Totdat je dr zat bent en dan kom je er niet zomaar van afquote:Op woensdag 22 september 2010 22:58 schreef Louis22 het volgende:
Wel een geil dingetje, die zigeunerinIk denk dat ik er ook maar een op de kop ga tikken.
Wat een Calimero-complex van een groep waarvan de meesten te betoeterd zijn om mee te draaien in de samenleving...quote:
Mja, dan krijg ik haar 48 broers en neven er cadeau bij.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Totdat je dr zat bent en dan kom je er niet zomaar van af
Was wel verkort...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef Natrium het volgende:
Of ik beschik over toekomstkijkende krachten, Of ze lieten vandaag 2 filmpjes zien die ze gister ook al lieten zien. Dus die over die CDA kerel en dat ouwe wijf wat helemaal in shock was omdat ons aller terror figuur een 'handgranaat' wierp.
Voor de rest was 't wel weer goed te doenEven een kwartiertje vermaak met je verstand op nul
Superquote:Op donderdag 23 september 2010 02:50 schreef Gorill0r het volgende:
Even de uitzending terugkijken op gemist, geen tijd gehad om 'm vandaag helemaal live te zien.
Wat vinden jullie verder van de OP? Heb hard mijn best gedaan om er iets van te maken
Volgend jaar komt er een HardGras programma op de tv, geweldige boeken dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef Fireblast het volgende:
Hm da's waar, het enige waar je wat van hoort is eigenlijk pownews.
Ze hebben ook nog meer tvprogramma's toch, of komen die later?
Ik vind 'm mooiquote:
Bedankt. Bascross is gewoon een kut user.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi
Ik zou d'r iig geen zin in hebben, al die linkjes etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |