Dat is een week eerder.quote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef TVEE het volgende:
[..]
als je kan kiezen tussen fusion in de hmh of tbyd in de timeout.......!i!i!i!
Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
pff wat haat ik mijn vriendengroep soms. hetzelfde gezeik als bij decibel dat ze eerst allemaal opzich wel meewillen en als puntje bij paaltje komt het te duur vinden of wat dan ook. allemaal van die wankers die nooit hardstyle luisteren of wat dan ook. wilde zo graag naar fusion -.-
en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
verder geen tilburgers hier..?
Ach waarom niet hequote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef ElDani het volgende:
M.I ook al hier te vinden.. Overal ongeveer (geen probleem overigens)!
Setjes zijn altijd goed te pruimen.
Ik zuip mezelf gewoon een stuk in me reet voordat ik erheen ga, dan gaat de heenweg lekker snelquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.
ik kom net kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jullie hebben toch allemaal je beste FOK! vriendjes???![]()
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold outquote:Op maandag 27 september 2010 17:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
JupEn Krulliewullie heet daar dus HopsFlops
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
en dan heb je je ingesteld op het feit dat het om 05.00 afgelopen is en dan gaat het nog tot half 7 door met hardcore.
BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigenquote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:
[..]
ik kom net kijken
[..]
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold out
The Good Kind... We aint no pussy's bro!!quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
quote:WOEHOEE!! @Q_dance pres Fusion - The Next Level SOLD OUT!! See you followers on Saturday!!
Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.quote:The next couple of months he will be working on a lot of suprises for the hardstyle scene, and of course the release of "Discorecord" along with the strong and serious "Rebirth of the Sun", the party-smasher "Just a Track" and the kinda strange but pounding "Good & Evil".
Previews of the this release will be uploaded next week on his youtube page: http://www.youtube.com/djfrontliner.
spreek ik je dan weerquote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef haakon het volgende:
[..]
BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigen
Partyvervoer is ook geboekt, Fusion, here I come !
gezellig volle HMH dusquote:
dat gaat zeker gebeuren, volle bak in de Bijlmer Bierhalquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Grrommit het volgende:
Zin inGaat knallen worden zaterdag!
daar lijkt het wel op jah... Discorecord afgelopen vrijdag bij Lucky was echt heerlijk, wat een knallenquote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef ElDani het volgende:
Frontliner @ Facebook
[..]
Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:
[..]
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold out
mooi dat het uitverkocht is... maar balen voor jou; fingers crossed voor morgen!quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef TVEE het volgende:
ik zag dat fusion tickets ook bij primera verkocht werd, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze ze nog hebben
ik kende er weinig tot niks van, dus dat zal dan wel de fijne zijn :pquote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
volgens mij mis ik de grapquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek die mafkees links met z'n paarse t-shirt
Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek die mafkees links met z'n paarse t-shirt
geen qlimax, wel Fusion met GTP-busquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.
Ga je trouwens met de GTP-bus naar Fusion & Qlimax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |