Is dat een nee?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eh, die wapens in 'beton' zijn toch uit het puin onder 1 en 2 gehaald?
Of vergis ik mij? En dan nog, waarom zou ik een rapport gelezen moeten hebben om een vraag te kunnen stellen die daar op zijn best zijdelings mee te maken heeft?
Nou, wat is jouw verklaring voor de extreme hitte in de puinhopen na instorting?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan het weer ontopic? Die hele
discussie of beton wel of niet smelt is niet relevant. Zoek eerder eens naar de oorzaak van de extreme hitte... die overigens weken lang aanhield dat de zolen van de laarzen van de bergingswerkers smolten, dat er miljoenen liters bluswater nodig waren... dat soort dingen. Jullie discussie hoort in wetenschap thuis en leidt de aandacht af van het onderwerp....imho.
lijkt heel relevant met betrekking tot de vraag of het gesmolten is & hoe het pistool er in terecht gekomen is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan het weer ontopic? Die hele
discussie of beton wel of niet smelt is niet relevant. Zoek eerder eens naar de oorzaak van de extreme hitte... die overigens weken lang aanhield dat de zolen van de laarzen van de bergingswerkers smolten, dat er miljoenen liters bluswater nodig waren... dat soort dingen. Jullie discussie hoort in wetenschap thuis en leidt de aandacht af van het onderwerp....imho.
Ik ben bezig ja...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij het helemaal gelezen?
Ik ben afgehaakt na die rode opmerking over de plattegronden die niet zouden kloppen, terwijl dat twee plattegronden zijn die over elkaar liggen, de bestaande kelder en de 'nieuwe' bovenbouw die uitkraagt.quote:
Aangezien staal smelt boven ca. 1500 graden moet het spul eromheen dus lager in temperatuur geweest zijn, anders zouden die brokken staal ook vloeibaar geworden zijn, toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb jij dat stuk "meteoriet" goed bekeken? Het zit vol met stukken staal van het WTC. Het blijf niet alleen bij die klomp het het pistool hoor.
Het lijkt dus helemaal niet te wijzen op wat jij nu weer uit je duim zuigt.
Misschien lag het staal lager dan het smeltende GESTEENTE (voor het gemak) en is het gemolten gesteente naar beneden gedropen, om op en rond het staal terecht te komen en weer uit te harden.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aangezien staal smelt boven ca. 1500 graden moet het spul eromheen dus lager in temperatuur geweest zijn, anders zouden die brokken staal ook vloeibaar geworden zijn, toch?
Beton zou smelten bij 3000 graden.
Ergo: het spul om het staal heen is geen beton.
Plus de kinetische energie die ergens naartoe moet als er zoveel gewicht aan toren naar beneden stortquote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Chemische reactie inderdaad tussen cement en water (thermisch zelfs). Beton blijft in principe ook altijd doorgaan met uitharden.
Er komt zoveel warmte bij het uitharden vrij dat de bekistingen voor de Hooverdam bijvoorbeeld voorzien zijn van koelleidingen omdat anders het niet gestort zou kunnen worden.
Dan is het dus de vraag of er gips is zit; dan is het waarschijnlijk niet het beton maar bv. de gipsplaten etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb jij dat stuk "meteoriet" goed bekeken? Het zit vol met stukken staal van het WTC. Het blijf niet alleen bij die klomp met het pistool hoor.
Het lijkt dus helemaal niet te wijzen op wat jij nu weer uit je duim zuigt.
Dan nog had het niet warmer kunnen zijn dan de smelttemperatuur van staal, volgens mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien lag het staal lager dan het smeltende GESTEENTE (voor het gemak) en is het gemolten gesteente naar beneden gedropen, om op het staal terecht te komen en weer uit te harden.
Er wordt door diverse bronnen ook gesproken over gesmolten staal, alleen dat bestaan er van wat doodgezwegen/genegeerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog had het niet warmer kunnen zijn dan de smelttemperatuur van staal, volgens mij.
Een heter, langduriger, groter oppervlak, met meer verdiepingen boven zich brand van 1975 zonder fireproofing kon het het wel allemaal houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
En juist die fireproofing was er voor een flink deel afgeslagen in de twee torens.
verbuigen is iets compleet anders dan desintegreren.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, toch is het zo, staal verliest rap zijn sterkte boven een graad of 500 Celsius.
En dan is het relatief makkelijk om zo'n balk te buigen.
maar was er bij die brand een vliegtuig dwars door de dragende kolommen aan de buitenkant van het gebouw gevlogen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een heter, langduriger, groter oppervlak, met meer verdiepingen boven zich brand van 1975 zonder fireproofing kon het het wel allemaal houden.
Gek, dat alleen op 911 algehele coherente collectieve metaalmoeheid toeslaat.
Best wel belachelijk dat een zwak zielig flut brandje de fireproofing vernaggeld heeft. Ik geloof daar niets van. Of de fireproofing is flauwekul of er speelt meer op die ene dinsdag.
http://www2.ae911truth.org/info/24quote:Fire department personnel, recorded on video, reported seeing "molten steel running down the channel rails… like you're in a foundry – like lava from a volcano." Joe O'Toole, a Bronx firefighter, saw a crane lifting a steel beam vertically from deep within a pile. He said "it was dripping from the molten steel." Bart Voorsanger, an architect hired to save "relics from the rubble," stated about the multi-ton "meteorite" that it was a "fused element of molten steel and concrete."
Geloof jij dat een vliegtuig door dragende kolommen van onderstaand formaat heen vliegt?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar was er bij die brand een vliegtuig dwars door de dragende kolommen aan de buitenkant van het gebouw gevlogen?
er is dan ook een flink deel van een wtc opgevallen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier heb je je gipsbal () trouwens:
[ afbeelding ]
[..]
http://www2.ae911truth.org/info/24
Hier kan je nog wel wat mee. Anomalies at the WTC and the Hutchison Effectquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Misschien dat je gelijk hebt, maar is er bewijs voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er is dan ook een flink deel van een wtc opgevallen.
daardoor heb je meteen een reden voor de hoge druk
en door de hoge druk een hoge tempratuur
Dank.. mensen zouden sowieso die foto's in die link eens moeten bekijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier kan je nog wel wat mee. Anomalies at the WTC and the Hutchison Effect
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geloof jij dat een vliegtuig door dragende kolommen van onderstaand formaat heen vliegt?
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Geloof jij dat een vliegtuig door dragende kolommen van onderstaand formaat heen vliegt?
[ afbeelding ]
Vliegtuig + buldozer effect = veel minder brandbaar materiaal + gat waardoor koele buitenlucht aan wordt gezogenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verbuigen is iets compleet anders dan desintegreren.
De torens zijn niet gaan wobbelen. Maar het was ook totaal NIET heet. Het was gewoon koud/normaal.
Zie de Waving lady.
De statement inferno op impact area is bullshit.
Als daar koele lucht van buiten wordt AANGEZOGEN, waarom er dan rook aan de kant van het gat naar buiten? Dat zou dan immers de andere kant op moeten trekken. Op de foto niet goed te zien, maar check de beelden maar.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vliegtuig + buldozer effect = veel minder brandbaar materiaal + gat waardoor koele buitenlucht aan wordt gezogen
Oftewel, mogelijkheid tot een Waving Lady.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar goed ik snap wat je bedoelt en ik zou dat ook zeggen. Daarom zou het ook kunnen zijn dat die beelden gemanipuleerd zijn. Het gat zou op die hoogte als een windtunnel fungeren en de rook zou daardoor aan 1 kant naar buiten moeten komen en aan de andere kant zou lucht worden aangezogen...
Tenminste.. dat lijkt mij logisch.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2010 20:45:19 ]
Daar ben ik nog niet geheel zeker van...ben nog aan het onderzoekenquote:Tja.. ik wist even niet dat het staal van WTC 7 niet overeen zou komen met het staal van WTC 1 en 2... excuse me!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |