Deze hebben die vila in Utrecht dus gewoon gratis beschikbaar gekregen en driebergen had ze al 600k gulden oprotpremie meegegeven in 2001quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik las in zoon topic daarover dat ze ook zo een familie in Best hebben gehad.
Een stel tokkies uit de USA die daar tig jaar gevangenisstraf op hun naam hadden staan in de USA vanwege allerlei berovingen en inbraken, daarom in NL ontvangen werden als vluchtelingen, dikke villa gekocht in Best van al dat geld wat ze bij elkaar gejat hadden. Op een gegeven moment werd de omgeving spuugzat dat alles wat los en vast zat daar in de omgeving constant verdween, heeft de gemeente Best die villa overgekocht voor het dubbele van wat ze betaald hadden.
En wel gewoon uitkering trekken.
http://www.elsevier.nl/we(...)euners-2-miljoen.htmquote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik las in zoon topic daarover dat ze ook zo een familie in Best hebben gehad.
Een stel tokkies uit de USA die daar tig jaar gevangenisstraf op hun naam hadden staan in de USA vanwege allerlei berovingen en inbraken, daarom in NL ontvangen werden als vluchtelingen, dikke villa gekocht in Best van al dat geld wat ze bij elkaar gejat hadden. Op een gegeven moment werd de omgeving spuugzat dat alles wat los en vast zat daar in de omgeving constant verdween, heeft de gemeente Best die villa overgekocht voor het dubbele van wat ze betaald hadden.
En wel gewoon uitkering trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef FUFR het volgende:
wat een leuke bloeze, juup
nieuw?Spoiler is leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha.
je bent toch al aardig tokkie? Met je caravan, woonwijk, hondkeuze en de naam van je spruit?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef FUFR het volgende:
ik ga ook tokkie doen, misschien krijg ik dan ook een villa of een paar ton.
Je loops 2 weken achter tokkiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)t_doen_met_een_ipad/
check eerst ff zelf je eigen wijk op de allochtonenmeter.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch al aardig tokkie? Met je caravan, woonwijk, hondkeuze en de naam van je spruit?
sorry, ik zit niet in de applekliekquote:
tokkies zijn per definitie blankachtigquote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
check eerst ff zelf je eigen wijk op de allochtonenmeter.
het ziet hier wit van de mensen hoor.
Of je kijkt gewoon TVquote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry, ik zit niet in de applekliek
wij hebben geen neger, geen polen en die ene turk ook geen baanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tokkies zijn per definitie blankachtigOh, en er woont hier 1 neger, een turk met een baan een een handjevol polen, de rest zijn allemaal brave blanke burgers
perfecte white trash tokkiebuurt dusquote:Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij hebben geen neger, geen polen en die ene turk ook geen baan
Trustequote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bedtijd! Truste mensen en tokkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |