Gewoon de eerste trein pakken en dan om een uur of 9 binnen komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
naja, laat ook eigenlijk maar. Blijkbaar vinden jullie het normaal...
Die gaat om 4 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon de eerste trein pakken en dan om een uur of 9 binnen komen.
Snappen ze vast wel. De volgende keer plannen ze het vanaf 9 uur.
wilde ik net zeggen!quote:
Geen probleem dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef -moppie- het volgende:
05:33 Eindhoven
05:53 Hertogenbosch ('s)
06:22 Utrecht Centraal
06:32 Utrecht Centraal
06:47 Amersfoort
07:08 Amersfoort
07:44 Zwolle
07:56 Zwolle
08:05 Dalfsen
08:15 Ommen
08:26 Hardenberg
08:36 Coevorden
08:44 Nieuw Amsterdam
08:51 Emmen
Dat komt door het falen van Levi's werkgever.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een uur te laat dan.![]()
zo, flinke omleiding heb je gevolgdquote:
Ben onderweg nog ergens gestopt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo, flinke omleiding heb je gevolgd
Je bent gewoon een uur te laat, boeit niet hoe het komt!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat komt door het falen van Levi's werkgever.
De Lollifanten voerenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bent gewoon een uur te laat, boeit niet hoe het komt!
Wat moet je eigenlijk doen in Emmen Levi?
Precies!quote:
Moet jij alleen of gaan er nog meer collega's?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Precies!![]()
Nee, weer een projectje. Komt wel vaker voor, maar ze doen normaal nooit moeilijk over hotels.
We gaan met meer, maar die wonen niet in de buurt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Moet jij alleen of gaan er nog meer collega's?
komt goed schatjequote:
Even wachtenquote:
Ik krijg net een sms van GJ. Hij kan zondag komen voor zijn radio.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Even wachten![]()
GJ vraagt eerst wat we gaan eten, dan vraag ik aan hem 'blijf je eten?', dat is verkeerd en nu blijft ie niet eten.
wij kunnen zondag niet!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van GJ. Hij kan zondag komen voor zijn radio.
nee, wij moeten samen of met anderen die langs komen Formule 1 kijken!quote:
Oh ja... zou het bijna vergeten!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
gingen wij zaterdag geen nagels lakken?
Ik moet werken.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
gingen wij zaterdag geen nagels lakken?
quote:
* mee doet!quote:
Ook gij?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja... zou het bijna vergeten!
ja eh, als ze toch bezig isquote:
ja ja en daarna allemaal van die "kijk mijn nagels es gelakt zijn' fotos...quote:
merk ik dan niets van.quote:
heb je mijn/onze actie foto op de hives al gezienquote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja en daarna allemaal van die "kijk mijn nagels es gelakt zijn' fotos...
reactie terug gehad:quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
ik heb gemaild;
wat ben je toch een jankert!
Ik begrijp.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik rook nog een paar sigs per dag, mijn body (goddelijk as it is. serieus) komt niet op gang zonder ochtend sig. (op dit moment nog niet gerookt) Aangezien ik bijna dagelijks 1 jointje rook 's avonds, rook ik dus nog wel technisch gezien.
ik eet meer maar probeer het gezond te houden. zolang ik zoethout heb hoef ik niet te eten of roken.
drankgebruik is nog steeds te verwaarlozen.
groter probleem zijn de rokers...die roken waar je bij bent en het automagisch aanpakken van een sigaret is na 30 jaar roken een automagisme geworden.
ik vind het leuk, kwam Ama nou ook of niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vin je dat nog leuk mopsje?
Of zullen we een andere dag doen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij dacht dat jij aan zijn ding ging zitten..
nee, ik zal even kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je mijn/onze actie foto op de hives al gezien
dè gullie komt en dè ik voor de koffie, wijn ende nagellak zorg.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik vind het leuk, kwam Ama nou ook of niet?
wat spreken we af dan?
Das leuk! Maar dat kan ik niet maken, mamaria laten rijden..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dè gullie komt en dè ik voor de koffie, wijn ende nagellak zorg.
Laat je mamaria rijden, die heeft toch nog een jong aan den tiet!
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef FUFR het volgende:
ik zie maar een persoon in actie en das colt.
jij staat alleen maar die boom op te vrijen
Zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das leuk! Maar dat kan ik niet maken, mamaria laten rijden..
Moet ze eerst mij ophalen en daarna weer terug naar Eindhoven.
Mocht het te erg worden kan ik altijd Colt nog bellen of hij me op komt halen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef FUFR het volgende:
ik zie maar een persoon in actie en das colt.
jij staat alleen maar die boom op te vrijen
ja die is gekquote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das leuk! Maar dat kan ik niet maken, mamaria laten rijden..
Moet ze eerst mij ophalen en daarna weer terug naar Eindhoven.
Mocht het te erg worden kan ik altijd Colt nog bellen of hij me op komt halen!
ik sms ze wel ffquote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef -moppie- het volgende:
weet jij zeker dat ze komt dan?
ik kom wel, hoe laat moet ik er zijn?
zie jequote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor een pilsje doe ik dat wel heur.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik sta keihoog in een boom te wachten totdat mijn voorganger klaar is.
7 meter ofzo!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Juup© het volgende:
[..]Hoe hoog is keihoog bij jou? 2 meter van de grond?
jij bent gek, er is veel meer uit te slepen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
50 cmquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Juup© het volgende:
Het is maar 7 meter.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Juup© het volgende:
hij is er nog nietquote:
je belt maar, ik ben dan toch in de buurt.quote:
Gekleurde nagels?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent gek, er is veel meer uit te slepen.
voor je het weet rollen ze om 3 uur 's nachts de taxi inquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor je het weet rollen ze om 3 uur 's nachts de taxi in
fat chance, alleen als de wijn op is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor je het weet rollen ze om 3 uur 's nachts de taxi in
wel waar johquote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
ik kan niet vanaf 's middags al tot 's nachts wijn drinken.
je krijgt eerst koffiequote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
ik kan niet vanaf 's middags al tot 's nachts wijn drinken.
ik ben daar kei immuun voor, weet je datquote:Op woensdag 22 september 2010 16:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan stuiteren we met z'n allen door jullie kamer!![]()
Ik drink nu altijd extra dark roast Senseo, ook 's avonds en het doet me niks.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar kei immuun voor, weet je dat
't is net als met alcoholquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik drink nu altijd extra dark roast Senseo, ook 's avonds en het doet me niks.
ergens rond de klok van 2 doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus, hoe laat verwacht je ons?
Overigens... honger!
Colt wat eten we?
Goed!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens rond de klok van 2 doen?
Ze was automaten olie aan het bijvullen. Nu heb je atf in de motor gegooid.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef FUFR het volgende:
goede daad gedaan:
stond een vrouwbij de pomp die er olie bij wilde gooien...
door het peilpijpje!
Ik: you're doing it wrong!
eigenlijk wilde ik eerst een foto maken hoe je staat te klooienmet je trechtertje
ik heb ze toch maar ff geholpen
*borst klopt
10W40 bruin.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze was automaten olie aan het bijvullen. Nu heb je atf in de motor gegooid.
Hier sta ik van te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
10W40 bruin.
automatenolie is een andere couleur en doe je niet in een versnellingsbakauto.
wit nog wel wah!
veel verder reikt mijn autokennis dan ook niet.quote:
wij deden gewoon werkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef febster het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen, ja het was lekker op het terras.
Ja, STRP ga ik heen, sowieso, alle dagen denk ik dan maar meteen. Skills en de hey heb ik nog gezien, is het trouwens michel de hey?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef FUFR het volgende:
Damn apple fanfags
gezien dat modeselektor op Strp komt¿
en 6-11 skills en de hey in de ffnaar
jepquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, STRP ga ik heen, sowieso, alle dagen denk ik dan maar meteen. Skills en de hey heb ik nog gezien, is het trouwens michel de hey?
en je moet nog studeren ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef febster het volgende:
Ja ik weet niet hoor, techno en de Effenaar, lijkt me gewoon niet zo'n geslaagde combi. Daarnaast heb ik Awake in oktober en grote kans dat ik er in november weer bij ben en dan ook nog STRP, dat is wel weer even genoeg denk ik.
Hihiquote:
NOG STEEDS NIET GEZIEN.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef febster het volgende:
Ooh en Glee is echt een modderfucking bazen serie. Gay as hell (ofcourse), maar ooh zo tof! Het is een combi van een musical met een videoclip met een highschool movie, met Will&Grace en Desperate Housewives, tof dus
.
Ik heb zelfs zijn thuisadres, maar dat ga ik hier niet posten.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef ColtZ40 het volgende:
hoe heet hij en wat is zijn nummer?
Denvis? Klinkt als ehm, iets fouts..quote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef febster het volgende:
Hooi, dadelijk de Eindhovense Denvis bij DWDD.
Had wel verwacht dat jij die kendequote:
ok nu is het officieel febbie = gay.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef febster het volgende:
Ooh en Glee is echt een modderfucking bazen serie. Gay as hell (ofcourse), maar ooh zo tof! Het is een combi van een musical met een videoclip met een highschool movie, met Will&Grace en Desperate Housewives, tof dus
.
Jep, 12 uur gewerkt vandaag...soms heb je van die dagen...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef -moppie- het volgende:
Artic je bent klaar met werken heur
Gij kent um?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef ArTiC het volgende:
Denvis is een iemand, geen band.
Oh, hij hij komt uit Mierlo (net als Frank Lammers), niet Eindhoven.
Denvis heeft ook het bekende Hellmond filmpje gemaakt.
Via viaquote:
Eensch!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Leuke remake: http://www.3fm.nl/nieuws/detail/347222/De+clip+van+de+90s!+Hilarisch!
nou en?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
ok nu is het officieel febbie = gay.
Ken wel meer toffe gays.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef FUFR het volgende:
Sam's leraar is ook zo GAY als het maar zijn kan, compleet met beweginkjes en hoog stemmetje.
leuke gast ook.
Dat vind ik een geniale opmerking. Ik mag die leraar.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef FUFR het volgende:
Er zat een ouder op zijn stoel en die vond ie niet fijn zitten.
'ja die is al helemaal gevormd naar mijn billen'
ik dacht even dat de ouder van de stoel wilde springen..
Voor wie het niet door heeft, het was ouder info avond. (yawn)
zit feb dan niet zo op zn huid, zo durft ie zich niet te openbaren.quote:
hij is ook echt cute hoor, echt nog een manneke. da kan ook niet anders, hij is 25quote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat vind ik een geniale opmerking. Ik mag die leraar.
jij krijgt toch niet stiekem van die rare vadergevoelens hequote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is ook echt cute hoor, echt nog een manneke. da kan ook niet anders, hij is 25
ik heb hem in de houtgreepquote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef FUFR het volgende:
pas op, dadelijk springt Colt er uit.
tadaaaa!
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij krijgt toch niet stiekem van die rare vadergevoelens he
met een D !!!!quote:
Dan zijn ze nog schattig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is ook echt cute hoor, echt nog een manneke. da kan ook niet anders, hij is 25
sommigen blijven dat ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog schattig.
quote:
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog schattig.
Jep. En dan kun je maar beter vrienden zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.
nog erger dan vrouwen
sommige wel ja, ik heb alle soorten en leeftijden wel gezien, zo heb je homo's en flikkers, twee totaal verschillende groepen..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.
nog erger dan vrouwen
quote:
welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Indiana Jones.
Wat een prachtkwaliteit film
bi danquote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef febster het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer wanneer iemand vraagt of gay ben, dan was ik nu heeeulll rijk.
quote:
Ik wil je best een euro geven, zodra je uit de kast komt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef febster het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer wanneer iemand vraagt of gay ben, dan was ik nu heeeulll rijk.
wat een idee!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan zap je toch een andere zender op?
ben in een geniale buiquote:
Naah, vrouwen zijn veel leukerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil je best een euro geven, zodra je uit de kast komt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef febster het volgende:
Overigens heeft STRP echt een kutsite.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef febster het volgende:
[..]
Naah, vrouwen zijn veel leuker.
Welke dagen ga jij?quote:
omdat ze de lineup zo laat bekend maakten ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef -moppie- het volgende:
op vrijdag toch terwijl hij iemand die zaterdag komt wil zien.
Truste meisjequote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, meisjesbedtijd.
Trusten allemaal!
Trusten muts.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, meisjesbedtijd.
Trusten allemaal!
Moet je eens tegen Inu zeggenquote:
Net als de vorige keerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Juup© het volgende:
Fijn zo'n verhoging van de dosis Methylfenidaat, mijn ogen stuiteren bij wijze van spreken mijn oogkassen uit. Ach als het goed is duurt dit maar een paar dagen en dat zijn de ergste bijwerkingen weg (als het goed is).
Nee dan wordt ze boos en wil ze niet meer met je zoenenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan? Gaat zij mij slaan met haar gebreide handtasje?
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dan wordt ze boos en wil ze niet meer met je zoenen
Ik heb geen vrouw en ik spreek géén Poolsquote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik zoen mijn vrouw wel, weet ik iig zeker dat het gewaardeerd wordt.
Het laatste snap ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw en ik spreek géén Pools
Zie je wel dat je het snapt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tenzij jij doelt op een Poolse bruid o.i.d.
damn, vraag een nieuwequote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef bleiblei het volgende:
Mijn werklaptop is al 12 min aan het afsluiten.
Ik las in zoon topic daarover dat ze ook zo een familie in Best hebben gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef ArTiC het volgende:
Lekkere figuren die Roma @ Utrecht
Snel buitenflikkeren dus.
Deze hebben die vila in Utrecht dus gewoon gratis beschikbaar gekregen en driebergen had ze al 600k gulden oprotpremie meegegeven in 2001quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik las in zoon topic daarover dat ze ook zo een familie in Best hebben gehad.
Een stel tokkies uit de USA die daar tig jaar gevangenisstraf op hun naam hadden staan in de USA vanwege allerlei berovingen en inbraken, daarom in NL ontvangen werden als vluchtelingen, dikke villa gekocht in Best van al dat geld wat ze bij elkaar gejat hadden. Op een gegeven moment werd de omgeving spuugzat dat alles wat los en vast zat daar in de omgeving constant verdween, heeft de gemeente Best die villa overgekocht voor het dubbele van wat ze betaald hadden.
En wel gewoon uitkering trekken.
http://www.elsevier.nl/we(...)euners-2-miljoen.htmquote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik las in zoon topic daarover dat ze ook zo een familie in Best hebben gehad.
Een stel tokkies uit de USA die daar tig jaar gevangenisstraf op hun naam hadden staan in de USA vanwege allerlei berovingen en inbraken, daarom in NL ontvangen werden als vluchtelingen, dikke villa gekocht in Best van al dat geld wat ze bij elkaar gejat hadden. Op een gegeven moment werd de omgeving spuugzat dat alles wat los en vast zat daar in de omgeving constant verdween, heeft de gemeente Best die villa overgekocht voor het dubbele van wat ze betaald hadden.
En wel gewoon uitkering trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef FUFR het volgende:
wat een leuke bloeze, juup
nieuw?Spoiler is leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha.
je bent toch al aardig tokkie? Met je caravan, woonwijk, hondkeuze en de naam van je spruit?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef FUFR het volgende:
ik ga ook tokkie doen, misschien krijg ik dan ook een villa of een paar ton.
Je loops 2 weken achter tokkiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)t_doen_met_een_ipad/
check eerst ff zelf je eigen wijk op de allochtonenmeter.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch al aardig tokkie? Met je caravan, woonwijk, hondkeuze en de naam van je spruit?
sorry, ik zit niet in de applekliekquote:
tokkies zijn per definitie blankachtigquote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
check eerst ff zelf je eigen wijk op de allochtonenmeter.
het ziet hier wit van de mensen hoor.
Of je kijkt gewoon TVquote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry, ik zit niet in de applekliek
wij hebben geen neger, geen polen en die ene turk ook geen baanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tokkies zijn per definitie blankachtigOh, en er woont hier 1 neger, een turk met een baan een een handjevol polen, de rest zijn allemaal brave blanke burgers
perfecte white trash tokkiebuurt dusquote:Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij hebben geen neger, geen polen en die ene turk ook geen baan
Trustequote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bedtijd! Truste mensen en tokkie
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)t_doen_met_een_ipad/
Trusten dame. En ook voor de rest en tokkiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bedtijd! Truste mensen en tokkie
En Apple is zo dom om het filmpje van de originele site te laten verwijderenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 02:56 schreef febster het volgende:
Volgende week heb ik weer een normaal ritme, dus even niet zeuren om mijn rare post tijden.
Zou het er toch van komen dan (nwe telefoon)?quote:22.09.2010:
Zending is voorgemeld
22.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
23.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Doe ons een plezier, bestel niet meer via internetquote:Op donderdag 23 september 2010 07:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou het er toch van komen dan (nwe telefoon)?
En waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe ons een plezier, bestel niet meer via internet
je kan het bezorgen van pakketjes niet aanquote:
Ben ik zo voorspelbaar c.q. "doorzichtig"?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan het bezorgen van pakketjes niet aan
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Eny is als een dolle het kofferlabel aan het likken
ze weet waar de prioriteiten liggenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:27 schreef Juup© het volgende:
Echt ongelofelijk, ze zijn vlakbij Evi's kamerraam aan het graven en met een trilplaat bezig en zij slaapt gewoon door, maar als Bailey 's morgens vroeg om 05:00 uur voor haar deur zit te "miauwen" (althans daar moet het voor doorgaan want echt miauwen kan hij niet) dan wordt zij wakker
Gaan jullie weer op reis?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Eny is als een dolle het kofferlabel aan het likken
Nee niet daardoor, maar het was wel de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Onverwachte dingen e.d.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ben je nou in een psychische crisis gekomen vanwege gedoe met die telefoon? Ik zou mijn spullen dan ook maar weer in de winkel gaan halen
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze weet waar de prioriteiten liggen
Ah so..quote:Op donderdag 23 september 2010 08:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lara croft filmfiguur = avonturier
-moppie- klimt in bomen = avonturier
eerlijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar c.q. "doorzichtig"?
Het probleem met de telefoon was het begin de crisis, maar daar schrijf ik nog over binnenkort.
waarom heb ik dat nummer nu in mijn kop zonder op die link te klikken.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:33 schreef Juup© het volgende:
Stuiter, stuiter.
Waarom dit liedje nu weer in mijn hoofd zit
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerlijk?
ja, je bent de laatste tijd heel "doorzichtig"
Is op zich niet erg want je bent gewoon ietsje anders (wat is normaal?) maar ik merk via diverse wegen gewoon dat je je van de wijs laat brengen door dingen waar zelfs jij niet van ondersteboven hoeft te zijn.
komt wel goedquote:
Kan ik mij niet herinnerenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had ze afgelopen dinsdag ook een hoed op?
Doorzichtig zijn is niet erg, maar probeer je niet te druk te maken om "kleinigheden". En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:46 schreef Juup© het volgende:
Ik moet dus weer een muur opbouwen zodat ik niet te doorzichtig ben? Hmmm even nadenken.... nee dat doe ik niet, hoe kwetsbaar het mij ook maakt voor mijn gevoel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
best fijn die praatgroepjes 's ochtends maar ik mis cake bij de koffie
Is er iemand dood dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
best fijn die praatgroepjes 's ochtends maar ik mis cake bij de koffie
Kleinigheden stond tussen aanhalingstekens omdat ik snap dat ze voor jou niet klein zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
Voor mij zijn het geen kleinigheden maar dingen waar ik mezelf aan vast kan houden. Maar ik hou mezelf aan de verkeerde dingen vast en dat ben ik aan het "afleren".
Duidelijkheid en voorspelbaarheid zijn voor mij belangrijk.
vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |