klopt, sorry ik verwarde je met salvador, excuses!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Bankfurt en ik..? Ik weet niet waar je die bull shit vandaan haalt?
Ik versprak me! Sorry.
Dan nog branden de torens hoor.quote:
waar begint dat proces dan..?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is de interactie tussen het gewicht en het vallen. Jij kunt bijvoorbeeld gemakkelijk een koelkast op je voeten laten rusten. Gooi je die koelkast er op, dan vermeerdert de hoeveelheid botjes in je voet zich aanzienlijk
Hetzelfde geldt voor de toren. Het gewicht van de x aantal verdiepingen kan het makkelijk houden. Knallen die verdiepingen er echter van een bepaalde hoogte op, dan begeeft de boel het.
edit: (als dat overigens was wat je bedoelde, dan heb je helemaal gelijk, ik dacht dat je in rust bedoelde)
niet dat ik je overigens een koelkast op je voeten toewens oid
Ondanks dat ik het snap...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
waar begint dat proces dan..?
en waarom begint het niet langzaam/ schokkerig maar is het praktisch direct op snelheid?
hoe kan het zo snel op snelheid komen?
ik zou bij een non-demolition collapse eerder verwachten dat zeg de eerste 10 a 15 te cruschen verdiepingen nog wat aarzeld gaan, en dat daarna, door de genoeg opgebouwde hoeveelheid momentum, het goed op gang komt...
maar wat zien we?
Het chruch-proces begint vrijwel direct op volle snelheid.
Om de kijker het idee te geven dat het verschillende beelden zijn misschien..quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan nog branden de torens hoor.![]()
Weet alleen niet goed waarvoor ze dat zouden doen?
Hmmm....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om de kijker het idee te geven dat het verschillende beelden zijn misschien..
Precies.. we zien praktisch geen weerstand... vanaf het begin meteen al. Nonsens, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
en waarom begint het niet langzaam/ schokkerig maar is het praktisch direct op snelheid?
ik zou bij een non-demolition collapse eerder verwachten dat zeg de eerste 10 a 15 te cruschen verdiepingen nog wat aarzeld gaan, en dat daarna, door de genoeg opgebouwde hoeveelheid momentum, het goed op gang komt...
maar wat zien we?
Had ik niet gezien inderdaad. Ligt eigenlijk een beetje aan de afstand tot het wtc van de skyline. Als dat ene " verspringende" gebouw redelijk dichtbij ligt, de rest ver naar achter kan het perspectief-gezien gewoon zo zijn. Vraag me af of het mogelijk is de area te streetviewen om het te testen, ik ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het eerste shot, wat van die knul is wordt later uitgezonden door een omroep.
Dan zie je een klein gebouw in de voorgrond staat die veranderd...
Zie je dat echt niet? Pijlen staan erbij.
Kijk als de hele omgeving mee zou veranderen, ietsjes, dan zeg ik ja...
Zoals dat shot met die hoge toren in het midden, dat zie ik wel, dat kan, maar die eerste shot?
Nee dat is te extreem.
[..]
Hoort ook een lange video bij, zal ik je niet aandoen, maar is ook machtig interessant!
[..]
Oh, okay.
(vind sowieso dat jullie best kinderachtig tegen elkaar kunnen zijn..)
Het zou bewijs kunnen zijn dat ALLE amateurbeelden waarop het vliegtuig te zien is, nep zijn. Dan wel flink bewerkt, om het volk te overtuigen van een vliegtuig. Maar was het er echt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm....
Maar het is toch niet erg dat ze die film gebruiken?
Ligt een beetje aan over welke toren / gebouw je het hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar wat zien we?
oompa! In het midden? Hebbie een brilletje nodig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan over welke toren / gebouw je het hebt
Bij de wtc-torens is er in het midden een gat geslagen. De verdiepingen daarboven zijn dus dat wat de impuls krijgt.
Bij wtc7 verliep de instorting totaal anders.
nja je begrijpt wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
oompa! In het midden? Hebbie een brilletje nodig?
ja, dat vond ik het rare aan het verhaal, dei vrouw aan de telefoon zegt letterlijk oh my god another hit (of in die trant) did you see it?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zou bewijs kunnen zijn dat ALLE amateurbeelden waarop het vliegtuig te zien is, nep zijn. Dan wel flink bewerkt, om het volk te overtuigen van een vliegtuig. Maar was het er echt?
Ik weet niet of het kwartje valt, maar deze beelden waren dus van CNN... vervolgens bewerkt om ze als amateur beelden te slijten.
Nee, want dan zou jouw theorie veel beter kunnen toepassen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja je begrijpt wat ik bedoel toch?
totally...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nonsens, als je het mij vraagt.
ja maar dat maakt toch niet uit? het is een grote massa die valversnelling ondervindt en daarna met een extreme kracht er op neer komt, iemand zal het vast wel berekend hebben wat de kracht was die daarbij vrijkwam als je echt de cijfertjes wilt weten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, want dan zou jouw theorie veel beter kunnen toepassen.
Nu is het dus een beetje wat op veel moet vallen zonder resistant.
Dan shiften we meteen door naar audio fakery..quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ja, dat vond ik het rare aan het verhaal, dei vrouw aan de telefoon zegt letterlijk oh my god another hit (of in die trant) did you see it?
Hmmm... denk denk denk....
nja sorry zo werkt de wereld nou eenmaal, je hoeft geen weerstand te zien...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies.. we zien praktisch geen weerstand... vanaf het begin meteen al. Nonsens, als je het mij vraagt.
1, penn plaza 24 th floorquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef oompaloompa het volgende:
welk adres stond die gast ook al weer?
Ben niet zo dol op cijfertjes, maar is hier geen formule voor?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ja maar dat maakt toch niet uit? het is een grote massa die valversnelling ondervindt en daarna met een extreme kracht er op neer komt, iemand zal het vast wel berekend hebben wat de kracht was die daarbij vrijkwam als je echt de cijfertjes wilt weten.
dat lijkt redelijk onmogelijk volgens google mapsquote:
impuls = de energie die op de toren terecht komt = massa*snelheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben niet zo dol op cijfertjes, maar is hier geen formule voor?
Huppeldepup law of nogwattus?
Volgens velen niet. Er is niets voor niets na 9 jaar nog zoveel ophef over dit gebeuren. Zo logisch als het voor jou schijnt te zijn, is het echt niet voor anderen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja sorry zo werkt de wereld nou eenmaal, je hoeft geen weerstand te zien...
http://en.wikipedia.org/wiki/Impulse_(physics)
Hb het voor je opgezocht...in de clip.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat lijkt redelijk onmogelijk volgens google maps
Ah, ik heb ook een fiets!quote:impuls = de energie die op de toren terecht komt = massa*snelheid
snelheid is (zonder weerstand van de lucht etc) 9.81 meter per seconde kwadraat
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zoveel ophef is er niet hoor. Die wetten gelden al vanaf Newton (begin 1700). Het breken van die wetten wordt alleen waargenomen zodra je de wereld van de quantumfysica betreedt. Er is nog nooit een moment geweest waarop die wetten ongelijk bleken te hebben. De discussie daarover m.b.t. 9-11 is een schijndiscussie die gevoerd wordt door mensen die het gewoon niet begrijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens velen niet. Er is niets voor niets na 9 jaar nog zoveel ophef over dit gebeuren. Zo logisch als het voor jou schijnt te zijn, is het echt niet voor anderen.
de versnelling is 9.81m/s kwardraatquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
impuls = de energie die op de toren terecht komt = massa*snelheid
snelheid is (zonder weerstand van de lucht etc) 9.81 meter per seconde kwadraat
Ah.. dus jij ... die nog met haar ass op de universiteit rond hobbelt heeft meer kennis dan bijvoorbeeld Richard Gage...die al diverse projecten op zijn naam heeft staan. Of Ron Brookman.... structural engineer sinds 1986. En zo zijn er nog meer te noemen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zoveel ophef is er niet hoor. Die wetten gelden al vanaf Newton (begin 1700). Het breken van die wetten wordt alleen waargenomen zodra je de wereld van de quantumfysica betreedt. Er is nog nooit een moment geweest waarop die wetten ongelijk bleken te hebben. De discussie daarover m.b.t. 9-11 is een schijndiscussie die gevoerd wordt door mensen die het gewoon niet begrijpen.
Hoe groot is de kans dat wetten die alle bewegingen ter wereld 300 jaar correct beschrijft, toevallig net die ene keer niet werkt?
Ja ik had het ook net opgezocht. Echter krijg ik het beeld totaal niet nagemaakt met google maps, niet eens iets dat in de buurt kan komen. Misschien moet ik er de maps van het wtc complex eens bij pakken, want dit is vreemd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hb het voor je opgezocht...in de clip.
[..]
Ik wil zeker mijn best doen om het uit te leggen. Waar raak je de draad kwijt / wat is er onduidelijk?quote:Ah, ik heb ook een fiets!![]()
Oftewel, het zal wel, ben daar niet goed in, zoals je merkt.![]()
Dat valt ook wel mee hoor. Zijn een paar uitzondering waarvan de helft liegt over hun expertise en de andere helft gewoon ja vreemd is? Ik bedoel er is een natuurkundige die er van overtuigd is dat de torens naar beneden geschoten zijn met starwars achtige lazerbeams vanuit de ruimte.quote:Waarom zeggen grote namen die professor zijn enzo het dan toch anders?
Het zijn ook twee verschillende beelden kijk maar naar het World Financial Center en Woolworth building, de opname hoek is verschillend in beide shots. Het gebouw waar op gefocused wordt staat stuk dichterbij op de opname locaties (one penn plaza en columbus circle voor CNN). Om te bewijzen dat het fake is is het simpel een foto nemen van beide locaties, vraag je eens af waarom de maker van het conspirancy filmpje dat niet gedaan heeft...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om de kijker het idee te geven dat het verschillende beelden zijn misschien..
zucht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zoveel ophef is er niet hoor. Die wetten gelden al vanaf Newton (begin 1700). Het breken van die wetten wordt alleen waargenomen zodra je de wereld van de quantumfysica betreedt. Er is nog nooit een moment geweest waarop die wetten ongelijk bleken te hebben. De discussie daarover m.b.t. 9-11 is een schijndiscussie die gevoerd wordt door mensen die het gewoon niet begrijpen.
Hoe groot is de kans dat wetten die alle bewegingen ter wereld 300 jaar correct beschrijft, toevallig net die ene keer niet werkt?
Dat zal niet gaan, ben echt cijfer en formule blind...quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik had het ook net opgezocht. Echter krijg ik het beeld totaal niet nagemaakt met google maps, niet eens iets dat in de buurt kan komen. Misschien moet ik er de maps van het wtc complex eens bij pakken, want dit is vreemd.
[..]
Ik wil zeker mijn best doen om het uit te leggen. Waar raak je de draad kwijt / wat is er onduidelijk?
Die heb ik snel afgezet, vond het maar een raar mens.quote:Dat valt ook wel mee hoor. Zijn een paar uitzondering waarvan de helft liegt over hun expertise en de andere helft gewoon ja vreemd is? Ik bedoel er is een natuurkundige die er van overtuigd is dat de torens naar beneden geschoten zijn met starwars achtige lazerbeams vanuit de ruimte.
Dus deze meneer is niet goed?quote:Op de totale populatie van expert, mensen met een diplomna & goede opleiding is misschien 0.01% (vermoedelijk een overschatting) die er vraagtekens bij zet. Vraagtekens die logisch gewoon niet in orde zijn wat ook aangetoond is door de overige 99.99% voor zover zij zich er mee wilen bemoeien.
klopt, foutjequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:57 schreef Orwell het volgende:
[..]
de versnelling is 9.81m/s kwardraat
Nogal wat inferenties. Ik stel mijzelf niet boven hem. Ik stel 300 jaar werkelijkheid boven hem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. dus jij ... die nog met haar ass op de universiteit rond hobbelt heeft meer kennis dan bijvoorbeeld Richard Gage...die al diverse projecten op zijn naam heeft staan. Of Ron Brookman.... structural engineer sinds 1986. En zo zijn er nog meer te noemen...
En ja..Richard Gage neem jij niet meer serieus na zijn kartonnen dozen demo... maar goed... hij heeft weldegelijk gewerkt aan projecten waar jij alleen nog van mag dromen.
Daarnaast: NOG NOOIT zijn gebouwen met een stalen constructie op een dergelijke manier in elkaar gedonderd. Dus die wetten van jou.. die hebben op 1 dag 3 keer hun werk gedaan? Ik denk dat Newton zich in zijn graf omdraait als ie jouw beweringen zou lezen.
Of ik begrijp je niet goed, of je zit er naast. Het financial center staat uiterst rechts. Het woolworth building staat daar vlak voor. Als ik de film pauzeer en van het ene naar het andere beeld switch, dan verdwijnt het woolworth building, maar WTC en financial blijven op een miniscuul tikkie na op precies dezelfde positie in precies dezelfde hoek staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:03 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het zijn ook twee verschillende beelden kijk maar naar het World Financial Center en Woolworth building, de opname hoek is verschillend in beide shots. Het gebouw waar op gefocused wordt staat stuk dichterbij op de opname locaties (one penn plaza en columbus circle voor CNN). Om te bewijzen dat het fake is is het simpel een foto nemen van beide locaties, vraag je eens af waarom de maker van het conspirancy filmpje dat niet gedaan heeft...
ik denk dat hij het verschil tussen snelheid en versnelling wél weet..quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
Die uitspraak over wat hij bereikt heeft & dat ik daar alleen van zou kunnen dromen slaat al helemaal nergens op, hij is niet eens een wetenchapper?
Dan ga daar vooral mee door!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, ben echt cijfer en formule blind...
Vandaar ook die jip en janneke vragen, zodat ik jip en janneke taal terug kan verwachten.
[..]
Ik heb alleen over en van haar gelezen, dat was genoeg ;Pquote:Die heb ik snel afgezet, vond het maar een raar mens.
[..]
Zal ik even moeten googlen, ligt er een beetje aan wat hij zegt, wat hij publiceert en wat daarover gezegd wordt. Sowieso is die journal waar op die pagina naar verwezen wordt een farce (beetje lang verhaal kn het wel typen maar denk dat het op wikipedia wel uitgelegd staat).quote:
Als dat ene gebouw heel dicht bij de locatie ligt, de rest ver weg, kan deze perspectief-verandering heel goed bestaan. Dat i waarom ik dmv google maps dit wilde bepalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of ik begrijp je niet goed, of je zit er naast. Het financial center staat uiterst rechts. Het woolworth building staat daar vlak voor. Als ik de film pauzeer en van het ene naar het andere beeld switch, dan verdwijnt het woolworth building, maar WTC en financial blijven op een miniscuul tikkie na op precies dezelfde positie in precies dezelfde hoek staan.
Dus leg het me goed uit... als ik het mis heb.
Alsof ik het verschil niet weetquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik denk dat hij het verschil tussen snelheid en versnelling wél weet..
Er zijn mensen die wel op 1 dag een hele ananas hebben gegeten. Dat is dus het verschil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
klopt, foutje
Het valt dus sneller = meer kracht
[..]
Nogal wat inferenties. Ik stel mijzelf niet boven hem. Ik stel 300 jaar werkelijkheid boven hem.
Ik heb overigens ook nog nooit op 1 dag een hele ananas gegeten, betekent dit dat dit onmogelijk is?
Die uitspraak over wat hij bereikt heeft & dat ik daar alleen van zou kunnen dromen slaat al helemaal nergens op, hij is niet eens een wetenchapper?
Ik kan niet anders...quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan ga daar vooral mee door!
Je zou nog raar staan te kijken als dat verhaal uitkomt...quote:Ik heb alleen over en van haar gelezen, dat was genoeg ;P
Zo doe ik het tegenwoordig ook.quote:Zal ik even moeten googlen, ligt er een beetje aan wat hij zegt, wat hij publiceert en wat daarover gezegd wordt. Sowieso is die journal waar op die pagina naar verwezen wordt een farce (beetje lang verhaal kn het wel typen maar denk dat het op wikipedia wel uitgelegd staat).
Uiteindelijk kun je over wetenschappers vrij veel vinden, vooral amerikaanse omdat daar bv ook studentenratings etc van gevonden kunnen worden. Dit in combinatie met de hoeveelheid gepubliceerd onderzoek & de bekendheid van de journals waarin gepubliceerd wordt geeft wel een goed beeld van een odnerzoeker.
Nja ik heb gewoon het voordeel dat ik redelijk beta ben opgeleid en dus best goed kan volgen hoe er beredeneerd wordt. Zodra het bijvoorbeeld gaat over de voorgeschiedenis van Irak en Amerika ben ik snel monddoodquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kan niet anders...![]()
[..]
Je zou nog raar staan te kijken als dat verhaal uitkomt...![]()
[..]
Zo doe ik het tegenwoordig ook.
Maar dan nog, als je het goede niet wilt zien in een mens omdat op het internet iemand zwart gemaakt wordt...
Is zo jammer dat je er zelf niet in zit, met die mensen kan praten, of dat je aanwezig was op 9-11 zelf.
(alhoewel ik er niet aan moet denken om mensen te zien springen enzo...)
Ik maak morgen screenshots. Mijn bed roept me nu al een kwartier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als dat ene gebouw heel dicht bij de locatie ligt, de rest ver weg, kan deze perspectief-verandering heel goed bestaan. Dat i waarom ik dmv google maps dit wilde bepalen.
[..]
Alsof ik het verschil niet weet
Wil je nog inhoudelijk op iets in gaan of is het feit dat ik een foutje heb getypt genoeg om rustig en voldaan te gaan slapen?
maar die beelden krijg ik dus niet gevonden op google maps met het opgegeven adres. De creenshot uit het filmpje zullen niet helpen aangezien die 2d zijn en het juist gaat over de afstand " je scherm in" tussen de gebouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik maak morgen screenshots. Mijn bed roept me nu al een kwartier.
Google maps heeft geen fatsoenlijke 3d view waarmee je het kunt vergelijken.. ja streetview, maar dus niet op die hoogte.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar die beelden krijg ik dus niet gevonden op google maps met het opgegeven adres. De creenshot uit het filmpje zullen niet helpen aangezien die 2d zijn en het juist gaat over de afstand " je scherm in" tussen de gebouwen.
maar google maps geeft toch de afstanden tussen de gebouwen? Dat is wat er nodig is. Het is alleen een monnikkenwerk om al die gebouwen op te sporen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Google maps heeft geen fatsoenlijke 3d view waarmee je het kunt vergelijken.. ja streetview, maar dus niet op die hoogte.
Nou ja, hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 05:50 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_9_11___.html?p=2,2
goh?
Wat een volstrekte idioterie!quote:Op donderdag 23 september 2010 01:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
het kost zeker niet meer moeite, waarschijnlijk zelfs minder om een gebouw slordig in te laten storten, waarom zouden ze dat niet hebben gedaan maar intentioneel de boel recht in hebben laten storten?
Wat is er mis met die vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |