quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Bedankt. Bascross is gewoon een kut user.
Ja hè, je zou bijna denken dat het satire is. Ze zetten nog net geen duivelhoorntjes op de hoofden van de langslopende mensen die minder blank zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Thomass het volgende:
Ik heb een stukje gezien, maar wat een riooljournalistiek. Af-schu-we-lijk programma
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja hè, je zou bijna denken dat het satire is. Ze zetten nog net geen duivelhoorntjes op de hoofden van de langslopende mensen die minder blank zijn.
quote:
http://seattletimes.nwsou(...)rnalknowledge15.htmlquote:In 2002, what was once an obscure female anatomical feature known as the paraurethral glands, or Skene's glands, was officially renamed the prostate by the Federative International Committee on Anatomical Terminology.
Wat een onzinquote:Op donderdag 23 september 2010 23:13 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
http://seattletimes.nwsou(...)rnalknowledge15.html
Zodat ze nieuwe vloerbedekking in de winkel kunnen leggenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef Louis22 het volgende:
Ik vind dit wel tamelijk bizar, een gemeente die private ondernemingen subsidieert.
Treurig om mijn oude school zo te zien afdalenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef sander89 het volgende:
Echte te slecht Powned, groot nieuws voor hun dat pepernoten verboden zijn geworden op 1 school.
Ze hebben volgens mij moeite om een uitzending vol te krijgen.
Aldus de fanboy van powned.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:22 schreef Gorill0r het volgende:
Wat een ongelooflijke saaie slechte kut uitzending zeg. En dat webcam onderdeel
Dus je zou Jojanneke niet geven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ben alleen fan van Rutger. Rest van het programma is zwaar kut.
Ik zou Jojanneke harder geven dan ik hebben kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus je zou Jojanneke niet geven?
? wat bedoelt men hiermee, ik zou [...] gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik zou Jojanneke harder geven dan ik hebben kan
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:38 schreef pberends het volgende:
Belastinggeld uitgeven aan een paaldanseres.
In kubieke meters, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef bloodymary het volgende:
Terwijl zelfs Paul de Leeuw meer inhoud heeft.
Paul de Leeuw die zichzelf helemaal de hemel in prijst vanwege zijn unieke talent en vindt dat hij niet onder de Balkenende-norm maar de Beatrix-norm moet vallen, terwijl zijn trucje nu toch echt is uitgewerktquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef bloodymary het volgende:
Terwijl zelfs Paul de Leeuw meer inhoud heeft.
Hoogst irritant.quote:
Die vent mag echt opbokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Dat soort onzinnig nieuws is juist wat PowNews maakt tot wat het is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef sander89 het volgende:
Echte te slecht Powned, groot nieuws voor hun dat pepernoten verboden zijn geworden op 1 school.
Ze hebben volgens mij moeite om een uitzending vol te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |