Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ok nou begrijp ik hetquote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Ferb het volgende:
@ GF..
Het vijfde uur was vandaag het laatste uur, maar we mochten toen na 10 minuten al weg
quote:
FF verbeterdquote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Ferb het volgende:
@ GF..
Het vijfde uur was vandaag het laatste uur, maar we mochten hij was ons toen na 10 minuten al weg beu
quote:
hij was jullie toen al beuquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij zei het aan het begin van de les..
bij FF heb ik (nog) geen problemenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef friemelaar het volgende:
Ook chroom doet raar.....
Plaats je een repley, zie je die niet voordat je op F5 gedrukt hebt
ik geef opquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij was jullie toen al beu
zei hij datquote:
solquote:
Jullie winnen, ik trakteer op taart..quote:
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferbquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij zei het aan het begin van de les..
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil duidelijk maken dat het niks te maken had met ons ..![]()
Wij waren heel lief
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferb [ afbeelding ]
10 minuten om op te zouten
beloofdquote:
Ik heb zwijgplichtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
Ook nog 2 daagjes Valencia gedaan, was erg mooi
![]()
Hoe ist hier?
enfermeraquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
![]()
Hoe ist hier?
Genoegquote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag dat het gezellig was met Huppel, nog roddels?
je rechter oor zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg![]()
leest mee maar ben ff pielen met een piercing die niet dicht wil
Welkom terugquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthoudenquote:
Dat klinkt.. spannendquote:
Ja, idd. Maar ben wel bij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enfermera![]()
jammer van die schouder maar gelukkig heb je wel kunnen genieten
Info over mij? Okequote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthouden
ben blij dat ik die dag niet met de trein hoef!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, NS, krijg de tering.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)/wintervoorbereiding
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Info over mij? Okeje had het ook gewoon kunnen vragen
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??quote:
klinkt spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??
je bent in KSC hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar thee, dus meld dat.
valt weer tegenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet schat
niet alles, wel in je oor en 1tje wil niet lekker stretchen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??
Nope, hij zit er middels wel in maar krijg em niet dichtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet alles, wel in je oor en 1tje wil niet lekker stretchen.
misschien voor mij niet spannend, voor jou misschien welquote:
suikerbabequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
Boe-beeh-wedstrijdjes![]()
![]()
Vakantie
Dat is idd voor iedereen anders.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
misschien voor mij niet spannend, voor jou misschien welIk weet niet wat jij spannend vind
Die dag een leuk rondje plannen kan je wel op je buik schrijven dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben blij dat ik die dag niet met de trein hoef!
Hoiquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd voor iedereen anders.
Hoi ST
Vakantietaartjequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
je hebt wel een mooie week uitgezocht om op vakantie te gaanquote:
Taartjequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
Ja dus? Wat is voor jou spannend dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd voor iedereen anders.
Hoi ST
Ik las vakantiekaartjequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt wel een mooie week uitgezocht om op vakantie te gaan
Hey STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
slaap ze STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik ook eventjes meedoen met het middagdutje![]()
ik ben steeds zoooooooo moe...
Alsof ik daar vrijwillig op zou zittenquote:
Hier nergens last van, draai ook Chromequote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef friemelaar het volgende:
Ook chroom doet raar.....
Plaats je een repley, zie je die niet voordat je op F5 gedrukt hebt
Hey!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?
Hoi meis!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
Gluurbuurquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof ik daar vrijwillig op zou zitten![]()
[..]
Hier nergens last van, draai ook Chrome
En hoi Friemel!Hoe was het bij je zoon zondag?
[..]
Hey!![]()
Klinkt goed, alleen balen van de schouder
Wel lekker bruin geworden dus?
[..]
Hoi meis!
Klinkt goed![]()
Ik zag dat je een dutje ging doen, dus slaap lekker![]()
zou jij wel willen weten héquote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dus? Wat is voor jou spannend dan?
Ja anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij wel willen weten hé
Pheno!quote:
Hoi LLquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk bruin geworden voor mijn doen
How come? Door de keuring van vandaag?quote:
Hai TJquote:
He Ferb!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Ferb het volgende:
En welkom terug Enfer![]()
![]()
![]()
En middag Marijke![]()
![]()
![]()
Define 'daar'quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pheno!Alles goed daar?
[..]
Ja was kwart voor 1 al thuisquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Ferb!![]()
Heb je je vermaakt op school?
Met jou en thuis enzoquote:
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anders vroeg ik het niet
In tegenstelling tot wok vraag ik gewoon wat ik wil weten
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar schoolquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
How come? Door de keuring van vandaag?
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja was kwart voor 1 al thuis![]()
Morgen fysio bellen, daarna afspraak maken bij de dokter en dan zie ik wel weer verder
Hebben ze ook uitgelegd waarom? En heb je eventueel de mogelijkheid je te laten herkeuren? En heb je geen recht meer op stufi oid?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar school
mijn alles had ik erop gevestigd
Ik kom er op terug als ik van die jetlag af ben.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er op terug als ik van die jetlag af ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |