Ja, dat, als je het weer een keer kort hebt, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pijn mis je nietmaar als ik t weer heb denk ik; ok, goed bezig geweest. maar na een tijdje als de pijn blijft zeuren wordt het wel irritant hoor
Zweten is goed, maar door inspanning? Dat weet ik niet. Wel veel drinken he!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Goede avond
Buikdansen was weer heerlijk, voor het eerst een sluierdans gedaan
En lekker veel gezweet dus dat is goed als je ziek bent, toch?
Hoi Tezzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Tezz het volgende:
Trusten aan iedereen die gaat slapen en hoi! aan iedereen die er nog is!
Haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat kan, ik kom al een tijdje op Fok![]()
Gaat goed hoor, laatste nachtdienst en dan een paar daagjes vrijHet is hier alleen 's nachts ontzettend stil
De enige dokter die ik echt aantrekkelijk vind heeft geen dienstquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Tezz het volgende:
Zijn er nog knappe dokters wellicht die voor wat afleiding kunnen zorgen?
Ik heb het laatst nog een keertje gedaan, baggeren in ONZ, maar dat kwam alleen maar door een paar wijntjes, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik bedoel dat het hier, op Fok altijd zo stil is 's nachtsEn dan wil ik allemaal leuke dingen delen, maar er is niemand (die ik leuk vind) om het mee te delen. De baggerusers in ONZ zijn er vaak nog wel, maar tsja haha.
Waar was jij al die tijd eigenlijk? Ik miste je al.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De enige dokter die ik echt aantrekkelijk vind heeft geen dienst
Ah, herkenbaar +1quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het laatst nog een keertje gedaan, baggeren in ONZ, maar dat kwam alleen maar door een paar wijntjes, haha!
Ik was even internet-beu! Maar ik was er wel, postte af en toe nog wel in CUL, maar had het gewoon ff gehad met FOK!
Ja dat heb ik ook inderdaad. Vind het ook wel heel fijn om af en toe gewoon te kletsen met mensen die je waarderen om wie je bent door de letters die je typt, en je niet beoordelen op baan, uiterlijk of banksaldo!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar +1Soms moet ik ook even afstand nemen, maar ik kom toch altijd terug. Het is hier veel te gezellig en ik mag de mensen (bijna) allemaal erg graag
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef Zokunen het volgende:
*o* vandaag de echo gehad en het zijn inderdaad 2 lipomen *o*
Niet gedacht dat dat zo'n opluchting kon zijn, morgen de fout met de machtiging van collegegeld recht zetten en dan...
Contact zoeken met mn aod docent en uitleg geven en een oplossing zoeken, hier zie ik wel tegen op omdat ik dan open moet zijn, maar met de goede uitkomst en gerede twijfel hoop ik dat ik een en ander positief kan afsluiten. Een nieuwe scriptie schrijven vind ik niet erg, doe het nu met een lach, maar hoop wel dat m'n stage zelf iig voldoende kan blijven.
En mn ma heeft me een geniaal idee voor haar verjaardag gegeven, komt ze er mee dat een retourtje londen op/rond haar verjaardag 10 euro PP is, en daar wil ik al tijden heen. Dat met een etentje daar lijkt me nu dus echt zo tof als kado(al dan niet op een andere dag)
Ben ook ruim drie weken weggeweest, ondergedoken in Zeeland zonder tv of pc. Heerlijk! Boeken, hmm, tja, heb vooral chicklit gelezen en thrillers van Dean Koontz. Geen literaire hoogstandjes dus!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Het was dan ook zomerHelemaal geen tijd om de hele avond alleen maar op de computer te hangen
(al heb ik dat het grootste deel wel gedaan
) Nog aanraders op het gebied van boeken? (ik heb mijn megaspannende boek bijna uit
)
Ja, wil ik ook wel eens weten! Ik wil wel eens een keer met een vriendin er op uit.......quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!
En voor 10 euro pp naar Londen?Waar vind ik dat!
Had 2 knobbeltjes, major mindfuck, maar bleek uiteindelijk dus 2x een lipoom te zijn (vetknobbeltje). Daardoor zijn wat dingen niet gegaan zoals geplanned, maar nu met die uitslag heb ik er weer zin in. Moet alleen wat dingen rechtzetten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
Zokunen, geen flauw idee waar je het over hebt maar ik heb het gevoel dat het je een positief gevoel geeft, dus
Mijn huidige boek is er 1 van Dean Koontzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Tezz het volgende:
Ben ook ruim drie weken weggeweest, ondergedoken in Zeeland zonder tv of pc. Heerlijk! Boeken, hmm, tja, heb vooral chicklit gelezen en thrillers van Dean Koontz. Geen literaire hoogstandjes dus!
Dan ben ik ook erg blij!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had 2 knobbeltjes, major mindfuck, maar bleek uiteindelijk dus 2x een lipoom te zijn (vetknobbeltje). Daardoor zijn wat dingen niet gegaan zoals geplanned, maar nu met die uitslag heb ik er weer zin in. Moet alleen wat dingen rechtzetten.
Ben dus idd blij om eigenlijk niets, maar blij ben ik
Vliegen vanaf weeze in Duitsland, het daar komen enzo heb ik dus niet meegenomen, maar parkeren daar is ook 5 euro per dag, dus met een ter beschikking gestelde auto is ook te overzienquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!
En voor 10 euro pp naar Londen?Waar vind ik dat!
Hahaha! Of het is een biebboek geweest, die zijn ook altijd zo lekker ranzig! En dan leren wij onze medewerkers (ik werk in de backoffice van een bibliotheekstichting) dat ze boeken AF moeten SCHRIJVEN wanneer ze oud/versleten/voorzien van shag zijn, maar neeeeeeeeeeee dat is zonde vindt men, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huidige boek is er 1 van Dean KoontzBleek ik nog in e kast te hebben, ongelezen. Aan de beetjes shag tussen de pagina's is te zien dat een ex die in het verleden wel heeft gelezen
Weeze is geniaal! Het ligt verdorie op 65 km rijden van mijn huis, dus dat is zeker te overzien! Ik ga eens even rondneuzen op internet........quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vliegen vanaf weeze in Duitsland, het daar komen enzo heb ik dus niet meegenomen, maar parkeren daar is ook 5 euro per dag, dus met een ter beschikking gestelde auto is ook te overzien
False Memory!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Tezz het volgende:
Hahaha! Of het is een biebboek geweest, die zijn ook altijd zo lekker ranzig! En dan leren wij onze medewerkers (ik werk in de backoffice van een bibliotheekstichting) dat ze boeken AF moeten SCHRIJVEN wanneer ze oud/versleten/voorzien van shag zijn, maar neeeeeeeeeeee dat is zonde vindt men, haha!
Welke Dean Koontz lees je? Ik ben een fan!
Weet je de Nederlandstalige titel ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
False Memory!!
Maar ik kon het allemaal niet meer aanZo beklemmend! Ik heb de laatste paar pagina's gelezen omdat ik gewoon moest weten of het allemaal goed kwam met de mensen die ik leuk vond
En nu ik daar het antwoord op heb kan ik wee veder lezen.
Hoe laat moet je weg dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Oh en aangezien isa nachtdienst heeft zal ik straks na de wekker proberen meteen op te staan en nog wat postenMaar direct om 5:30 opstaan is niet mn sterkste punt
Ik sla dan meestal alles wat ik kan overslaan over en ontbijt rond een uur of 11
.
M'n ma gaat binnenkort een weekje naar allicante (spanje) voor een week, kost haar 90 euro incl. 10 euro administratie kosten. (verblijf was al geregeld)quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weeze is geniaal! Het ligt verdorie op 65 km rijden van mijn huis, dus dat is zeker te overzien! Ik ga eens even rondneuzen op internet........
Ja Ryanair zou heel goed kunnen. Ik moet toch eens wat vaker weggaan.......... Het is dichtbij en kost geen drol!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
M'n ma gaat binnenkort een weekje naar allicante (spanje) voor een week, kost haar 90 euro incl. 10 euro administratie kosten. (verblijf was al geregeld)
Geloof dat het Ryanair was.
Ja! Ik heb het even opgezocht en hij heet Geheugenfout in het Nederlands.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Tezz het volgende:
Oh Isa, ik weet het al! Met die vriendin die niet de deur uit durfde! En toen werd het alleen maar erger en erger....... En die nachtelijke uitspattingen met die videocamera enzo. Dat was toch dat boek???
Ze verwachten me rond 6:20 op mn werk, dus 6:10-6:15 moet ik echt op de fiets zittenquote:
Ik zeg ook altijd: De NS is duurderquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Tezz het volgende:
Ja Ryanair zou heel goed kunnen. Ik moet toch eens wat vaker weggaan.......... Het is dichtbij en kost geen drol!
Jaquote:
In 40 minuten moet je toch wel kunnen ontbijten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Ze verwachten me rond 6:20 op mn werk, dus 6:10-6:15 moet ik echt op de fiets zitten
Vanaf 6:30 ben ik vaak te druk met dingen en om 7:00 ga ik naar huisquote:
Blijven liggen is veel lekkerder!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In 40 minuten moet je toch wel kunnen ontbijten?
Ik heb hem inderdaad ook gelezen, in het Nederlands. Leuke thriller inderdaad! Ben nu bezig in een boek van Koontz waarbij twee proefdieren ontstappen uit een lab. De ene zachtaardig, de andere kwaadaardig. Niet zo spannend als andere verhalen van Koontz, maar toch bekijk ik mijn hond inmiddels met hele andere ogen, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het even opgezocht en hij heet Geheugenfout in het Nederlands.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook gelezen, in het Nederlands. Leuke thriller inderdaad! Ben nu bezig in een boek van Koontz waarbij twee proefdieren ontstappen uit een lab. De ene zachtaardig, de andere kwaadaardig. Niet zo spannend als andere verhalen van Koontz, maar toch bekijk ik mijn hond inmiddels met hele andere ogen, haha!
Dit is mijn laatste nachtdienst deze week, dus neequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef MissHobje het volgende:
Hmm donderdag en vrijdag ochtend rond 4.30?!
Ja niet normaal he! Ik ben echt een fan, heb er al echt heel veel gelezen. Maar zit denk ik nog niet op de helft van zijn hele collectie, pff....quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
die van jou is vast zachtaardig
En wat heeft die man een belachelijke hoeveelheid boeken geschreven!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dean_Koontz
Het was te proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste nachtdienst deze week, dus nee
quote:
werkquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
als ik werk doe ik het wel vaker voor mensen
Waarom moet je er zo vroeg uit?
Vakantie? Ruilen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
werk!
Mijn laatste 2 dan voor 3 weken
Ga lezen! Red mijn baan! Red de Nederlandse bibliotheken!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef Zokunen het volgende:
Stop trouwens eens over boeken....
Ik zou bijna weer beginnen te lezen, maar ik heb na de HAVO (boekenlijst) min of meer gezworen dat ik nooit meer zou lezen (al heb ik tijdens een weekje Spanje iets van 5000 pagina's gelezen).
Wat een fout systeem is die boekenlijst, BAH, ik las bijna continu, maar die lijst heeft me echt afgekickt.
Ik heb altijd gelezen, zo lang ik me kan herinneren. Vroeger ging ik na schooltijd op woensdagmiddag naar de bieb en net voor sluitingstijd was ik weer terug om weer een verse voorraad te halen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben juist na mijn VWO examens heel erg veel gaan lezenIk hoefde eindelijk niet op allerlei theoretische en saaie dingen in boeken te letten, maar kon gewoon voor mijn plezier en ontspanning een boek doornemen. Geweldig! Heb die zomer echt boeken verslonden!
![]()
Ik ben het dus wel met je eens dat boekenlijsten en verplicht lezen op middelbare scholen killing is, maar het zorgde bij mij juist voor veel meer lezen dan normaal ná de examens.
Het zal wel onder "kinderboeken" vallen maar ik heb alle Arendsoog boeken gelezen, alles van K. Norel en veel meer, maar na de boekenlijst heb ik enkel wat boeken van m'n zwager gelezen (in Spanje). De horror van de slechte Nederlandse literatuur.... (en middeleeuwse bagger moeten lezen)....quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ga lezen! Red mijn baan! Red de Nederlandse bibliotheken!
Jammer is dat hèquote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
Ik heb altijd gelezen, zo lang ik me kan herinneren. Vroeger ging ik na schooltijd op woensdagmiddag naar de bieb en net voor sluitingstijd was ik weer terug om weer een verse voorraad te halen.
Mijn dochter (bijna acht) leest niet. Ze heeft er een hekel aan. Taal is niet haar ding......... vreselijk vind ik het!
Lezen moet vooral leuk zijn... Als je er geen plezier aan beleeft dan houdt het op natuurlijk! Maar misschien heb je gewoon niet goed genoeg gezocht naar een schrijver die echt bij je past !quote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het zal wel onder "kinderboeken" vallen maar ik heb alle Arendsoog boeken gelezen, alles van K. Norel en veel meer, maar na de boekenlijst heb ik enkel wat boeken van m'n zwager gelezen (in Spanje). De horror van de slechte Nederlandse literatuur.... (en middeleeuwse bagger moeten lezen)....
Ik kon al lezen voor ik naar groep 3 ging (autodidactisch), en Snelle Jelle, De Kameleon etc etc heb ik versleten. Die boekenlijst heeft voor mij echt elk plezier weggehaald.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelezen, zo lang ik me kan herinneren. Vroeger ging ik na schooltijd op woensdagmiddag naar de bieb en net voor sluitingstijd was ik weer terug om weer een verse voorraad te halen.
Mijn dochter (bijna acht) leest niet. Ze heeft er een hekel aan. Taal is niet haar ding......... vreselijk vind ik het!
Ha! Je moets eens weten hoeveel werk ik heb moeten verzetten om juist die regel te veranderen in onze bibliotheken! Poehee, het salesmeisje wat aangenomen was om de bieb 'te redden' van de oudbolligheid probeerde toch even zomaar de regel aan te passen dat jeugdleden ook romans mee mochten nemen............ maar het is gelukt! Ha! Bloed zweet en tranen!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer is dat hèMaar wie weet...ze is nog jong
Ik verslond als kind ook al boeken hoor. Kan me nog herinneren dat er bepaalde baliemedewerksters in de bieb waren die het niet goed vonden als ik boeken van de volwassenafdeling leende (Agatha Christie bijv). Echt belachelijk vond en vind ik dat!
Ik wilde ook geen rare alleen voor volwassenen geschikte boeken lenen, ik wilde gewoon spannende boeken lezen die wat beter waren geschreven dan 'Puk van de Petteflat' (ook erg leuk overigensquote:Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef Tezz het volgende:
Ha! Je moets eens weten hoeveel werk ik heb moeten verzetten om juist die regel te veranderen in onze bibliotheken! Poehee, het salesmeisje wat aangenomen was om de bieb 'te redden' van de oudbolligheid probeerde toch even zomaar de regel aan te passen dat jeugdleden ook romans mee mochten nemen............ maar het is gelukt! Ha! Bloed zweet en tranen!
Lezen moet gewoon een vrijheid zijn, geen verplichting, in welke zin dan ook. Het was echt tof, ik mis het zelfs, mede omdat ik gaan tv heb op mijn slaapkamer, maar nee, die verplichting heeft voor mij echt permanente aversie gecreëerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha! Je moets eens weten hoeveel werk ik heb moeten verzetten om juist die regel te veranderen in onze bibliotheken! Poehee, het salesmeisje wat aangenomen was om de bieb 'te redden' van de oudbolligheid probeerde toch even zomaar de regel aan te passen dat jeugdleden ook romans mee mochten nemen............ maar het is gelukt! Ha! Bloed zweet en tranen!
We proberen wel echt te vernieuwen...... wij hebben net een gehele nieuw MT aangesteld die het retailprincipe in moet gaan voeren. De helft heeft al afgehaakt..... Toch is het heel erg moeilijk om het imago kwijt te raken. En ondertussen moeten we naar onze geldschieters (de gemeenten) onze tegenvallende uitleencijfers blijven verantwoorden..........quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen rare alleen voor volwassenen geschikte boeken lenen, ik wilde gewoon spannende boeken lezen die wat beter waren geschreven dan 'Puk van de Petteflat' (ook erg leuk overigens). Dus je bent jong, intelligent en je wilt je verder ontwikkelen omdat je voor bent op je leeftijdsgenootjes en dan remmen ze dat in de bieb af
Geweldig dat je dat hebt weten te veranderenMaa goed, het lijkt me ook wel een vastgeroest dogmatisch instituut waar het verleden wordt vastgeklampt in een tijdperk van snelle veranderingen en andere informatiewegen.
Dan doe je jezelf te kort in mijn ogen en houd je vast aan principes die je wellicht moet laten varen...quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lezen moet gewoon een vrijheid zijn, geen verplichting, in welke zin dan ook. Het was echt tof, ik mis het zelfs, mede omdat ik gaan tv heb op mijn slaapkamer, maar nee, die verplichting heeft voor mij echt permanente aversie gecreëerd.
Zoals ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
Weet je zeker dat het zo gaat werken?
Veelste veel mensen betalen voor de sportschool en gaan niet
Maar door alle fusies de laatste jaren zijn ook kleine biebjes groot geworden! Door de fusie in onze regio hebben onze lezers online toegang tot de collectie van maar liefst 15 bibliotheken! En via zoek&boek zelfs tot de totale collectie in Nederland (maar dat kost geld)..... Postieve ontwikkeling vind ik!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
In mijn oude Utregse buurtje had ik op een gegeven moment het gevoel dat ik het allemaal al gelezen had
Was klein biebje
Nu weer klein biebje hier in B'daal en ik vind het zalig
Ik heb het na een jaar sponsoring ook maar opgegevenquote:
Lieve Bluezz, daar ligt aan de achterkant een mooi zacht bedje klaar hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben een nieuw inleversysteem Tezz, de inleverbalie is veranderd in een grote wand met een sleuf
BONK hoor je, als je je boeken erin laat glijden, kan toch niet goed zijn
Dat is een partner. Daar ken ik heel wat mensen!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Wij hebben de laatste tijd nogal wat nieuwe marketingmensjes geplaatst bij ProBiblio.
Ja klopt, ik ben lid van http://www.bibliotheekduinrand.nl/index.php en als ik online of in de bieb iets intyp dat ik zoek krijg ik die 5 biebs in beeld waar je dan heen kan gaan of kan reserveren.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef Tezz het volgende:
Maar door alle fusies de laatste jaren zijn ook kleine biebjes groot geworden! Door de fusie in onze regio hebben onze lezers online toegang tot de collectie van maar liefst 15 bibliotheken! En via zoek&boek zelfs tot de totale collectie in Nederland (maar dat kost geld)..... Postieve ontwikkeling vind ik!
Als je een boek van Arendsoog of K. Norel (auteur) kent MET plaatjes laat het me dan even weten, die ken ik dan nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
Maar wij zijn nog van de ouderwetse generatie die nog zonder plaatjesboeken en strips en games zijn opgegroeid.
En binnen twee dagen (tenminste dat is bij ons) wordt het boek geleverd (indien leverbaar) in de bibliotheek van je keuze.......quote:Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben lid van http://www.bibliotheekduinrand.nl/index.php en als ik online of in de bieb iets intyp dat ik zoek krijg ik die 5 biebs in beeld waar je dan heen kan gaan of kan reserveren.
Ideaal
Nog niet geprobeerd, maar ga nou maar naar bedje, het komt goedquote:Op woensdag 22 september 2010 00:17 schreef Tezz het volgende:
En binnen twee dagen (tenminste dat is bij ons) wordt het boek geleverd (indien leverbaar) in de bibliotheek van je keuze.......
Helaas moeten we wel. We redden het niet met uitlenen alleen sinds bol.com enzo........ Helaas gaat de bezuiniginggolf niet alleen ten koste van het uitlenen, maar ook ten koste van de supergoede leesbevorderingsprojecten die we op scholen doen.........quote:Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegenwoordig wel het idee dat bibliotheken allerlei nieuwe manieren bedenken om met hun tijd mee te gaanZoals dat ik deze week las dat bibliotheken een project hebben opgezet om wikipedia te verbeteren. Goed bezig!
Ik gooi ook nog even de buis aan. Even de kop leegmakenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
Slaap lekker, Tezz.
We gooien nog een Herman den Blijker aan op de DVD-speler.
Hoe was het bij de doc, zokunen?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb verder trouwens een hele hoge pet op van mijn middelbare school, een van de betere in mijn geboortestad (denk ik).
Maar een stugge boekenlijst, met alle klassiekers, maar geen vrijheid buiten de lijst....
Zie hierbovenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe was het bij de doc, zokunen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
SamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoor
Confidence through competence
Ja, ik kwam het al tegen even later bij het teruglezenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie hierboven
En wat een leuke portemonnee
Dank je en ben inderdaad blijquote:Op woensdag 22 september 2010 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kwam het al tegen even later bij het teruglezenFijn dat de knobbels goedaardig zijn Zokunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |