dat gat is fake, gemaakt door explosieven.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ http://physics911.ca/modules/myalbum/photos/24.jpg&t=1]afbeelding ]
Ook wel een klein gaatje voor een Boeing.
Heb ik nog een vraagje...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Indirect wel, de massa van het gedeelte gebouw boven de impact hielp natuurlijk mee bij het instorten. Zoals ik het zie werden de vloeren te zwaar belast waardoor de gevel- en kernkolommen weer te zwaar belast werden. Dus in mijn paint de rode pijlen werden opeens allemaal veel dikker en begonnen allerlei onderdelen van de kern en de gevelstructuur het te begeven.
Al met al heeft het nog best lang geduurt voordat echt alles weg was.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik nog een vraagje...
Hoe vind jij het dat de crime scene (want das was, hoe dan ook) zo snel weg/verkocht was?
Dat zijn toch lellen van stalen balken...![]()
[ afbeelding ]
Wel grappig dat er blijkbaar zoveel troep over blijft dat dat nogal duurt voordat dat opgeruimd is. Vooral als je bedenkt dat er sommige mensen zijn hier die maar blijven roepen dat alles is verpulvert tot stof, maar tegelijkertijd net zo hard verdedigen dat alles heel snel is afgevoerd naar Azie ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik nog een vraagje...
Hoe vind jij het dat de crime scene (want das was, hoe dan ook) zo snel weg/verkocht was?
Dat zijn toch lellen van stalen balken...![]()
[ afbeelding ]
Het merendeel van het staal bleef liggen, maar alles daar tussen was zo'n beetje omgetoverd tot stof. Heel Manhattan was wit en het was nog geen Kerst.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel grappig dat er blijkbaar zoveel troep over blijft dat dat nogal duurt voordat dat opgeruimd is. Vooral als je bedenkt dat er sommige mensen zijn hier die maar blijven roepen dat alles is verpulvert tot stof, maar tegelijkertijd net zo hard verdedigen dat alles heel snel is afgevoerd naar Azie ofzo.
Als alles verpulverd is hoeft er geen staal meer te worden afgevoerd, dat is er dan nl niet meer, want het is verpulverd.
En het is een feit dat het grootste deel van het staal verdwenen is, zonder dat men het heeft kunnen (mogen) onderzoeken.quote:You have two 110 story office buildings.
You don't find a desk.
You don't find a chair.
You don't find a telephone, a computer.
The biggest piece of a telephone I found was half of a keypad,
and it was about this big:
(makes a shape with his hand about 4 inches in diameter)
The building collapsed to dust.
Jeetje, je begreep me zomaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al met al heeft het nog best lang geduurt voordat echt alles weg was.
De crime scene zelf is natuurlijk niet weg of verkocht, die ligt er nog steeds.
Kan ik me absoluut iets bij voorstellen, maar het verschepen om het als scrap metal te verkopen?quote:Waarom ze zo snel gingen, mja, daar kan ik alleen over speculeren, ik vermoed deels propaganda (beetje "Yes, we can!" avant la lettre) en deels gewoon praktisch, New York is nou eenmaal een wereldstad met veel mensen op straat, een drukbezet metronetwerk. Hoe sneller dat alles weer zou draaien hoe beter. Ook wel weer als propaganda richting de vermoedelijke daders "Ik worstel en kom boven", zeg maar.
Wie zou het dan wel hebben gedaan?quote:Overigens ben ik zelf van mening dat er ná 9/11 enorm misbruik/gebruik van de situatie is gemaakt door onder meer Bush en zijn havikvrinden, maar dat zij (of geheime diensten van de VS oid) alles in scene hebben gezet, dát geloof ik niet.
Tja, je hebt nou eenmaal staal en dat wat verpulverd was, was volgens mij beton en andere zachte materialen...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel grappig dat er blijkbaar zoveel troep over blijft dat dat nogal duurt voordat dat opgeruimd is. Vooral als je bedenkt dat er sommige mensen zijn hier die maar blijven roepen dat alles is verpulvert tot stof, maar tegelijkertijd net zo hard verdedigen dat alles heel snel is afgevoerd naar Azie ofzo.
Als alles verpulverd is hoeft er geen staal meer te worden afgevoerd, dat is er dan nl niet meer, want het is verpulverd.
quote:It is estimated that the search for victims and the clean up of the World Trade Center "Ground Zero" will take nine months. The collapse of the buildings at the World Trade Center created an estimated 1.5 million to 2 million tons of debris.
Mjah....leven ze ook in grotten?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een groep 'gelovige' mensen die een enorme hekel aan het emperialistische, ongelovige Verenigde Staten van Amerika.
Dittoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nou ? je maakt me benieuwd ...
ik drukte te vroeg op invoeren, heb de post nu aangepast met links, is wel veel lezen,maar als je de tijd voor hebt,zeker doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nou ? je maakt me benieuwd ...
Begrijp ik nou goed dat mensen denken dat 'ze' een 150 Kt wapen hebben gebruikt? Ter vergelijking:quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef THEFXR het volgende:
micro/mini nukes:
http://www.nuclear-demoli(...)ition-wikipedia.html
http://www.rense.com/general80/dprah.htm
http://www.thepriceofliberty.org/07/04/16/ward.htm
http://thewebfairy.com/911/h-effect/horseshoe.htm
http://www.nuclear-demolition.com/
http://www.waftit.com/Nukeused1.htm
http://z10.invisionfree.c(...)x.php?showtopic=8500
http://www.reformation.org/ground-zero.html
http://www.nucleardemolition.com/index.html
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/military.htm
Mooie compilatie waarop de flashes duidelijk te zien zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef THEFXR het volgende:
nee, hele kleine ,micro nukes, om de core om te krijgen.
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Qa7PN-8T2VY
Daarom wilde ik weten hoe dik het glas is...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mooie compilatie waarop de flashes duidelijk te zien zijn.
Nou heb ik hier geen geluid (ben nog steeds op de uni) maar die biljartbal geeft me al wel een vermoeden waar het over gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom wilde ik weten hoe dik het glas is...
Want er zullen mensen zijn geweest die het glas hebben ingeslagen omdat het zo ontzettend rokerig was.
Dan zal je in vol zonllicht ook een flits zien.
Trouwens is errrrrug interessant:
Gaat over het *tak *tak *tak platgaan van WTC 1 en 2.
!
Jah!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou heb ik hier geen geluid (ben nog steeds op de uni) maar die biljartbal geeft me al wel een vermoeden waar het over gaat
Waarschijnlijk over het dorgeven van energie en dat wanneer A B raakt de energie van A naar B doorgegeven wordt, A stil valt en B verder beweegt.
Is dat de claim die gemaakt wordt en dat de vallende verdieping dus afgeremd had moeten worden door de onderliggende massa?
Ppfff, heb 'm even afgekeken...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef THEFXR het volgende:
nee, hele kleine ,micro nukes, om de core om te krijgen.
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Qa7PN-8T2VY
hey ff, ik ben er best trots op dat ik dat af leidt uit een begin plaatje met een biljarttafelquote:
Dus kort door de bocht, omdat er lucht tussen de vloeren zaten, kon het sneller gaan?quote:
das iets te kort door de bocht, dat houdt geen rekening met de toename in impuls (energie door het vallen). Ik zoek wel even een betere uitleg. Het is niet de meest gemakkelijke natuurkunde, maar ook niet te moeilijk. Mijn didactisch vermogen schort denk ik gewoon nogalquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dus kort door de bocht, omdat er lucht tussen de vloeren zaten, kon het sneller gaan?
Dus 1 vloer kan geen 20 vloeren daarboven houden...
Het is de interactie tussen het gewicht en het vallen. Jij kunt bijvoorbeeld gemakkelijk een koelkast op je voeten laten rusten. Gooi je die koelkast er op, dan vermeerdert de hoeveelheid botjes in je voet zich aanzienlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Oblivion het volgende:
Vind het heul niet zo gek gevonden, immers het gewicht aan de bovenkant wordt steeds zwaarder dan waar het op neerploft...
Ah kijk....Okay.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is de interactie tussen het gewicht en het vallen. Jij kunt bijvoorbeeld gemakkelijk een koelkast op je voeten laten rusten. Gooi je die koelkast er op, dan vermeerdert de hoeveelheid botjes in je voet zich aanzienlijk
Hetzelfde geldt voor de toren. Het gewicht van de x aantal verdiepingen kan het makkelijk houden. Knallen die verdiepingen er echter van een bepaalde hoogte op, dan begeeft de boel het.
edit: (als dat overigens was wat je bedoelde, dan heb je helemaal gelijk, ik dacht dat je in rust bedoelde)
niet dat ik je overigens een koelkast op je voeten toewens oid
Ik zat net weer 1 te kijken naar building 7...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar die flitsen uit THFXR zijn filmpje dan?
aangezien die flitsen ook naast het gebouw te zien zijn in de rook lijkt het mij of brandend materiaal, of slechte opnames.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar die flitsen uit THFXR zijn filmpje dan?
Deze al wel eens gezien?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
aangezien die flitsen ook naast het gebouw te zien zijn in de rook lijkt het mij of brandend materiaal, of slechte opnames.
nopes, ziet er zo op het eerste gezicht erg uitgebreid en handig uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Deze al wel eens gezien?
http://www.historycommons.org/project.jsp?project=911_project
Nee, had ook niks met de quote te maken. (ben chaotisch van nature..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nopes, ziet er zo op het eerste gezicht erg uitgebreid en handig uit!
Ik zie alleen de relevantie t.o.v. de quote niet, maar misschien is dat de moeheid
niet exact, dat zie je zelfs wanneer de beelden elkaar afwisselen. Wel bij elkaar in de buurt. Die kans is ongeveer, met een 5 graden afwijking, 1-(35/36)^n waarbij n het totale aantal videobeelden is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Boeiend. Nog meer video fakery. Amateur die filmt heeft dezelfde beelden als CNN... nice.
gelukkig, dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, had ook niks met de quote te maken. (ben chaotisch van nature..)
Wilde je het laten weten en is zeker een handige site.
Dat ene gebouw!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Boeiend. Nog meer video fakery. Amateur die filmt heeft dezelfde beelden als CNN... nice.
NAHA.....er is gewoon 1 groepje gebouwen wat anders staat!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
niet exact, dat zie je zelfs wanneer de beelden elkaar afwisselen. Wel bij elkaar in de buurt. Die kans is ongeveer, met een 5 graden afwijking, 1-(35/36)^n waarbij n het totale aantal videobeelden is.
Het is de time line van 9/11quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gelukkig, dat vermoedde ik al
Ben ook nogal chaotisch
interessante vind ik de hoeveelheid info over de gebeurtenissen voor en na 9-11 zelf.
Oh gaan we weer op die tour? Ik vond jouw antwoord nogal nergens op slaan en dus ging ik er verder niet op in.. Je ziet namelijk duidelijk dat er bovenin de top van het gebouw al diverse flitsen en rook pluimpjes te zien zijn.... nog voor het instorten. Flitsen komen overeen met CD flitsen. Maar goed... laat maar zitten. Geen zin om verder met jou daar over te discussiëren kerel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
niet exact, dat zie je zelfs wanneer de beelden elkaar afwisselen. Wel bij elkaar in de buurt. Die kans is ongeveer, met een 5 graden afwijking, 1-(35/36)^n waarbij n het totale aantal videobeelden is.
Snap overigens niets van dat intro dingetje met de graden aangezien ze de lijk de vleugel laten volgen en zo dus rotatie op het horizontale vlak interpreteren als stijging in het verticale.
De "boeiend" is jouw manier van zeggen dat het filmpje nu genoeg behandeld is zonder toe te moeten geven dat het geen cd-flitsen waren?
Nee.... dat zie je verkeerd. Oompa legt het je wel uit zo..quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NAHA.....er is gewoon 1 groepje gebouwen wat anders staat!
Nee ik was op de uni zonder geluid :/quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh gaan we weer op die tour? Ik vond jouw antwoord nogal nergens op slaan en dus ging ik er verder niet op in.. Je ziet namelijk duidelijk dat er bovenin de top van het gebouw al diverse flitsen en rook pluimpjes te zien zijn.... nog voor het instorten. Flitsen komen overeen met CD flitsen. Maar goed... laat maar zitten. Geen zin om verder met jou daar over te discussiëren kerel.
Heb je het filmpje wel afgekeken en geluisterd wat men de beste amateur filmer vroeg?
huh ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NAHA.....er is gewoon 1 groepje gebouwen wat anders staat!
yeap ik vind het echt een hele interessante link, bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is de time line van 9/11
Compleet, zit heel wat werk in.
Ja soms noemt jokkebrok me een man, bankfurt en hij hebben er soms hele elkaar bevestigende gesprekken over, ik zie de lol er niet echt van in tbhquote:
Huh? Bankfurt en ik..? Ik weet niet waar je die bull shit vandaan haalt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
huh ik snap niet wat je bedoelt?
[..]
yeap ik vind het echt een hele interessante link, bedankt daarvoor
[..]
Ja soms noemt jokkebrok me een man, bankfurt en hij hebben er soms hele elkaar bevestigende gesprekken over, ik zie de lol er niet echt van in tbh
Het eerste shot, wat van die knul is wordt later uitgezonden door een omroep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
huh ik snap niet wat je bedoelt?
Hoort ook een lange video bij, zal ik je niet aandoen, maar is ook machtig interessant!quote:yeap ik vind het echt een hele interessante link, bedankt daarvoor
Oh, okay.quote:Ja soms noemt jokkebrok me een man, bankfurt en hij hebben er soms hele elkaar bevestigende gesprekken over, ik zie de lol er niet echt van in tbh
Video fakery FTW!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het eerste shot, wat van die knul is wordt later uitgezonden door een omroep.
Dan zie je een klein gebouw in de voorgrond staat die veranderd...
Zie je dat echt niet? Pijlen staan erbij.
Kijk als de hele omgeving mee zou veranderen, ietsjes, dan zeg ik ja...
Zoals dat shot met die hoge toren in het midden, dat zie ik wel, dat kan, maar die eerste shot?
Nee dat is te extreem.
[..]
Hoort ook een lange video bij, zal ik je niet aandoen, maar is ook machtig interessant!
[..]
Oh, okay.
(vind sowieso dat jullie best kinderachtig tegen elkaar kunnen zijn..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |