't is net als met alcoholquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik drink nu altijd extra dark roast Senseo, ook 's avonds en het doet me niks.
ergens rond de klok van 2 doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus, hoe laat verwacht je ons?
Overigens... honger!
Colt wat eten we?
Goed!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens rond de klok van 2 doen?
Ze was automaten olie aan het bijvullen. Nu heb je atf in de motor gegooid.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef FUFR het volgende:
goede daad gedaan:
stond een vrouwbij de pomp die er olie bij wilde gooien...
door het peilpijpje!
Ik: you're doing it wrong!
eigenlijk wilde ik eerst een foto maken hoe je staat te klooienmet je trechtertje
ik heb ze toch maar ff geholpen
*borst klopt
10W40 bruin.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze was automaten olie aan het bijvullen. Nu heb je atf in de motor gegooid.
Hier sta ik van te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
10W40 bruin.
automatenolie is een andere couleur en doe je niet in een versnellingsbakauto.
wit nog wel wah!
veel verder reikt mijn autokennis dan ook niet.quote:
wij deden gewoon werkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef febster het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen, ja het was lekker op het terras.
Ja, STRP ga ik heen, sowieso, alle dagen denk ik dan maar meteen. Skills en de hey heb ik nog gezien, is het trouwens michel de hey?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef FUFR het volgende:
Damn apple fanfags
gezien dat modeselektor op Strp komt¿
en 6-11 skills en de hey in de ffnaar
jepquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, STRP ga ik heen, sowieso, alle dagen denk ik dan maar meteen. Skills en de hey heb ik nog gezien, is het trouwens michel de hey?
en je moet nog studeren ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef febster het volgende:
Ja ik weet niet hoor, techno en de Effenaar, lijkt me gewoon niet zo'n geslaagde combi. Daarnaast heb ik Awake in oktober en grote kans dat ik er in november weer bij ben en dan ook nog STRP, dat is wel weer even genoeg denk ik.
Hihiquote:
NOG STEEDS NIET GEZIEN.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef febster het volgende:
Ooh en Glee is echt een modderfucking bazen serie. Gay as hell (ofcourse), maar ooh zo tof! Het is een combi van een musical met een videoclip met een highschool movie, met Will&Grace en Desperate Housewives, tof dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |