We moeten een lijst maken van mensen die meedoen, en bepaalde gebieden markeren die sommige mensen moeten doen... Heeft iemand daar zin in?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef Dhaha het volgende:
Hallo allemaal,
In het drawball topic ( [Drawball # 6] Paint de :') smiley! ) is er al veel gediscussieerd over plannen om de drawball geheel geel te krijgen, en vervolgens de hele bal te veranderen in eensmiley.
Uit een poll is gebleken dat 20:00 de beste tijd is om dit te doen.
Bij deze een oproep voor alle Fokkers die dit lezen, om op donderdag 23 september om 20:00 flink te gaan gelen op two.drawball.com.
De beste manier om alles zo snel mogelijk geel te krijgen is het volgende patroon:
[ afbeelding ]
Gooi niet te veel inkt in het rondje, dat kost teveel inkt, als geel de overheersende kleur is, is het goed.
Spaar dus allemaal inkt op voor morgenavond 20:00! Dit gaat ons lukken beste mensen.
Doe ik!! komt in de OPquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We moeten een lijst maken van mensen die meedoen, en bepaalde gebieden markeren die sommige mensen moeten doen... Heeft iemand daar zin in?
Maak je wel een lijst van deelnemers?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Doe ik!! komt in de OP
-edit- ik faal in dat soort dingen, heb nu al geen idee hoe je vierkanten maakt in paint
dus iemand anders aub.
Okéquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maak je wel een lijst van deelnemers?
Ik heb trouwens geen paintskillz of veel vrijetijd dus ik kan ook geen paint maken van wie wat doet... Iemand anders intresse?quote:
So you're in?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef danilel het volgende:
Ter info
heb me net per pm aangemeld bij pirana
Yip, enige probleem is dat ik niet om 20.00 uur thuis ben.quote:
sure!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Yip, enige probleem is dat ik niet om 20.00 uur thuis ben.
Maar ik neem aan dat ik iets later ook nog kan gelen?!
Sorry, nu welquote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik sta nog niet op de lijstIk ga toch meedoen
Dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Fluweel het volgende:
KUT! EXPEDITIE ROBINSON EN OH OH CHERSO !
Ik paint wel in de reclames
Hier en daar wat geel poetst men niet weg, teveel werkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Heeft geen zin, vannacht word je er weer uitgepaint, beter inkt sparen!
Upload hem danquote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet klagen natuurlijk, maar ik vind dat mijn eigen cirkelscript iets effectiever is... Verbruikt mijns inziens ook minder inkt?
Linkje?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet klagen natuurlijk, maar ik vind dat mijn eigen cirkelscript iets effectiever is... Verbruikt mijns inziens ook minder inkt?
Maar je doet wel mee?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
23 september, morgen dus... 8h gaat misschien niet lukken...
Ik had dat ding iets veranderd qua loops, dus betrouwbaar issie niet meer helemaal, ik ga even testen op hoeveel loops ie moetquote:
het is wel een zipje zo...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kan dat script wel ff mirroren: Hierrrr Om die irritante wachttijden te voorkomen
Ja.. ik heb de .ahk geprobeerd, maar dan krijg ik ander meuk te zienquote:
Omg, it's over 9000!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kan niet precies om 20:00 komen maar ik doe wel mn best om B6 te vergelen.
Lukt vast wel met OVER 9000! inkt.
Benadering voor 10 mensen:quote:Op woensdag 22 september 2010 23:00 schreef LeaderRoel het volgende:
We hebben echt veeeeeel meer mensen nodig willen we de hele bal geel maken.
Hotkeys?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Deze werkt nu met grootste brush
#NoEnv ; Recommended for performance and compatibility with future AutoHotkey releases.
SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability.
SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory.
#p::Pause
#x::ExitApp
#space::
MouseGetPos, baseX, baseY
SetMouseDelay, 10
arcrad = 36
currad = 0
cr = 10
oldX = baseX
oldY = baseY
newX = baseX
newY = baseY
loop 35
{
while currad < 360
{
newX := baseX + ( sin(currad * 0.01745329252) * cr )
newY := baseY + ( cos(currad * 0.01745329252) * cr )
MouseClickDrag, left, oldX, oldY, newX, newY
sleep 20
oldX := newX
oldY := newY
currad := currad + arcrad
}
currad := 0
cr := cr + 30
}
Spreekt voor zich lijkt me.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef zyx1981 het volgende:
Misschien handig om voor de lokatie van de ogen, traan en mond ook coördinaten af te spreken?
Lijkt het me handig om die alvast aan te geven op de drawball voor 20:00, zodat iedereen weet dat daar geen geel moet komenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef zyx1981 het volgende:
Misschien handig om voor de lokatie van de ogen, traan en mond ook coördinaten af te spreken?
Hij begint geweldig, maar gaat te lang door, op een gegeven moment buiten de bal gaat ie vensters sluiten en programma's openen, anders was hij baas geweest.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:17 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Win-Spatie runnen script
Win-X stoppen script
ff op tijd afbreken of "loop 35" naar beneden aanpassen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:22 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Hij begint geweldig, maar gaat te lang door, op een gegeven moment buiten de bal gaat ie vensters sluiten en programma's openen, anders was hij baas geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |