quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ferme uitspraken! Het lijkt bijna fascisme! Is de gemeente Utrecht WO2 dan vergeten?![]()
Nou, ik vraag me af wat er gebeurt over 2 jaar als de familie gewoon blijft zitten...
Ach met een paar ton is deze familie vast wel bereid naar een andere gemeente te vertrekken om daar de hand op te houden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ferme uitspraken! Het lijkt bijna fascisme! Is de gemeente Utrecht WO2 dan vergeten?![]()
Nou, ik vraag me af wat er gebeurt over 2 jaar als de familie gewoon blijft zitten...
nee je moet je buurt terroriseren maar wel zo dat je niet in het gevang kan komen, dus twee grote vechthonden nemen en die vast in het lege huis zetten, dan weten ze dat je eraan komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga de gemeente Utrecht ook maar eens mailen, ik zoek nog een tijdelijk onderkomen in Utrecht en heb het ook niet zo breed. Daarbij ben ik ook nog eens niet zo agressief als deze Roma's, lijkt me dan toch dat ik hier zeker ook voor in aanmerking moet komen?
Ga nou toch eens fietsen met elke keer weer die overdrijvingen die erin gaan als zoete broodjes maar compleet nergens op slaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:35 schreef LXIV het volgende:
Net zoals in de jaren 70 om de textielindustrie een paar jaartjes langer het hoofd boven water te laten houden enkele duizenden gastarbeiders geimporteerd zijn. DIe enkele duizenden zijn nu uitgegroeid tot miljoenen steuntrekkers en overlastgevers en die textielindustrie ging sowieso na een paar jaar failliet.
Als we dan toch met percentages strooien..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Ga nou toch eens fietsen met elke keer weer die overdrijvingen die erin gaan als zoete broodjes maar compleet nergens op slaan.
Van de pakweg 350.000 Marokkanen bvb waren er in 2009 12,3 % werkloos, nog geen 45.000 dus. Turken, iets van 380.000, met daarvan iets van 11 % werkloos.
Bronquote:Het percentage allochtonen met een uitkering is het dubbele van het aantal autochtonen. Eind vorig jaar ontving 21 procent van de niet-westerse allochtonen een uitkering.
quote:Persoon die in Nederland woonachtig is en van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Wie zelf in het buitenland is geboren, hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren, hoort tot de tweede generatie.
Sommigen zijn kennelijk meer gelijk dan anderen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef NotYou het volgende:
Doe mij ook maar een miljoenenvilla voor 300 euro per maand. Alle burgers zijn toch gelijk voor de wet?
Handig hé, op het ene moment gooien we als het zo uitkomt even alle allochtonen op een grote hoop om aan wat indrukwekkende cijfers te komen, en op het andere moment splitsen we uit op etniciteit en leeftijd .. van de Marokkaanse mannen tussen 15 en 22 zijn er zus-en-zoveel-percent als verdachte opgepakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:51 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als we dan toch met percentages strooien..
[..]
Bron
De CBS definitie van allochtoon:
[..]
Jij begint met het strooien van percentages over werkloosheid die op zich vast kloppen, maar je vergat de totaalsom. Die heb ik er even bij gezet om het beeld compleet te maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Handig hé, op het ene moment gooien we als het zo uitkomt even alle allochtonen op een grote hoop om aan wat indrukwekkende cijfers te komen, en op het andere moment splitsen we uit op etniciteit en leeftijd .. van de Marokkaanse mannen tussen 15 en 22 zijn er zus-en-zoveel-percent als verdachte opgepakt.
Want met 10.000 verdachten oftewel een miezerige 3%, daar valt niet mee te scoren blijkbaar, dus gaan we lekker overdrijven. Leuk wat goochelen met cijfers, 37.5% van alle verdachten waren niet-westers allochtoon of zoiets. Dat we daarmee 97% van de Marokkanen onrecht aandoen, ach wat geeft het?
hou je er ook ff mee dat±quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Handig hé, op het ene moment gooien we als het zo uitkomt even alle allochtonen op een grote hoop om aan wat indrukwekkende cijfers te komen, en op het andere moment splitsen we uit op etniciteit en leeftijd .. van de Marokkaanse mannen tussen 15 en 22 zijn er zus-en-zoveel-percent als verdachte opgepakt.
Want met 10.000 verdachten oftewel een miezerige 3%, daar valt niet mee te scoren blijkbaar, dus gaan we lekker overdrijven. Leuk wat goochelen met cijfers, 37.5% van alle verdachten waren niet-westers allochtoon of zoiets. Dat we daarmee 97% van de Marokkanen onrecht aandoen, ach wat geeft het?
Het zijn er dus bij elkaar nog niet eens 1 miljoen, daar ging het om.quote:... enkele duizenden gastarbeiders geimporteerd zijn. DIe enkele duizenden zijn nu uitgegroeid tot miljoenen steuntrekkers en overlastgevers ...
De gemeente heeft haar uiterste best gedaan om alle diefstallen te verbergen, zoals fotoshoppen van opnames, maar nu moet ze welquote:vr 27 jan 2012, 12:57 | lees voor
Advocaat gemeente: strafbare feiten Nicolich
UTRECHT - Leden van de familie Nicolich die wonen in een villa in De Meern, hebben zich schuldig gemaakt aan strafbare feiten zoals huiselijk geweld en steunfraude.
Dat stelde de advocaat van de gemeente Utrecht vrijdag in een kort geding bij de rechtbank in Utrecht. De gemeente eist dat de familie Nicolich vertrekt uit de villa.
Advocaat Bernhard Tomlow benadrukte dat de familie al aan de zevende woning in Utrecht toe is sinds 1986.
De villa was een allerlaatste gunst, waar de gemeente geen huur voor vroeg, vertelde Tomlow.
''De villa was een allerlaatste gunst, waar de gemeente geen huur voor vroeg, vertelde Tomlow.'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef Goofjansen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Ach ze hebben iets strafbaars gedaan, dat had ik nu nooooit verwacht
Zulke leuke sociale mensen
[ afbeelding ]
[..]
De gemeente heeft haar uiterste best gedaan om alle diefstallen te verbergen, zoals fotoshoppen van opnames, maar nu moet ze wel
http://www.geenstijl.nl/archives/images/Hengeveld1.html
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef Goofjansen het volgende:
De gemeente heeft haar uiterste best gedaan om alle diefstallen te verbergen, zoals fotoshoppen van opnames, maar nu moet ze wel
http://www.geenstijl.nl/archives/images/Hengeveld1.html
Dat rijmt volgens mij niet met elkaar hoorquote:Leden van de familie Nicolich die wonen in een villa in De Meern, hebben zich schuldig gemaakt aan strafbare feiten zoals huiselijk geweld en steunfraude.
Dat stelde de advocaat van de gemeente Utrecht vrijdag in een kort geding bij de rechtbank in Utrecht. De gemeente eist dat de familie Nicolich vertrekt uit de villa.
Tja, die paar ton die ze eerder kregen is ook wel erg karig, hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
''De villa was een allerlaatste gunst, waar de gemeente geen huur voor vroeg, vertelde Tomlow.'
Waarom in vredesnaam gunsten aan bewezen criminelen verlenen
Dat heb ik net eens om zitten rekenen. Dat is eigenlijk een koopje voor de gemeente Driebergen Zeist geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, die paar ton die ze eerder kregen is ook wel erg karig, hoor.
Het zijn ook tweederangsburgers. Één grote criminele bende. In Roemenië wordt daar blijkbaar op de juiste wijze mee om gegaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zouden eens moeten kappen met alle Roma over dezelfde kam te scheren.
Zie bovenstaande foto, die mensen ontvluchten niet voor niets landen als Roemenie waar ze als tweederangsburgers worden gezien, als ze hier komen met helemaal niets, en ze krijgen ook helemaal niets qua hulp of wat dan ook, dan zijn problemen iing niet ver te zoeken.
Welkom in Nederland , waarje als crimineel in de watten gelegd wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
''De villa was een allerlaatste gunst, waar de gemeente geen huur voor vroeg, vertelde Tomlow.'
Waarom in vredesnaam gunsten aan bewezen criminelen verlenen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ken anders een Nederlands/Duitste/Argentijnse (en vast nog wat) rijke familie, die al decennia zo niet een eeuw (of zelfs wel langer) niets doet, en profiteert van miljoenen per jaar van onze belastingcenten.
Daar hoor ik je niet over zeuren, terwijl deze familie van ons geld monumentale gebouwen in Nederland wil slopen om er dure panden op te zetten om te exploiteren, of dure villa's in Mozambique wil laten bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |