Dan zijn ze nog schattig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is ook echt cute hoor, echt nog een manneke. da kan ook niet anders, hij is 25
sommigen blijven dat ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog schattig.
quote:
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog schattig.
Jep. En dan kun je maar beter vrienden zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.
nog erger dan vrouwen
sommige wel ja, ik heb alle soorten en leeftijden wel gezien, zo heb je homo's en flikkers, twee totaal verschillende groepen..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een paar jaar later zijn het van die valse nichten.
nog erger dan vrouwen
quote:
welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Indiana Jones.
Wat een prachtkwaliteit film
bi danquote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef febster het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer wanneer iemand vraagt of gay ben, dan was ik nu heeeulll rijk.
quote:
Ik wil je best een euro geven, zodra je uit de kast komt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef febster het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer wanneer iemand vraagt of gay ben, dan was ik nu heeeulll rijk.
wat een idee!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan zap je toch een andere zender op?
ben in een geniale buiquote:
Naah, vrouwen zijn veel leukerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil je best een euro geven, zodra je uit de kast komt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef febster het volgende:
Overigens heeft STRP echt een kutsite.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef febster het volgende:
[..]
Naah, vrouwen zijn veel leuker.
Welke dagen ga jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |