We moeten een lijst maken van mensen die meedoen, en bepaalde gebieden markeren die sommige mensen moeten doen... Heeft iemand daar zin in?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef Dhaha het volgende:
Hallo allemaal,
In het drawball topic ( [Drawball # 6] Paint de :') smiley! ) is er al veel gediscussieerd over plannen om de drawball geheel geel te krijgen, en vervolgens de hele bal te veranderen in eensmiley.
Uit een poll is gebleken dat 20:00 de beste tijd is om dit te doen.
Bij deze een oproep voor alle Fokkers die dit lezen, om op donderdag 23 september om 20:00 flink te gaan gelen op two.drawball.com.
De beste manier om alles zo snel mogelijk geel te krijgen is het volgende patroon:
[ afbeelding ]
Gooi niet te veel inkt in het rondje, dat kost teveel inkt, als geel de overheersende kleur is, is het goed.
Spaar dus allemaal inkt op voor morgenavond 20:00! Dit gaat ons lukken beste mensen.
Doe ik!! komt in de OPquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We moeten een lijst maken van mensen die meedoen, en bepaalde gebieden markeren die sommige mensen moeten doen... Heeft iemand daar zin in?
Maak je wel een lijst van deelnemers?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Doe ik!! komt in de OP
-edit- ik faal in dat soort dingen, heb nu al geen idee hoe je vierkanten maakt in paint
dus iemand anders aub.
Okéquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maak je wel een lijst van deelnemers?
Ik heb trouwens geen paintskillz of veel vrijetijd dus ik kan ook geen paint maken van wie wat doet... Iemand anders intresse?quote:
So you're in?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef danilel het volgende:
Ter info
heb me net per pm aangemeld bij pirana
Yip, enige probleem is dat ik niet om 20.00 uur thuis ben.quote:
sure!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Yip, enige probleem is dat ik niet om 20.00 uur thuis ben.
Maar ik neem aan dat ik iets later ook nog kan gelen?!
Sorry, nu welquote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik sta nog niet op de lijstIk ga toch meedoen
Dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Fluweel het volgende:
KUT! EXPEDITIE ROBINSON EN OH OH CHERSO !
Ik paint wel in de reclames
Hier en daar wat geel poetst men niet weg, teveel werkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Heeft geen zin, vannacht word je er weer uitgepaint, beter inkt sparen!
Upload hem danquote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet klagen natuurlijk, maar ik vind dat mijn eigen cirkelscript iets effectiever is... Verbruikt mijns inziens ook minder inkt?
Linkje?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet klagen natuurlijk, maar ik vind dat mijn eigen cirkelscript iets effectiever is... Verbruikt mijns inziens ook minder inkt?
Maar je doet wel mee?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
23 september, morgen dus... 8h gaat misschien niet lukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |