Ja, wat bedoelde Wilders nou eigenlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef henkde_j het volgende:
Pff die vraag werd gemakkelijk ontweken door Brinkman.

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef fespo het volgende:
ik begin mij wel te irriteren aan de tot 5x aankondigen van aankomende items.
en de slecht items (interviews) van Jojanneke, die schele gozer met een grote bril en dat kleine ventje.
niemand kan toppen aan Rutger

Om over dat item van de RMS maar te zwijgen... Een beetje meer context had wel gemogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef fespo het volgende:
hier om maar gelijk een voorbeeld te nemen.
5x laten ze Jojanneke met een tijger zien.
uiteindelijk is het een item van 30sec waarin je een tijger een beetje ziet rollen en wel geteld 1 vraag. "bent u zenuwachtig"

Ik quote je even in de hoop dat zij ook meelezen. Heb geduld met ze gehad en de tijd gegeven om te groeien, maar dit wordt inderdaad strontirritant, hoop dat ze daar erg snel mee stoppen want dat item met die tijger vanavond is serieus 4 of 5 keer langsgekomen (in 15 minuten uitzending). Kap daarmee jongens!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef fespo het volgende:
ik begin mij wel te irriteren aan de tot 5x aankondigen van aankomende items.

Ja dat is erg vervelend inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:02 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Ik quote je even in de hoop dat zij ook meelezen. Heb geduld met ze gehad en de tijd gegeven om te groeien, maar dit wordt inderdaad strontirritant, hoop dat ze daar erg snel mee stoppen want dat item met die tijger vanavond is serieus 4 of 5 keer langsgekomen (in 15 minuten uitzending). Kap daarmee jongens!!

dat is ook wat makkelijker als het vrijblijvend en op elk willekeurig moment op een site geplaatst kan, maar niet moet, worden. Nu zijn ze verplicht om elke dag met items aan te komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef wolferl het volgende:
Ik mis de onderzoek journalistiek, hetgeen waar Geenstijl mee groot is geworden. Hot items die linkse omroepen links laten liggen (nee geen woordgrap), en die Geenstijl dan toch oppikte.

Ik vind ik het uitschot werkschuw tuig, maar ik had wel de indruk dat Daantje er heen was gestuurd om even die hippies te treiteren. We mogen weer blij zijn als het kabinet weer gaat beginnen, hebben ze tenminste een kwartier te vullen zonder al die 'ah gossie' televee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Arcee het volgende:
Weheh, die discussies met die kunstenaars. Half gevolgd, straks maar even goed luisteren wie er nou gelijk had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |