik heet ook zoquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ja Mind.Illusion, welkom
het aftellen naar Fusion is begonnen
Remcoquote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hey andere Remco (Ja, ik heet ook zo)
Hier geen fusion... heb helemaal niks met het label + wordt toch wel weer same shit, different day
Wat is SSDD?quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Remco
S.S.D.D.maar dan heb je waarschijnlijk ook helemaal niks met Scantraxx
Same Shit, Different Dayquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is SSDD?![]()
Maar heb in ieder geval meer scantraxx dan met fusion, al behoren ze beide niet tot m'n favo's![]()
Doe maar AVIO, Minus is More enzo
Anders ga je ff moeilijk doen op de maandagochtendquote:
Dit is weer zo'n 'AF'je' (After motherfucker)quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mind.Illusion welkom
Ben er nog niet over uit. Maar na deze LQ 1x geluisterd te hebben zeg ik dat hij het niet haalt bij het origineel
Dat misschien niet, maar hijs fijn.quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mind.Illusion welkom
Ben er nog niet over uit. Maar na deze LQ 1x geluisterd te hebben zeg ik dat hij het niet haalt bij het origineel
Indicator was idd gruwelijk ... ik heb J0nes nog gespot op de wc's.quote:Op zondag 26 september 2010 10:15 schreef CrustyClown het volgende:
Toch nog kunnen genieten van Zatox? Ik zag dat mr Zatox niet meer kon draaien op Rawstyle vanwege een foutje..?
PS Heb je nog spot-de-jones gedaan Huig!?
quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Mind.Illusionnogmaals een hartelijk welkom hier op FOK!
![]()
Moet je wel even meteen wijzen op een regel hier in MUZ: er mogen hier geen linkjes gedumpt worden naar directe downloads/download-sites. Een simpele vermelding van de bestandsnaam is voldoende![]()
[..]
kerel, je kent de film Dreamcatcher toch wel?quote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Anders ga je ff moeilijk doen op de maandagochtend![]()
![]()
volgens mij is onze 'klep' aanwezig, postte laatst een berichtje dat hij ticket had gekochtquote:
Ow dan hek daar overheen gekekenquote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is onze 'klep' aanwezig, postte laatst een berichtje dat hij ticket had gekocht
Kijk niet zo vaak films... dus neequote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, je kent de film Dreamcatcher toch wel?de ene met Duddits
[..]
dan wordt SSDD herkennen wat lastiger jahquote:Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk niet zo vaak films... dus nee
Veel plezier dan maarquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef T_Killer het volgende:
Mind Illusion: welkom, zal eens wat setjes van je downloaden, heb ze wel vaker zien staan, maar nog nooit een kans gegeven.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx & Veel plezier dan maar
Bestaat er een weekend zonder bier dan ?quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef RiKe het volgende:
Vrijdag optreden!
ZIN IN!![]()
Even een weekend vol bier, kermis, en nog meer bier inluiden met het betere stamp/zang/ram werk
Jawel..........quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Bestaat er een weekend zonder bier dan ?
gewoon tegelijk in 1 weekend joh !quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jawel..........
Een keer afwisselen met BacoWeekend is ook lekker
In Casa, Leiden.quote:Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon tegelijk in 1 weekend joh !
Waar moet je draaien dan ?
Nou goed bezig danquote:Op maandag 27 september 2010 11:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
In Casa, Leiden.
Iedereen klaagt wel over het geluid....maar lang niet iedere dj maakt goed gebruik van de mixer
Ik ga het live afstellen op de mixer waardoor het geluid een heel stuk beter zal zijn!
welkomquote:Op zondag 26 september 2010 04:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeiedag.... Ook maar eens aangemeld hiero...![]()
Voor de liefhebbers...
Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #3
-knip-
01. Tatanka Project - Floor Massacre
02. Dark Oscillators - Superstar DJ
03. DJ Gius - Scrubs (The KGB's Remix)
04. Brennan Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
05. Audio Damage - Garlic Breath Tosser (The Machine Remix)
06. Deepack & Josh & Wesz - Keep It Alive
07. Hyperdrive - Oldskool Rule
08. Dark Oscillators - Nero
09. Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Remix)
10. Digital Punk ft. MC Jeff - Warrior Redemption
11. Christian D - Standing In Line
12. Rexanthony - Drag Me To Hard
13. Chain Reaction - Answers
14. Arboza & Solutio - Bonkers
15. Zatox & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
16. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
17. Crypsis - The Demand
En vandaag binnen 1 minuut qlimax kaarten kunnen bestellen...![]()
Seth!!quote:Op maandag 27 september 2010 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
welkom
leuke tracklist
edit: meteen ook deel 1 en 2 van je mixen binnengehaald, precies de tracks die ik vet vind haha
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meequote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
verder geen tilburgers hier..?
gewoon doen ! heb ik nou ook al paar keer gedaan, geniaal!quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
pff wat haat ik mijn vriendengroep soms. hetzelfde gezeik als bij decibel dat ze eerst allemaal opzich wel meewillen en als puntje bij paaltje komt het te duur vinden of wat dan ook. allemaal van die wankers die nooit hardstyle luisteren of wat dan ook. wilde zo graag naar fusion -.-
en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
tommel @ partyflock?quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meeOf in Den Bosch meeten ofzo
Waarom ga je hier niet heen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meeOf in Den Bosch meeten ofzo
als je kan kiezen tussen fusion in de hmh of tbyd in de timeout.......!i!i!i! en is trouwens ook niet zelfde datumquote:Op maandag 27 september 2010 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom ga je hier niet heen?
http://partyflock.nl/party/181742:Try_Before_You_Die.html
Dat is een week eerder.quote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef TVEE het volgende:
[..]
als je kan kiezen tussen fusion in de hmh of tbyd in de timeout.......!i!i!i!
Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
pff wat haat ik mijn vriendengroep soms. hetzelfde gezeik als bij decibel dat ze eerst allemaal opzich wel meewillen en als puntje bij paaltje komt het te duur vinden of wat dan ook. allemaal van die wankers die nooit hardstyle luisteren of wat dan ook. wilde zo graag naar fusion -.-
Ach waarom niet hequote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef ElDani het volgende:
M.I ook al hier te vinden.. Overal ongeveer (geen probleem overigens)!
Setjes zijn altijd goed te pruimen.
Ik zuip mezelf gewoon een stuk in me reet voordat ik erheen ga, dan gaat de heenweg lekker snelquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.
ik kom net kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jullie hebben toch allemaal je beste FOK! vriendjes???![]()
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold outquote:Op maandag 27 september 2010 17:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
JupEn Krulliewullie heet daar dus HopsFlops
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
en dan heb je je ingesteld op het feit dat het om 05.00 afgelopen is en dan gaat het nog tot half 7 door met hardcore.
BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigenquote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:
[..]
ik kom net kijken
[..]
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold out
The Good Kind... We aint no pussy's bro!!quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
quote:WOEHOEE!! @Q_dance pres Fusion - The Next Level SOLD OUT!! See you followers on Saturday!!
Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.quote:The next couple of months he will be working on a lot of suprises for the hardstyle scene, and of course the release of "Discorecord" along with the strong and serious "Rebirth of the Sun", the party-smasher "Just a Track" and the kinda strange but pounding "Good & Evil".
Previews of the this release will be uploaded next week on his youtube page: http://www.youtube.com/djfrontliner.
spreek ik je dan weerquote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef haakon het volgende:
[..]
BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigen
Partyvervoer is ook geboekt, Fusion, here I come !
gezellig volle HMH dusquote:
dat gaat zeker gebeuren, volle bak in de Bijlmer Bierhalquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Grrommit het volgende:
Zin inGaat knallen worden zaterdag!
daar lijkt het wel op jah... Discorecord afgelopen vrijdag bij Lucky was echt heerlijk, wat een knallenquote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef ElDani het volgende:
Frontliner @ Facebook
[..]
Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:
[..]
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold out
mooi dat het uitverkocht is... maar balen voor jou; fingers crossed voor morgen!quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef TVEE het volgende:
ik zag dat fusion tickets ook bij primera verkocht werd, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze ze nog hebben
ik kende er weinig tot niks van, dus dat zal dan wel de fijne zijn :pquote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
volgens mij mis ik de grapquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek die mafkees links met z'n paarse t-shirt
Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek die mafkees links met z'n paarse t-shirt
geen qlimax, wel Fusion met GTP-busquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.
Ga je trouwens met de GTP-bus naar Fusion & Qlimax?
Op foto's te zien aardig wat jonge gasten. Leeftijd is er normaal veel hoger. Jammer dat ik er afgelopen vrijdag niet bij was, baal er beetje van dat DM altijd op vrijdag is.quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
[..]
geen qlimax, wel Fusion met GTP-bus
lucky was redelijk druk, maar vond het niet vervelend druk maar gezellig druk. Jonge mensen viel best mee ?
quote:Hardtraxx Community Sessions #5: The Pitcher
Zoals aangekondigd nodigen wij voor Hardtraxx Community Sessions iedere laatste woensdag van de maand een artiest uit die bij het grotere publiek bekend is. Met Q-dance Presents Fusion voor de deur presenteren wij jullie: The Pitcher, die de 5de Hardtraxx Community Session op zich neemt.
Tune vanaf woensdag 29 september om 17:00 in op Dance Tunes Radio, via:
- Winamp
- Windows Media Player
- iTunes
Over The Pitcher
Op weg naar de top van de Hardstyle DJ’s noemen zijn collega-producenten zijn muziek ’smaakmakend’ en ‘revolutionair’.
Met een van de Donkey Rollers producenten aan het roer heeft The Pitcher al een aantal hits gescoord zoals de klassieker “Pump It Loud” en “I Just Can’t Stop”, later gecoverd door de Duitse techno-band Scooter.
Het verschil tussen The Pitcher en andere Hardstyle DJ’s is zijn veelzijdigheid als DJ. The Pitcher weet hoe je het publiek pakt, zoals hij al bewezen heeft met zijn legendarische Defqon.1 set.
Een meester als het gaat om het winnen van de menigte, The Pitcher vergeet nooit waar het allemaal om draait: “Geniet van de muziek”.
Onlangs heeft The Pitcher nog bekend gemaakt dat er aan een artiesten album wordt gewerkt. De release datum staat op november 2010.
Hardtraxx Community Sessions
Hardtraxx Community Sessions is een radio show op Dance Tunes Radio waarmee elke week 1 DJ uit de Hardtraxx community in de schijnwerpers wordt gezet met berichtgeving op de homepage van Hardtraxx en onze social media, wat garant staat voor duizenden weergaven. Tevens proberen wij eens per maand een artiest te strikken die bij het grotere publiek bekend is.
Aanmelden kan nog steeds, maar vanwege de vele aanmeldingen doe je er goed aan jezelf zo uitgebreid mogelijk voor te stellen. Wij hebben iedere week plek voor 1 DJ, dus moeten helaas keuzes maken. Zie dit nieuwsbericht voor wat wij van jou willen weten.
Degene die door ons worden uitgenodigd om een set te maken voor Hardtraxx Community Sessions krijgen zo spoedig mogelijk bericht.
Ga jij ook naar Fusion dan? en ook met de bus ?quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op foto's te zien aardig wat jonge gasten. Leeftijd is er normaal veel hoger. Jammer dat ik er afgelopen vrijdag niet bij was, baal er beetje van dat DM altijd op vrijdag is.
Vet!!quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef ElDani het volgende:
Schaamteloos gepromoot, want we zijn der trots op:
[..]
Nee ga niet naar Fusion, zit krap met geld deze maand. Wel kaarten voor Qlimax maar wacht line-up af, als bekende Scantraxx namen er staan gaan ze gelijk weer in de verkoop..quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Fusion dan? en ook met de bus ?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
lucky was redelijk druk, maar vond het niet vervelend druk maar gezellig druk. Jonge mensen viel best mee ?
het was inderdaad gezellig druk, maar ik vond dat er inderdaad veel jong volk was en een aardig deel was ook pauper...quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op foto's te zien aardig wat jonge gasten. Leeftijd is er normaal veel hoger.
Wat onze Tukker zegt over HMH/Fusion/nieuwe Frontliner.quote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
gezellig volle HMH dus
[..]
dat gaat zeker gebeuren, volle bak in de Bijlmer Bierhal![]()
[..]
daar lijkt het wel op jah... Discorecord afgelopen vrijdag bij Lucky was echt heerlijk, wat een knallen![]()
I Saw It vind ik niet echt wat
[..]
[..]
mooi dat het uitverkocht is... maar balen voor jou; fingers crossed voor morgen!
Superbash staat ook in de planning hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nee ga niet naar Fusion, zit krap met geld deze maand. Wel kaarten voor Qlimax maar wacht line-up af, als bekende Scantraxx namen er staan gaan ze gelijk weer in de verkoop..
Over 2 weken nog wel Superbash in Enschede.
Bijlmer Bierhalquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef haakon het volgende:
Hardstyle Music Hall, here we come ofniet dan !
het project 2 Sidez is gestopt, is al paar weken bekendquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
Alleen jammer dat 2-sidez er niet weer staat, maar goed.
fijne lijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ran-D
Psyko Punkz
Zatox (IT)
B-Front
Frequencerz
Adaro
Redixx
Trouble Torch
Re-Mo
Ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het project 2 Sidez is gestopt, is al paar weken bekend
al staan ze nog wel op Partyflockquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OhZo strak volg ik het allemaal niet.
Wel jammer, vond het die paar keer dat ik ze gezien heb wel speciaal.
Nice, toch nog het overwegen waard omdat ik niet naar Rawbass ben gegaan...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
Inshock Overdose - Ran-D Starts A Fire
Ran-D
Psyko Punkz
Zatox (IT)
B-Front
Frequencerz
Adaro
Redixx
Trouble Torch
Re-Mo
Hosted By:
MC Rems
VJ Vidolic
op zich..kan ik hier wel mee uit de voetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
Inshock Overdose - Ran-D Starts A Fire
Ran-D
Psyko Punkz
Zatox (IT)
B-Front
Frequencerz
Adaro
Redixx
Trouble Torch
Re-Mo
Hosted By:
MC Rems
VJ Vidolic
Hmm.. voor de vocals zijn dezelfde samples gebruikt als Music or noize. Dacht eerst dat het een remix ofzo was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. 13 in een dozijn track?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |