Daar kunnen we mee gaan bowlenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef nectarientje het volgende:
Wat is er nou weer met mn katten?
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegelsquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Daar kunnen we mee gaan bowlen
Owh nee, dat was vroeger
Bon ideequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegels
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegels
Ik zou dat nooit doen joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..
Strikes and guttersquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..
Tja... dan geen poedelprijs.......quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En R_b, competitie op de gutterballs
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodengquote:
KUT dit wist ik...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodeng
Ik ook. Of eigenlijk zou ik het 'disturbing' willen noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodeng
Castlequote:
bedoel je nou de Topic titel of tuintegel??quote:Op woensdag 22 september 2010 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ TT: been there, done that![]()
Tevens tvp
aan de andere kant.. als je iets te vieren hebt, moet je het goed doenquote:
Ja, maar dat is de volgende dag dui-de-lijk niet fijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 07:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aan de andere kant.. als je iets te vieren hebt, moet je het goed doen
Sterkte A_A .. Nooit makkelijk zulke gebeurtenissen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een zware dagCrematie van mijn oom
Thanksquote:Op woensdag 22 september 2010 09:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Sterkte A_A .. Nooit makkelijk zulke gebeurtenissen.
Ik ga mij voorbereiden op een nieuw gesprek, heel slecht geslapen en humeurig ..
Ja dat zit ik ook... dwz... mijn directe collega's zijn vrij. Nu zijn er nog wel wat typistes (of gillende keukenmeiden..hoe je het wil noemen)quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef nectarientje het volgende:
Sterkte a_a
En R_b, ik dacht dat je alleen zou zitten vandaag?
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef nectarientje het volgende:
GotC! Heb je al naar buiten gekeken?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is helemaal niet koudquote:Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef GotC het volgende:
Sterkte AA![]()
[..]
Ja!![]()
(zou het koud zijn?)
Long time no see!quote:
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:27 schreef Flappekz het volgende:
Het is helemaal niet koud![]()
AA, ook namens mij sterkte!
Stiekem was ik er welquote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Long time no see!
en..
Sterkte A_A
Ik zou toch nog een vestje nemen, je wil niet ziek wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?
Ik zou zeggen: Geen van beide.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?
of..??quote:
quote:
Bowlen dan??quote:
ik weet niet zeker of ik het will googlen..quote:
Dat kan ook subtiel.. volgens mij kan daggeren niet subtielquote:
gemengd met het woord " niet" moet het net kunnenquote:
Van weg en verkeer?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm mn afspraak gaat niet door, wethouder is verhinderd....gok dat ie verhinderd op een terrasje zitDenk dat ik zo ook maar eens die kant op ga
Doe mijn collega's de groetenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm mn afspraak gaat niet door, wethouder is verhinderd....gok dat ie verhinderd op een terrasje zitDenk dat ik zo ook maar eens die kant op ga
Zo zitten er momenteel ook 2 vrouwelijke "Haagse" Fok!kers verhinderd te zijn op een terras in de stadquote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja weet het, maar ik wist dus niet welke wethouder kwam voor die Stadsspelden. Vorige keer was t Karsten Klein en nu wast weer in bejaardenhuis dus vandaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef CaLeX het volgende:
Nee, doelde op Peter Smit, onze uber VVDer met zijn kut OV aanbestedingen.
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklustquote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo zitten er momenteel ook 2 vrouwelijke "Haagse" Fok!kers verhinderd te zijn op een terras in de stad
Zeker als jij 100% zeker weet dat jij niet 1 van die 2 bentquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklust![]()
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tankenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklust![]()
Die kans bestaat inderdaad wel jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tanken
Ik zit inmiddels ook aan de thee, niet meer aan het werk en een goed uitzicht over de gehele stad... das ook wat waardquote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kans bestaat inderdaad wel ja
Niet eens! Koffie verkeerd en 1 wijntje (voor het eerst sinds we-ken) en ik voel 'm nu nogquote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tanken
Wat zeg je nou??? Dus je hebt niet hoeven te betalen ?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh en een goudvis in de bittergarnituur
Garnalentempuraquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef nectarientje het volgende:
mja, er zat iets met een staart in de garnituur dus vanaf het moment dat GotC zei dat het een goudvis zou moeten zijn, was er ook niets anders meer in te zien dan een goudvis
Toeter je even als je aan de overkant bent?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik ookNog niet uitgehijgd van deze job en kan nu door naar de dierenambu.. Gelukkig lekker weer
Geef je jezelf nu een complimentje?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Flappekz het volgende:
En je vind een man met het IQ en geheugen van een goudvis ook leuk
Moet kunnen, op z'n tijd....toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geef je jezelf nu een complimentje?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geef je jezelf nu een complimentje?
quote:
Niet eten is een optie.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]Zeker na een zware werkdag
Ik heb trek maar geen zin in zuurkool.. en ook niet om nog naar buiten te gaan *help?*
de patatboer uit de buurt bezorgt niet.. En die zit ook echt op kruipafstand. Lekkere pizza vind ik ook wel een plan maar die ligt ineens ook niet meer in de vriezer. Mmz, to appie or not to appie..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zuurkool.... het is 23 graden. Laat een patatje komen (met een loempia).
Schoenen inlopenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
de patatboer uit de buurt bezorgt niet.. En die zit ook echt op kruipafstand. Lekkere pizza vind ik ook wel een plan maar die ligt ineens ook niet meer in de vriezer. Mmz, to appie or not to appie..
Goed punt! Ze zijn zoooo tofquote:
Zouden ze mij ook goed staan?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Goed punt! Ze zijn zoooo tof
Ik denk dat ze je best goed staan jaquote:
met mijn maat heb je het niet meer over schoenTJES hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heb je leuke schoentjes/kleertjes gekocht?? Nog laarsjes gevonden?
En dat geloof je?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je best goed staan ja![]()
En jaBruine laarzen met voor mijn doen een flinke hak
GotC zei dat ze leuk stonden
![]()
Deze in het bruin dus:quote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
met mijn maat heb je het niet meer over schoenTJES hoorIk heb leuke kano's gekocht.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze in het bruin dus:
[ afbeelding ]
* Barretje80 bikkelt nog even door op het werkquote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Zo, nu tijd voor voetbal!
Ja! Dat model ook alleen een iets hogere hak.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:37 schreef Flappekz het volgende:
Deze in het bruin dus:
[ afbeelding ]
Die hakken zie je onder water toch nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja! Dat model ook alleen een iets hogere hak.
mmz, niet goedquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmm..traumaheli land vlakbij.....
Moeders belde ook,.. het hele zooitje staat bij hun voor het terras het op veld.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef tuintegel het volgende:
pfff wat een dag, maar goed morgen is er weer 1
. Necta laarzen
Maar morgen is mn salaris er nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
JaEn vanaf morgen prijzencircus bij de VD en er stonden best leuke jurkjes in het foldertje!
Hehe, bustedquote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef nectarientje het volgende:
Wil jij voor mij betalen dan of wil je een jurkje voor jezelf?
Geeft niets hoor popje, maar ik zou dan nog even wat doorsparen voor fijne vrouwelijke rondingen. Valt zo'n jurkje beterquote:
Ja maar, er groeit een hele mooie vrouwelijke ronding!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor popje, maar ik zou dan nog even wat doorsparen voor fijne vrouwelijke rondingen. Valt zo'n jurkje beter
Ook als je geen jurkje aan hebt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Flappekz het volgende:
Ja maar, er groeit een hele mooie vrouwelijke ronding!
Zelfs danquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook als je geen jurkje aan hebt?
Is er al meer duidelijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef tuintegel het volgende:
ik ben er vanavond geweest... verleden week niet voor een jas geslaagd voor mini . Nu wel een hele mooie en nog 50 % eraf ook met airmilesJurkjes pas vanaf morgen , alleen morgen heb ik het heel druk
. Moet een hoop dingen uitzoeken en afwegen ivm werk.
De mr mag niet meekijken?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is eindelijk thuis en heeft net lekker d'r buikje rond gegeten..
zo maar eens lekker in bad..
( m'n eigen vrouwelijke rondingen bekijken)
mijn eigen Mr is aan het overwerkenquote:
Ja het is nu grotendeels duidelijk , maar ik zit gewoon heel erg in twijfel wat te doen.quote:
Ik kan morgen niet dus ik kijk later dit weekend wellicht welquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef tuintegel het volgende:
Ja het is nu grotendeels duidelijk , maar ik zit gewoon heel erg in twijfel wat te doen.
hoelaat ga je jurkjes kijken ?kopen doet een vrouw wel altijd goed. Het was wel een gekkenhuis vanavond hoor....
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn eigen Mr is aan het overwerken
dus.. met een magnum in bad!!![]()
Oh, ben wel langsgereden, en gekeken! Ik toeter nooit, ben bang dat ik minimsx wakker maakquote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef MissMSX het volgende:
Toeter je even als je aan de overkant bent?
ik hou er niet van om over mezelf te praten..quote:
Kunstftuit? Of fruit? Kunstfruit bij een tuincentrum? Maar goed dat is niet in de stad.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand misschien waar ik "kunstftuit" kan kopen in het centrum?
Ja is dat gewoon plastic ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kunstftuit? Of fruit? Kunstfruit bij een tuincentrum? Maar goed dat is niet in de stad.
Dat zullen ze bij de Xenos toch ook wel hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja is dat gewoon plastic ofzo?
Ja inderdaad ! De Xenos heeft het vast ook en dat is inderdaad plastic vaak.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij de Xenos toch ook wel hebben?
Ik hou het wel gewoon bij veilig via de tvquote:Op donderdag 23 september 2010 08:34 schreef Yorrit het volgende:
Vanavond 21:30 Oh Oh Cherso op het stadhuis
http://todaysart.nl/pages/ohohcherso.php
http://www.nlstreets.nl/N(...)e--cadeaus-den-haag/quote:Op donderdag 23 september 2010 08:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Net tuincentrum, xenos en blokker gebeld maar hebben het allemaal niet.
Ach ja..
Wat was die wekker op je telefoon om 3:15 vannacht? Stond iets met dribbel en je ouders? Ging elke 5 min af een half uur lang tot ik m maar uitzettequote:
Euh? Ff kijken dan maar....heb helemaal nix doorgehadquote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat was die wekker op je telefoon om 3:15 vannacht? Stond iets met dribbel en je ouders? Ging elke 5 min af een half uur lang tot ik m maar uitzette
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef GotC het volgende:
Wat was die wekker op je telefoon om 3:15 vannacht? Stond iets met dribbel en je ouders? Ging elke 5 min af een half uur lang tot ik m maar uitzette
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh? Ff kijken dan maar....heb helemaal nix doorgehad
Nu wel hoop ik?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:12 schreef Flappekz het volgende:
Aha, ik weet gewoon niet hoe die agenda in mn telefoon werkt
mogguh juffrouw Jannyquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef Lovechild het volgende:
Bleh, dit is niet mijn dag geloof ik. Moet nodig opgevrolijkt worden, m'n moederhart doet pijn
Dank jequote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]op je bolletje
gaat het niet goed met de kroost?
Goeiesmorgens Jos!quote:
Op tv?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sterkte LC! (nog op tv geweest????)
Ik was afgelopen dinsdag met m'n zusje bij de madiwodovrijdagshow. We zaten helemaal vooraan, dus ik ben inderdaad op tv geweestquote:
daar kan bij jou nog wel over gedicusieerd wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken wanneer ik zeg dat een kind met problemen in de omgang met anderen heel goed terecht kan komen
Maar hij had het over mijquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar kan bij jou nog wel over gedicusieerd worden
Die discussie wil ik best aangaanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar kan bij jou nog wel over gedicusieerd worden
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken wanneer ik zeg dat een kind met problemen in de omgang met anderen heel goed terecht kan komen
Goed dat je het zelf snel constateertquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In principe ben ik ook helemaal niet bang voor niet goed terecht komen. Waar ik voor aan de bel ben gaan trekken was het bemerken van tekenen van een laag zelfbeeld bij dit kind. En omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het is om dat te hebben, leek het me zaak om alles op alles te zetten om daar zsm vanaf te komen.
Klinkt als goed moederschapquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In principe ben ik ook helemaal niet bang voor niet goed terecht komen. Waar ik voor aan de bel ben gaan trekken was het bemerken van tekenen van een laag zelfbeeld bij dit kind. En omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het is om dat te hebben, leek het me zaak om alles op alles te zetten om daar zsm vanaf te komen.
Nix mis mee hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom is deze TT trouwens alweer gekoppeld aan sex?
Beetje geobsedeerd lijkt het...
Owja, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
30 oktober (uit het hoofdje...)
Wees niet bang, ik zorg wel dat je het niet vergeetquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef tuintegel het volgende:
Oh ja bowlen moet het nog steeds in mijn agenda zetten ... Ik denk overigens dat ik uit mijn dilemma wat betreft werk ben...
30 oktober klinkt trouwens echt nog heel ver weg , kan ik er 1 keer per week aan worden herinnert ivm vergeten?
Ik zou best willenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier komen 26 onderzoeken binnen die binnen een week klaar moeten zijn.... kom eens helpen!
Zoek eens op de juiste plaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil iemand die voor me kookt. En ik wil de loterij winnen, ik wil op vakantie, ik wil van alles op dit moment!
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoek eens op de juiste plaats
Oeh! Hadden ze de Y in puur?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!
Aah da's liefquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt als goed moederschap![]()
voor zover ik iets van moederschap af weet natuurlijk....
Daar kijk ik niet van op, aangezien de kruidnoten eind augustus al vertegenwoordigd waren. Je zou maar eens vergeten dat het Sinterklaas is in novemberquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!
Ah, geeft niet. Het is je vergevenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Puur o+ . Niet op gelet , sorrie!
Dus niet de juiste plekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist .
Sorry, can't help with thatquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
ohh..
mijn koninkrijk voor een groot zacht bed!!
![]()
Kom maar langsquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
ohh..
mijn koninkrijk voor een groot zacht bed!!
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist is er hier op de Volendamlaan een fietser geschept door een Smart. Ik weet alleen nog niet voor wie de Ambulance nou precies was
Big Mac Menuquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
In de rij bij de drive-IN van de mac.. R_B nog tips?
Wordt tijd dat je man eens stopt met overwerken zodat jij gezond kan etenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
In de rij bij de drive-IN van de mac.. R_B nog tips?
maar wel heel waar!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je man eens stopt met overwerken zodat jij gezond kan eten
Oh je bedoelde besteltips
Ohhh ... kip is gezond!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar wel heel waar!
chicken sensatiin was deze keer wel lekker.. Nu naar huis
Bij ouders eten is bijna altijd goed!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb bij mijn ouders gegeten![]()
. Ik heb zelfs twee borden opgeschept!
Mac , dat heb ik al lang niet meer gegeten. Wat is GotC aan het maken?
Biscuitbeslag (dus de taart) gevuld met chocolade, en om de taart vanillequote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij ouders eten is bijna altijd goed!
GotC is een taart aan het maken, maar vraag me niet wát voor taart...
Oeh hoelaat is hij morgen klaarquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Biscuitbeslag (dus de taart) gevuld met chocolade, en om de taart vanille. Morgen nog een laag marsepein achtig spul erop en versieren
Je had er qua naam zo bij gekund. Sterretje, Jokertje en Barretjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Barretje80 het volgende:
nog 20 minuten en dan kan de popcorn weer uit de magnetron!
let's go oh oh Cherso!
( wsl zit ik over een weekje ook in cherso![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Ja mooi he, ik heb wederom in een deuk gelegen om Matsoe Matsoe . Peentjes Gadver!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Zo droog.
Briljant ook met die gast die aan Roos d'r reet zat. Echt gewoon meteen alle drie die gasten "Had je wat?"
Gerr....uhhh...Gerrit!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja mooi he, ik heb wederom in een deuk gelegen om Matsoe Matsoe . Peentjes Gadver!
En ook vast blijven houden aan die naam hahaha.quote:
t was anders heel gezelligquote:Op donderdag 23 september 2010 08:47 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Ik hou het wel gewoon bij veilig via de tv
Jij moet eens nespresso gaan drinken ipv dat bocht op het werkquote:
Heb ik hier niet,...tenzij jij een lekker bakkie kom brengenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij moet eens nespresso gaan drinken ipv dat bocht op het werk.
Die is koud tegen de tijd dat ik op kantoor benquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb ik hier niet,...tenzij jij een lekker bakkie kom brengen
Daar ik ice coffee niet te nassen vind..... hou ik het maar bij de bruine drap hier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die is koud tegen de tijd dat ik op kantoor ben
Die zijn er ongetwijfeld nog.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef Flappekz het volgende:
Morgen eens kijken of er nog kaartjes voor ADO zijn. 2e gratis, vrije verkoop
Nog niet.. nog heel even wachten. En wat een druk weekend zal het zijn. Morgen moet ik naar de kapper, even mijn haar weghalenquote:
Wil je daar nog een antwoord op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
grrr, werk ik thuis word ik toch de hele tijd gestoord door een collega die weer niks snapt. Kunnen sommige mensen echt niks alleen
zo tijd voor wat shoppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wil je daar nog een antwoord op?![]()
Tijd voor thee
Dat is niet echt thuis werken he??quote:
Jawelquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
Dat is niet echt thuis werken he??
Ik heb hier nog een cadeautje voor je liggen! Was ik gisteren helemaal vergetenquote:
een knots?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een cadeautje voor je liggen! Was ik gisteren helemaal vergeten
een kloddertje rozequote:
Dat is dan ook de hele opzetquote:
Ja maar... ja, maar...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is dan ook de hele opzet
Het is maar een kleinigheidje, maar wel leukquote:
een rekenmodel opzetten en laten runnen is ook werk. gelukkig duurt het runnen een paar uurquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is niet echt thuis werken he??
Een leuk speledingetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is maar een kleinigheidje, maar wel leuk
ja, meer voor de hebquote:
ALtijd fijn om te doen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een rekenmodel opzetten en laten runnen is ook werk. gelukkig duurt het runnen een paar uur
En waar zijn opa en oma als je ze nodig hebtquote:
schop terugquote:
chocoladekruidnotenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Verse pepernotenZe zijn zelfs nog een beetje warm..
Je mag ze langs komen brengen. Iets minder vers vind ik niet ergquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Dat is strafbaarquote:
Als je (ok, ok ik danquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Zag gisteren bij de Aldi ook al die lekkere marsepein repen liggen. Mocht er 1 van mezelf meenemen. Als hoofdpijn en misselijkheid gezakt zijn danquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je (ok, ok ik dan)daar nu al mee gaat beginnen , ben je in januari volledig dichtgegroeid!
Sterke mannen? Als je er tegen struikelt ligt 'ie omquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo maar even wat eerder terug van mn werk ivm de hoofdpijn![]()
Trouwens vanochtend (nu nog steeds trouwens) het schoolvoorbeeld van waar ik me dood aan erger:
[ afbeelding ]
Dit doet ie dus iedere keer he. D'r kunnen nu net geen auto's meer tussen, terwijl als meneer ff een klein passend plekje had gezocht hadden er zelfs twee normale auto's kunnen staan. Of even netjes aansluiten en dan had er tenminste nog 1 kunnen staan. Soms zou ik wel eens a la de Mentos reclame gewoon een paar sterke mannen willen vragen om dat kreng even drie blokken verder te tillen
Die parkeerkunsten doen me ergens aan denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef nectarientje het volgende:
damn wat een parkeerkunstenSluit 'm even aan op dat invalidevak en je bent klaar.. Briefje onder de wisser?
Dan moet je ook namen noemen he... hoewel ik een vermoeden hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die parkeerkunsten doen me ergens aan denken
GotC en ik, met 2 auto's voor de deur bij nectarientjequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan moet je ook namen noemen he... hoewel ik een vermoeden heb
ze kunnen een bezoekerspas aanvragen waarmee ze een paar uur voor minder geld krijgen. Gratis parkeren daar in de buurt durf ik zo even niet te zeggen, volgens mij hebben ze de hele wijk daar gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Kenju het volgende:
Beste allen. Vrienden van mij gaan op de Nicolaas Tulpstraat wonen. Nu is het daar gratis betaald parkeren van 18:00 tot 24:00. Vreemde tijden mijnsinziens en waarschijnlijk ingegeven door de opbrengst die vergunningen opbrengen, maar goed, het zij zo. Nu vroeg ik me af wat handig is voor mij kwa parkeren. Is er de mogelijkheid van bezoekersbonnen? Waar ik woon (Den Bosch), kun je gewoon van die bonnen bestellen waarmee bezoek een hele dag kan parkeren. Hebben ze die in Den Haag ook? En wat is evt. een goede plek om gratis te parkeren op max. 10 minuten lopen?
LOL ja, dat was ook best asociaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Flappekz het volgende:
GotC en ik, met 2 auto's voor de deur bij nectarientje
idd..quote:
Ze durfden mij ook niet te vragen, ik zou te grof en te asociaal zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
dan valt oh oh cherso nog mee
Nou niet te stoer doen Flapje, geef nou maar toe dat je niet de hele zomer zonder GotC zou kunnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Flappekz het volgende:
Ze durfden mij ook niet te vragen, ik zou te grof en te asociaal zijn
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou niet te stoer doen Flapje, geef nou maar toe dat je niet de hele zomer zonder GotC zou kunnen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze durfden mij ook niet te vragen, ik zou te grof en te asociaal zijn
Mijn vullingen roepen AUW bij de aanblik van deze zoete taartquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
M'n 1e taart!(misschien niks bijzonders, maar ik ben er best trots op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet elkaar opquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:26 schreef Flappekz het volgende:
We hebben een uitdaging. We zijn alle 2 te lui om van de bank op te staan en dus om te koken, maar we hebben wel trek en liefst eten we gezond voer...
Wat nu?
En wat was daarop haar antwoord?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks heb ik al voorgesteld
We zitten nog steeds wat te verzinnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat was daarop haar antwoord?
AirwiN mompelt iets over een eiwittenshot...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zitten nog steeds wat te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |