abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86899545
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef TVEE het volgende:

[..]

als je kan kiezen tussen fusion in de hmh of tbyd in de timeout.......!i!i!i!
Dat is een week eerder. :P

Maar om eerlijk te zijn zie ik net zo lief Ran-D, Zatox en Tatanka, als de line-up van Fusion.
Maar natuurlijk is de HMH en de opzet natuurlijk wel een tikkeltje vetter dan de Time-Out. :+
gr gr
pi_86900297
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
pff wat haat ik mijn vriendengroep soms. hetzelfde gezeik als bij decibel dat ze eerst allemaal opzich wel meewillen en als puntje bij paaltje komt het te duur vinden of wat dan ook. allemaal van die wankers die nooit hardstyle luisteren of wat dan ook. wilde zo graag naar fusion -.-

en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
verder geen tilburgers hier..?
Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.
pi_86901379
M.I ook al hier te vinden.. Overal ongeveer (geen probleem overigens)!
Setjes zijn altijd goed te pruimen :).

Aftellen naar Fusion.. Blijft fijn om te bedenken dat ik zaterdag weer los mag! De kriebels beginnen al op te spelen..
Mixes onder de naam Khadber
pi_86901541
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef ElDani het volgende:
M.I ook al hier te vinden.. Overal ongeveer (geen probleem overigens)!
Setjes zijn altijd goed te pruimen :).
Ach waarom niet he :P & bedankt!
  maandag 27 september 2010 @ 15:32:41 #255
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_86902584
Ik kom uit Haaren, ligt dicht bij Tilburg, maar weet nog niet hoe ik ga.

Raw Bass was wel leuk trouwens, doordat zatox er niet was konden noisecult 2 uur draaien en dat was gewoon super dik en het ging helemaal los dus niemand heeft die italian boy gemist. Echt een schande hoe hij er iedere keer mee wegkomt met dat afbellen, echt al de zoveelste keer....ziek,rug, etc. Knap lullig voor een organisator.

Ik ga misschien ook wel naar TBYD in de timeout maar het moge duidelijk zijn dat dat echt een paupertent is maar met een goede lineup kun je jezelf er goed vermaken....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 27 september 2010 @ 15:40:24 #256
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_86902886
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Je moet gewoon een keer met een busorganisatie mee reizen vanaf je woonplaats of daar vlak bij. Meestal leer je in de bus al gauw mensen kennen die naar meerdere feesten gaan. Zie vaak zat in die bussen mensen die alleen naar een feest gaan en met mensen optrekken die ook in de bus zitten.
Ik zuip mezelf gewoon een stuk in me reet voordat ik erheen ga, dan gaat de heenweg lekker snel :D Als het meezit kom je mensen tegen die er ook heen gaan en sociaal zijn en mij liggen, zo niet dan is het ook best. Op het feest zelf ga je toch lekker los met de rest en maakt het allemaal niet meer uit. Op de terugweg is iedereen toch kapot dus of je nou alleen zit of met je maten, iedereen ligt te maffen. Met vrienden gaan is gezellig, maar alleen doet er niet veel voor onder imo. Helemaal als je alle platen die Fusion maakt te gek vind, dan kan je avond toch al niet meer stuk? O+
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_86905824
Jullie hebben toch allemaal je beste FOK! vriendjes??? *O*

Dit wordt ook mijn 1e keer alleen, ben benieuwd, maar met wat hulpmiddelen + FOK en Hardtraxx meet (wordt ook de 1e) denk ik niet dat ik me eenzaam ga voelen ;)

Heb er in ieder geval super veel zin in _O_
pi_86907516
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef TVEE het volgende:
Tommel @ partyflock?
Jup :Y En Krulliewullie heet daar dus HopsFlops *O*
  maandag 27 september 2010 @ 17:33:02 #259
308943 TVEE
boom boom papi
pi_86907903
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jullie hebben toch allemaal je beste FOK! vriendjes??? *O*
ik kom net kijken :P

quote:
Op maandag 27 september 2010 17:24 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jup :Y En Krulliewullie heet daar dus HopsFlops *O*
AAAARGHHHH! wilde net ticket kopen ---> Fusion is sold out
"Iets wat ontstaat moet je niet tegengaan. Net als de wind, die ontstaat ook. Dan ga je toch ook zeilen."
  maandag 27 september 2010 @ 17:33:17 #260
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_86907919
jezus..zo wordt er hier weinig tot niks gepost en zo moet je fok!king lang bijlezen..maar goed

Indicator in Grunn was zoals gezegd erg vet *O* Koepert een keer in zijn natuurlijke habitat kunnen observeren (zoals hij het zelf zegt)..en die habitat bevalt mij wel ^O^ Beetje zacht geluid met Titan..daarna losser met chain reaction..vervolgens helemaal uit het plaatje met zatox (gooit ie vanuit het niets immeasurably er op) O+ O+ en dan heb je je ingesteld op het feit dat het om 05.00 afgelopen is en dan gaat het nog tot half 7 door met hardcore. Ja super..Koep, Rip ^O^ thumbs up en tot volgende week..nog even dunnetjes overdoen.

Kan ook niet wachten tot fusion eigenlijk
The only limit is your own imagination
pi_86907991
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
en dan heb je je ingesteld op het feit dat het om 05.00 afgelopen is en dan gaat het nog tot half 7 door met hardcore.
Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
  maandag 27 september 2010 @ 17:35:18 #262
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86908005
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:

[..]

ik kom net kijken :P
[..]

BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigen *O*
Partyvervoer is ook geboekt, Fusion, here I come ! :D
The Outside Agency
  maandag 27 september 2010 @ 17:54:09 #263
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86908867
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:

[..]

Fijne Hardcore of Hardcore waarbij je een videocamera + aansteker bij nodig hebt?
The Good Kind... We aint no pussy's bro!!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86908896
Twitter Fusion:
quote:
WOEHOEE!! @Q_dance pres Fusion - The Next Level SOLD OUT!! See you followers on Saturday!!
pi_86909605
Zin in :D Gaat knallen worden zaterdag!
pi_86909832
Frontliner @ Facebook
quote:
The next couple of months he will be working on a lot of suprises for the hardstyle scene, and of course the release of "Discorecord" along with the strong and serious "Rebirth of the Sun", the party-smasher "Just a Track" and the kinda strange but pounding "Good & Evil".

Previews of the this release will be uploaded next week on his youtube page: http://www.youtube.com/djfrontliner.
Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.
pi_86909945
Couple of suprises for the hardstyle scene :o Hij heeft een cursus "hoe leer ik mixen" gevolgd? o|O 8-)
  maandag 27 september 2010 @ 18:36:07 #268
308943 TVEE
boom boom papi
pi_86910419
ik zag dat fusion tickets ook bij primera verkocht werd, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze ze nog hebben
"Iets wat ontstaat moet je niet tegengaan. Net als de wind, die ontstaat ook. Dan ga je toch ook zeilen."
pi_86912347
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef haakon het volgende:

[..]

BAM! Kameraad van me heeft er nét nog 1 voor me weten te bemachtigen *O*
Partyvervoer is ook geboekt, Fusion, here I come ! :D
spreek ik je dan weer ;)

quote:
Op maandag 27 september 2010 17:54 schreef ElDani het volgende:
Twitter Fusion:
[..]

gezellig volle HMH dus ^O^

quote:
Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Grrommit het volgende:
Zin in :D Gaat knallen worden zaterdag!
dat gaat zeker gebeuren, volle bak in de Bijlmer Bierhal :7 :9

quote:
Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef ElDani het volgende:
Frontliner @ Facebook
[..]

Gezien de hoeveelheid nieuwe tracks (en het feit dat Scantraxx het wel vaker doet) gok ik een albummetje.
daar lijkt het wel op jah... Discorecord afgelopen vrijdag bij Lucky was echt heerlijk, wat een knallen :D *;

I Saw It vind ik niet echt wat O-)

quote:
Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef TVEE het volgende:
[..]

quote:
Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef TVEE het volgende:
ik zag dat fusion tickets ook bij primera verkocht werd, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze ze nog hebben
mooi dat het uitverkocht is... maar balen voor jou; fingers crossed voor morgen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 27 september 2010 @ 19:23:17 #270
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_86912435
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:

[..]

ik kende er weinig tot niks van, dus dat zal dan wel de fijne zijn :p
heb geen videocamera of aanstekah gezien..en zelf ook niet de behoefte gehad om stil te staan in ieder geval.

conclusie: ik ga meer de kleine feestjes in de gaten houden ^O^
The only limit is your own imagination
  maandag 27 september 2010 @ 19:36:59 #271
112790 Koepert
Parttime Nutcase
  maandag 27 september 2010 @ 20:09:43 #272
213010 haakon
pi_86914712

Kiek die mafkees links met z'n paarse t-shirt :')
The Outside Agency
pi_86915025
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]

volgens mij mis ik de grap :+ ah, nu zie ik je pas :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86915555
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]

Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.

Ga je trouwens met de GTP-bus naar Fusion & Qlimax?
  maandag 27 september 2010 @ 20:40:05 #275
213010 haakon
pi_86916377
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Aan de foto te zien was het wel heel druk daar in Lucky of niet. Ook aardig veel jonge mensen daar.

Ga je trouwens met de GTP-bus naar Fusion & Qlimax?
geen qlimax, wel Fusion met GTP-bus

lucky was redelijk druk, maar vond het niet vervelend druk maar gezellig druk. Jonge mensen viel best mee ?
The Outside Agency
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')