quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
En dat zeg jij?quote:
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet postenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel naar jouw fok neuk vrouwen
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Jezus dat nieuwe topic duurde ook lang
[..]
En dat zeg jij?
Jij begint met excuses aanbieden.
Zou me god niet weten waarom
Dan doe ik het voor je: Yuki.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet posten
Paar keer mee uit geweest jaquote:
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Sd laat eens horen hoe je dat merk uitspreekt
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.
Kut zélf op johquote:
mijn ervaring is dat als je meer dan één date met een fokster hebt, je 9 van de 10 keer toch wel in bed beland.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
In het haags is het kankah autowquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??
Geen ouwe koe; doe je nog steeds zo nu en dan, wat Anne zegt dus..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
Daar was ik al bang voahquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In het haags is het kankah autow
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo had ik hem nog niet bekeken
Doe je toch wat fout!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Is een oude opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.
Hij zat als een van de eerste mobiel te Fokken, dus ik gok dat we dat niet gaan krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, hoe ver woont die gek van zijn werk af ?? kunnen we berekenen hoe lang we rust hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |