Dat waren m'n reflexen, achterrem is niet voldoende om in 1 seconde stil te staan. De situatie liet het niet toe om uit te rollen ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef ThePianoMan het volgende:
je moet ook je achterrem gebruiken he.. en later pas bijspringen met je voorrem, en ja.. allemaal in een seconde.
Pardonquote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef DAMH het volgende:
volgens mij ben jij gewoon fout in dit geheel.. als je van achter komt ben je altijd de lul als je niet goed inschat.. dus maw je hebt pech gehad..
Lees het topic? Zie post van mij hierboven?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef capricia het volgende:
TS, waarom denk je dat jij goed zat??
Ik snap het denk ik niet goed...quote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef Natrium het volgende:
[..]
Pardon? Hij hindert mij bij het inhalen waar ik het volste recht op heb? Bovendien kan ik totaal niet verwachten dat hij even aan de volle linkerkant van de weg gaat rijden ZODAT IK DOOR HET MIDDEN KAN...dat is natuurlijk volstrekte onzin.
De fietser ging naar links, en jij kwam achterop door ook naar links te gaan. Dan ben jij toch fout?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Natrium het volgende:
[..]
Lees het topic? Zie post van mij hierboven?
waarom denk jij dat ik fout zit?
Rechter fietser heeft geen schuld/invloed in dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik niet goed...
Dus die ene fietser ging links rijden en de ander deed niets en wie is er nu fout?
En waarom gaat de fietser naar links? Hij slaat niet af.. hij blijft op dezelfde weg rijden, maar wil niet over de drempel heen dus gaat aan de linkerkant van de drempel rijden waar ik wilde rijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
De fietser ging naar links, en jij kwam achterop door ook naar links te gaan. Dan ben jij toch fout?
Ik kan om de verkeersdrempel HEEN... omdat hij niet over de drempel wil rijden heeft hij het recht om mijn inhaalactie te blokkeren en ik maar moet wachten? Wat een bullshit.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef Wokkel het volgende:
De scooter zit fout. Naast te weinig afstand houden is het inhalen op een verkeersdrempel natuurlijk ook niet het meest verstandige.
Whehe, en dan is HIJ foutquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Natrium het volgende:
[..]
Rechter fietser heeft geen schuld/invloed in dit.
Ik ging inhalen. Fietser wil rechts om de drempel heen, waarmee hij mijn inhaalroute blokkeert. Oftewel hij hindert mijn inhaalmanoeuvre en brengt mij ten val omdat ik hem anders aanrijd.
Jullie wilden toch beiden aan de linkerkant langs de drempel? Dan zie ik niet in waarom de fietser meer fout zou zitten dan jij. Jullie doen hetzelfde.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik kan om de verkeersdrempel HEEN... omdat hij niet over de drempel wil rijden heeft hij het recht om mijn inhaalactie te blokkeren en ik maar moet wachten? Wat een bullshit.
De fietsers behoeftes spelen toch geen enkele rol? Hij gaat VOL aan de linkerkant van de weg rijden omdat hij de drempel wil vermijden. Ook al wilde ik WEL over de drempel, had ik hem alsnog aangereden.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Jullie wilden toch beiden aan de linkerkant langs de drempel? Dan zie ik niet in waarom de fietser meer fout zou zitten dan jij. Jullie doen hetzelfde.
Alleen kwam jij achterop. En volgens mij zit je daarom fout.
Dat noemen ze anticiperen. Als jij niet eens binnen een veilige afstand je voertuig normaal tot stoppen kan brengen zit je sowieso fout.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik kan om de verkeersdrempel HEEN... omdat hij niet over de drempel wil rijden heeft hij het recht om mijn inhaalactie te blokkeren en ik maar moet wachten? Wat een bullshit.
ja.Zo is dat wel meestal.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat noemen ze anticiperen. Als jij niet eens binnen een veilige afstand je voertuig normaal tot stoppen kan brengen zit je sowieso fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |