Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren ben ik gefilmd door een gozer waar ik gisteren langs ben gegaan, hij wou mij eens van buiten zien driften.. Wehehe heeft ie het gefilmd ook:
ff het spammen waard denk ik?Oh ja, zet je geluid hard aan, zijn mic is zo te horen niet de beste..
Oh ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligKlinkt wel zoals eerder gezegd heel lekker
Ik acht de kans wel vrij klein je tegen te komen op weg. Jammer maar helaas, gezien je in Roermond zit
Althans daar in de buurt toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja?
en ik was op bezoek @ een vriend in Bocholtz ofzo, dicht bij Aachen.. Wat een hel. Terugweg op de snelweg heerlijk teruggecruised onder de tunnels door met 230 gemiddeld..huidige staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Althans daar in de buurt toch?Ik ben inderdaad ook op de hoogte van het goed kunnen doorvegen van omgeving Maastricht richting noorden
Vind nog steeds de 316 badge helemaal geweldig
Die zullen wel gedacht hebben dat ze nog maar op de helft van hun cilinders reden toen je langs kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iMaare ik hield me in en liet me steeds inhalen door hun...
Op een gegeven moment jaagte ik de stuipen op het lijf bij hun toen ik ze met 230 inhaalden en ze me niet meer konden bijhouden..![]()
![]()
![]()
316i sticker for the win![]()
En ehmm.. No Roermond, Venlo..
Dat is alles behalve gek dan, Turqquote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb 240-245 gereden en hij schakelde op![]()
Dus ik denk zo'n 250 ofzo..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ik denk dat hooguit 1% van de regelmatige pta bezoekers dit wistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Ja, wat wil je met zo een uitspraakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Mijn strafblad..?quote:
Jij mag mij zowiezo alles vragen behalve mijn pin..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wist het
Wel gaaf dat je hem terug hebt. Ben benieuwd naar de rest van het project.
In beslag name, maare toen ik terug kwam mijn auto op te halen zag ik dat mijn motorkap op een kiertje stond, en de hendel niet terug in de 'slot' stand is gedrukt. Dus hij is zeker wel onderzocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef densmee het volgende:
is de auto technisch onderzocht? of is het inbeslagname en verder niks
Nope.. Godzij dank niet, en nooit hopelijk.quote:
Ik ben ook zo blij, het gevoel is me niet te te beschrijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, wat wil je met zo een uitspraak![]()
maar iig chill dat je vrij bent net voor de zomer begint!
tja, maargoed mensen.. 't is geen [project] turq is op vrije voeten deel 2, maare BMW project..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:30 schreef invine het volgende:
Lekker bezig turqiemooi dat je hem weer terug hebt! Ik heb dat gevoel al na 2 weken..
nahh, 1mm van de kreukelzone links achter, is verwaarloosbaar..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef invine het volgende:
Waarom zoek je niet alles bij elkaar en spaar je daarna om alles in dezelfde kleur te spuiten?
En was je auto niet krom?
Oeh, I likequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Modena Interieur:
[ afbeelding ]
Franse Koplampen:
[ afbeelding ]
Zoveel koste mijn Corsaquote:
Tja.. lijkt alsof ie van een klif gevallen is.. Dinsdag komt er daarom ook gelijk een compleet front op wat bestaat uit zijschermen, motorkap, deur en evt. bumper..quote:
is een automaat schat, aanduwen zit er niet in..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef ukga het volgende:
Na 6 maanden was je accu ook wel leeg lijkt me? of kwamen ze je helpen met aanduwe?
Jha is ook hard nodig om hem te keuren, maare sinds 3-6-10 heb ik maar max. paar maandjes gereden..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:11 schreef densmee het volgende:
ik ben blij te zien dat je het nu gewoon degelijk aanpakt, laat hem dan netjes keuren, en laat de 316 badges zitten.
En ik zie dat het ook hard nodig is om hem apk te keuren, vervaldatum 3-6-2010
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach ja fuck it, hierbij nog de overige foto's van toen ik me auto net had teruggehaald..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumper mist een strip, de bumper lag er half af, deuk en lak beschadiging in LV spatbord, deur onder RV spatbord, roest plekken (mijn auto had helemaal geen enkel roestpuntje!!) en nog meer ongein, ze ziet er tot dinsdag niet uit iig, daarna ook niet.. Maar dat komt wel goed
Ik vertrouw het er niet op..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef bietelboer het volgende:
Waarom gaat ze van jou naam af dan?
Wel goed dat jij hem nu goed aanpakt en laat keuren!
Vind je het gek? Ze kunnen niet eens met een verlaagd auto omgaan, waardoor alles of is verbogen of er is afgeklikt (bumper/zijschermen etc..) Hoerenkenkerflikkers die kanker sleepdienst..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Raadsman het volgende:
[..]
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |