Daar kunnen we mee gaan bowlenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef nectarientje het volgende:
Wat is er nou weer met mn katten?
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegelsquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Daar kunnen we mee gaan bowlen
Owh nee, dat was vroeger
Bon ideequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegels
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Precies, we kunnen ze nu opzetten als kegels
Ik zou dat nooit doen joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..
Strikes and guttersquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik iig een goeie reden voor mijn gutterballs..
Tja... dan geen poedelprijs.......quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En R_b, competitie op de gutterballs
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodengquote:
KUT dit wist ik...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodeng
Ik ook. Of eigenlijk zou ik het 'disturbing' willen noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Niet dat konijn. Serieus. Ik vind dat ding echt doodeng
Castlequote:
bedoel je nou de Topic titel of tuintegel??quote:Op woensdag 22 september 2010 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ TT: been there, done that![]()
Tevens tvp
aan de andere kant.. als je iets te vieren hebt, moet je het goed doenquote:
Ja, maar dat is de volgende dag dui-de-lijk niet fijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 07:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aan de andere kant.. als je iets te vieren hebt, moet je het goed doen
Sterkte A_A .. Nooit makkelijk zulke gebeurtenissen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een zware dagCrematie van mijn oom
Thanksquote:Op woensdag 22 september 2010 09:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Sterkte A_A .. Nooit makkelijk zulke gebeurtenissen.
Ik ga mij voorbereiden op een nieuw gesprek, heel slecht geslapen en humeurig ..
Ja dat zit ik ook... dwz... mijn directe collega's zijn vrij. Nu zijn er nog wel wat typistes (of gillende keukenmeiden..hoe je het wil noemen)quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef nectarientje het volgende:
Sterkte a_a
En R_b, ik dacht dat je alleen zou zitten vandaag?
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef nectarientje het volgende:
GotC! Heb je al naar buiten gekeken?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is helemaal niet koudquote:Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef GotC het volgende:
Sterkte AA![]()
[..]
Ja!![]()
(zou het koud zijn?)
Long time no see!quote:
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:27 schreef Flappekz het volgende:
Het is helemaal niet koud![]()
AA, ook namens mij sterkte!
Stiekem was ik er welquote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Long time no see!
en..
Sterkte A_A
Ik zou toch nog een vestje nemen, je wil niet ziek wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?
Ik zou zeggen: Geen van beide.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is een sjaal dan voldoende of moet ik toch m'n vest aan?
of..??quote:
quote:
Bowlen dan??quote:
ik weet niet zeker of ik het will googlen..quote:
Dat kan ook subtiel.. volgens mij kan daggeren niet subtielquote:
gemengd met het woord " niet" moet het net kunnenquote:
Van weg en verkeer?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm mn afspraak gaat niet door, wethouder is verhinderd....gok dat ie verhinderd op een terrasje zitDenk dat ik zo ook maar eens die kant op ga
Doe mijn collega's de groetenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm mn afspraak gaat niet door, wethouder is verhinderd....gok dat ie verhinderd op een terrasje zitDenk dat ik zo ook maar eens die kant op ga
Zo zitten er momenteel ook 2 vrouwelijke "Haagse" Fok!kers verhinderd te zijn op een terras in de stadquote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja weet het, maar ik wist dus niet welke wethouder kwam voor die Stadsspelden. Vorige keer was t Karsten Klein en nu wast weer in bejaardenhuis dus vandaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef CaLeX het volgende:
Nee, doelde op Peter Smit, onze uber VVDer met zijn kut OV aanbestedingen.
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklustquote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo zitten er momenteel ook 2 vrouwelijke "Haagse" Fok!kers verhinderd te zijn op een terras in de stad
Zeker als jij 100% zeker weet dat jij niet 1 van die 2 bentquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklust![]()
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tankenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dodelijk voor de werklust![]()
Die kans bestaat inderdaad wel jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tanken
Ik zit inmiddels ook aan de thee, niet meer aan het werk en een goed uitzicht over de gehele stad... das ook wat waardquote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kans bestaat inderdaad wel ja
Niet eens! Koffie verkeerd en 1 wijntje (voor het eerst sinds we-ken) en ik voel 'm nu nogquote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach ik gun het ze wel, waarschijnlijk zitten ze gezamenlijk een potje thee leeg te tanken
Wat zeg je nou??? Dus je hebt niet hoeven te betalen ?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh en een goudvis in de bittergarnituur
Garnalentempuraquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef nectarientje het volgende:
mja, er zat iets met een staart in de garnituur dus vanaf het moment dat GotC zei dat het een goudvis zou moeten zijn, was er ook niets anders meer in te zien dan een goudvis
Toeter je even als je aan de overkant bent?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik ookNog niet uitgehijgd van deze job en kan nu door naar de dierenambu.. Gelukkig lekker weer
Geef je jezelf nu een complimentje?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Flappekz het volgende:
En je vind een man met het IQ en geheugen van een goudvis ook leuk
Moet kunnen, op z'n tijd....toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geef je jezelf nu een complimentje?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geef je jezelf nu een complimentje?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |