abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86741130
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want er is geen normale woning voor een gezin met jonge kinderen te vinden? Hier in mijn buurt met rijtjeshuizen is het een en al jonge kinderen, maar ja, die mensen betalen dan ook gewoon de hypotheek of de huur, misschien moesten ze dat ook maar niet meer doen, dan kunnen ze misschien ook in aanmerking komen voor een villa :')

*met spanning wacht op de verdediging van Aleid Wolfsen.
Ik denk dat ik ook maar stop met betalen, kijken in wat voor gigantische hut ik neergezet ga worden. Ze kunnen me toch niet op straat zetten? :D
pi_86741572
quote:
Op donderdag 23 september 2010 06:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik hou er niet van dat mensen beoordeeld worden op de daden van anderen. Rotte appels moet je aanpakken, maar de mensen die goede intenties hebben en niemand tot last zijn mag je niet "uit voorzorg" aanpakken, alleen omdat ze een bepaalde afkomst hebben. Dat is niet alleen vreemd, maar zo ontneem je ze ook de mogelijkheid om te laten zien dat ze wel deugen. Stel je voor dat alle werkgevers zo een instelling zouden hebben, dan zou een Roma die gewoon een normale baan wil nergens aan de slag kunnen omdat iedereen ze een hele grote sticker op hun voorhoofd plakt.
Maak je niet druk, er is geen Roma te vinden die zit te wachten op een normale baan, en die voorhoofden zitten al helemaal vol met stickers die ze er grotendeels zelf opgeplakt hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86743959
ik wil toch ook wel even zeggen, dat een heleboel roma en zigeuners tegenwoordig gewoon in rijtejshuizen wonen, en helemaal niemand lastigvallen.
pi_86744174
dit is natuurlijk wel een extreem geval (of gevallen bij roma zigeuners).

maar het is toch overal in de samenleving....
van kleine koters van 8 die vuile hoer zeggen tot eikels die ambulancepersoneel aanvallen.

en wat doet men, achterlijke campagnes, integratieprojecten, vlinderreisjes, etc.

dit roma gezin is heer en meester van deze tacktiek, gewoon zoveel rotzooi trappen totdat iedereen bang is en je maar geld geeft zodat je je bek houdt.

beleid moet eens veranderen dat je je gewoon normaal gedraagt en wanneer je dat dit niet doet dat er geen discussie is maar je maar eerst tikken van de lange lat krijgt en daarna een lange tijd in de cel verdwijnt
pi_86798088
Ongelofelijk dit :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86798321
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:33 schreef Wokkel het volgende:
Hier valt je bek toch van open. Dezelfde familie heeft al eens 600.000 gulden gekregen maar zit nog wel lekker in de bijstand.
[..]

Bron
Zeister Veste :') En laat de betalende huurder gewoon een jaar met lekkage zitten :+ En nog niet verholpen. Geweldig dit :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86798634
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef okiokinl het volgende:
ik wil toch ook wel even zeggen, dat een heleboel roma en zigeuners tegenwoordig gewoon in rijtejshuizen wonen, en helemaal niemand lastigvallen.
Ik geloof dat best hoor :Y Neem de mensen het niet eens kwalijk. Blijkbaar doet de regering er alles aan om mensen die crimineel gedrag vertonen te belonen. En dan boeit het me geen bal of je wit/roze/geel/gekleurd of wat dan ook bent.

En blijkbaar vind Zeyster Veste dit ook eerlijker dan huurders die wel betalen niet te helpen. Kijk er niet eens van op trouwens.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_86798834
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Cameraploeg weggejaagd bij landhuis familie Nicolich
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/261888

UTRECHT - Bij het monumentale landhuis Rhijnshoek aan de Rijksstraatweg hebben zich diverse cameraploegen en andere vertegenwoordigers van de media gemeld. De Telegraaf schreef vanmorgen dat de beruchte familie Nicolich daar is gehuisvest door de gemeente Utrecht.

Het Romagezin werd drie jaar geleden nog door de gemeente weggestuurd uit Leidsche Rijn, omdat de familie zich niet aan de regels hield. Bovendien veroorzaakte het gezin op meerdere adressen overlast en waren er problemen met Jeugdzorg.

De mediatoeloop zorgde voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie was niet van de aandacht gediend en weigerde de pers te woord te staan. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.

Een tas met apparatuur van EenVandaag werd in het water gegooid en de ploeg werd bedreigd. De actualiteitenrubriek zal geen item over de Roma uitzenden omwille van de veiligheid en gaat aangifte doen.

REACTIE GEMEENTE
De gemeente Utrecht vindt het te verdedigen dat de familie Nicolich in een kapitale villa woont, omdat een gezin met jonge kinderen anders op straat komt te staan.

De Roma-familie woont nu in het Utrechtse landhuis Rhijnshoek. Dat pand is in handen van de gemeente en moet op termijn plaats maken voor bouwplannen aan de A2. Volgens de gemeente hadden woningcorporaties geen geschikte woningen en was er ook geen plek voor de familie in de opvang. De familie Nicolich krijgt begeleiding.

De VVD in Utrecht vindt de beslissing niet uit te leggen en vraagt het college om opheldering.
quote:
De mediatoeloop zorgde voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie was niet van de aandacht gediend en weigerde de pers te woord te staan. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.

Een tas met apparatuur van EenVandaag werd in het water gegooid en de ploeg werd bedreigd. De actualiteitenrubriek zal geen item over de Roma uitzenden omwille van de veiligheid en gaat aangifte doen.
Hier geef ik die Roma's dan weer wel groot gelijk in. Omdat je een huis van de gemeente hebt gekregen, wil dat nog niet zeggen dat het gezin openbaar bezit is van de pers
pi_86804547
Ha de andere Flodders staan ook op, Sjakie waar ben je , je moet geld brengen B-) :7

quote:
vr 24 sep 2010, 20:31
Roma Nieuwegein eisen 100.000 euro
NIEUWEGEIN - Twintig Roma-families in Nieuwegein willen 100.000 euro per gezin. "En dan zijn we weg", aldus Rade Duric.

"Nergens is het zo erg voor Roma als hier". De familie reageert op het plan van burgemeester De Vos die de discussie wil opstarten over de vraag hoe vaak Roma in de fout gaan. In een gesprek met het AD trekt Duric direct de vergelijking met de Tweede Wereldoorlog en de Jodenvervolging. "Je moet samenwerken met Roma en niet met dwang werken. Kom maar met een oprotpremie. Dan gaan we ergens anders aan de toekomst bouwen".

Gisteren bleek dat 75% van de Roma in Nieuwegein een strafblad heeft, bijna niemand werkt en kinderen gaan ondanks tientallen jaren begeleiding nauwelijks naar school. Nieuwegein steekt jaarlijks vier ton in het heropvoedingsproject voor de Roma.
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:04:08 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86805662
Zigeuners gaan eerst gewoon zeuren, soms wordt daar nog aan toegegeven.
Als dat niet werkt gaan ze dreigen met geweld en nog meer overlast. Meestal krijgen ze dan wat ze eisen.
Als dat ook nog niet werkt wordt de Tweede Wereldoorlog erbij gehaald. Dat is nog steeds altijd een gegarandeerd succes. Nooit zal een zigeuner daarna met lege handen de deur uitgaan.

Het is natuurlijk te gek dat een gemeente overweegt een bedrag per gezin te betalen om zigeuners op te laten rotten. Want hiermee wordt het probleem totaal niet opgelost, enkel maar verplaatst. Naar een volgende gemeente, waar ze weer overlast zullen veroorzaken, om weer geld los te krijgen et cetera.

Zigeuners die ná 1945 zijn binnengekomen, en dat is de meerderheid, kunnen gewoon weer terug achter het voormalige IJzeren gordijn gerepatrieerd worden. Voor het restant zal een andere blijvende oplossing gevonden moeten worden.
The End Times are wild
pi_86806105

Mensen zouden eens moeten kappen met alle Roma over dezelfde kam te scheren.
Zie bovenstaande foto, die mensen ontvluchten niet voor niets landen als Roemenie waar ze als tweederangsburgers worden gezien, als ze hier komen met helemaal niets, en ze krijgen ook helemaal niets qua hulp of wat dan ook, dan zijn problemen iing niet ver te zoeken.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:14:33 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86806147
TVP, wat ontzettend belachelijk zeg! Kan hier gewoon boos om worden. En ik maar +40 uur per week werken om een rijtjeshuis te kunnen betalen :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:32:12 #138
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86807016
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gers wat intrigerend om te zien hoe ver Nederland en het Westen weer zijn afgedaald
in jouw geval duidelijk.
Deze denkbeelden ontstaan ook omdat er jarenlang stelselmatig véél te soft is opgetreden. Als die zigeuners gewoon al scharenslijpend hadden rondgetrokken in woonwagentjes met een oud paard ervoor had bijna niemand ze gehaat.
The End Times are wild
pi_86807702
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Deze denkbeelden ontstaan ook omdat er jarenlang stelselmatig véél te soft is opgetreden. Als die zigeuners gewoon al scharenslijpend hadden rondgetrokken in woonwagentjes met een oud paard ervoor had bijna niemand ze gehaat.
Bevestig je nou met een soort van omtrekkende beweging dat sommige groepen het hebben verdiend om uitgeroeid te worden?
pleased to meet you
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:47:22 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86807749
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef moussie het volgende:

[..]

Bevestig je nou met een soort van omtrekkende beweging dat sommige groepen het hebben verdiend om uitgeroeid te worden?
Nee. Ik zeg dat übersoft gedrag leidt tot een überharde tegenreactie. (van de bevolking)
The End Times are wild
pi_86808257
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Ik zeg dat übersoft gedrag leidt tot een überharde tegenreactie. (van de bevolking)
aah, gelukkig maar.
Hoe dan ook, dat die tegenreactie er is en in die mate geeft wel aan dat we maar weinig hebben geleerd van het verleden. Hier zo'n beetje de 'endlösung' propageren (inmiddels gelukkig verwijdert) .. walgelijk gewoon.
pleased to meet you
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 22:01:18 #142
8781 crew  Frutsel
pi_86808497
User is weg, reageren hoeft niet meer :*
pi_86808673
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nogmaals, ze komen uit landen waar ze als tweederangsburgers werden behandeld, ze hadden niets en kregen hier ook niet de kans om iets te beginnen, preciez hetzelfde beleid als er met gastarbeiders is omgegaan die uit een totaal andere cultuur kwamen. Er werd niet op of om naar gekeken, dan krijg je dit soort problemen, opnieuw hadden landen gewoon kunnen ingrijpen door een goed integratiebeleid en dat is het enige waar o.a. Nederland in heeft verzaakt, hard aanpakken zal nooit of te nimmer in dat opzicht helpen, daarmee verkrijg je alleen maar meer en extra agressie.
pi_86809066
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

maar ubersoft gedrag zal snel over zijn, wie hier zich niet kan vestigen moet terug, en de EU moet veranderen, dus PVV in de EU

anders krijg je dit en dat willen we niet
quote:
vr 24 sep 2010, 22:01
Extreem rechts mag betogen in Aken
MÜNSTER/AKEN - Duitse neonazi's mogen zaterdag demonstreren in de stad Aken, net over de grens bij Kerkrade. Dat heeft het gerechtshof in Münster vrijdag bepaald.
De organisatoren willen betogen tegen de bouw van een moskee in Aken. Uit angst voor ongeregeldheden had de politie de mars verboden. Onlangs was een extreem rechtse Akenaar aangehouden die illegale explosieven zou bezitten. Volgens de rechters in Münster kan de politie problemen zaterdag voorkomen door de demonstranten te fouilleren.
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86809152
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

... PVV in de EU
PVV wil juist uit de EU.
pi_86809210
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

PVV wil juist uit de EU.
ja maar om de EU te veranderen moet je eerst in de EU

Uit de EU is not an option, helaas
pi_86812767
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen zouden eens moeten kappen met alle Roma over dezelfde kam te scheren.
Zie bovenstaande foto, die mensen ontvluchten niet voor niets landen als Roemenie waar ze als tweederangsburgers worden gezien, als ze hier komen met helemaal niets, en ze krijgen ook helemaal niets qua hulp of wat dan ook, dan zijn problemen iing niet ver te zoeken.
Ja hoor, daar heb je weer zo'n gek. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86812979
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hoor, daar heb je weer zo'n gek. :')
Kennelijk, ik houd er niet van om op die manier te generaliseren,
als je niet naar eerlijke oplossingen voor problemen zoekt zal de wereld nooit een betere plek worden.
pi_86813665
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kennelijk, ik houd er niet van om op die manier te generaliseren,
als je niet naar eerlijke oplossingen voor problemen zoekt zal de wereld nooit een betere plek worden.
Een eerlijke oplossing wordt in elk geval niet gevonden in het feit dat er jaarlijks 4 ton besteed moet worden om enkele 10-tallen gezinnen koest te houden terwijl ophetzelfde moment besloten wordt dat bejaarden hun rollator niet langer vergoed kunnen krijgen.

Maar in het kader van gelijke behandeling van alle roma ben ik de beroerdste niet: geen problemen met het inrichten van een gratis koepeltentenkamp ergens in de polder. Gelijke roma gelijke kappen, voor heel europa :)
-
pi_86813783
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef quo_ het volgende:

[..]

Een eerlijke oplossing wordt in elk geval niet gevonden in het feit dat er jaarlijks 4 ton besteed moet worden om enkele 10-tallen gezinnen koest te houden terwijl ophetzelfde moment besloten wordt dat bejaarden hun rollator niet langer vergoed kunnen krijgen.

Maar in het kader van gelijke behandeling van alle roma ben ik de beroerdste niet: geen problemen met het inrichten van een gratis koepeltentenkamp ergens in de polder. Gelijke roma gelijke kappen, voor heel europa :)
Onzin, gewoon re-integratie, geef ze banen en geef ze een kans, ik zie niet in hoe ze die tot dusverre hebben verkregen. Als ze in kampen willen wonen dan doen ze dat lekker, maar laat ze wel in contact komen met de rest van het land, dan passen beide groepen zich aan elkaar aan, bij integratie mag je overigens best streng zijn, maar tot dusverre heeft er nauwelijks goede integratie plaatsgevonden dus kan je de Roma daar niet de schuld van vinden daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')